Het €€€ vragenlijstje 'op de dam'
+14
June
Exogenesis
Twellie
Alex
Capt'n Zero
Paper Crown
Marin
Phileine
Charles
Toet
Fortissimo
xxjojootjexx
Reva
Punk'd
18 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Het €€€ vragenlijstje 'op de dam'
Harrison schreef:Haha, zou ook gaan vervelen hoor, standbeelden duwen..
Afwisselen met poepen dan
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Ik ben nergens voor in, behalve een levend standbeeld omduwen. Dat wil ik wel doen voor 5000 euro. Maar ergens vind ik het dan ook wel weer zielig voor zo'n levend standbeeld.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Voor hoeveel €€€ zou jij poepen midden op de dam? Niet. Zou me ook niet lukken.
Voor hoeveel €€€ zou jij in je blootje rondjes rennen op de dam? 10.000 euro.
Voor hoeveel €€€ zou jij de eerste beste persoon die je tegenkomt tongen op de dam? 10.000 euro.
Voor hoeveel €€€ zou jij schreeuwen op de dam tijdens de dodenherdenking? Niet. Echt niet.
Voor hoeveel €€€ zou jij een levend standbeeld omduwen? Een paar tientjes
Voor hoeveel €€€ zou jij een duif op je kop laten poepen? Een paar tientjes.
Voor hoeveel €€€ zou jij een pizzapuntje opsmikkelen uit een prullenbak op de dam? Gatver. Niet.
Voor hoeveel €€€ zou jij in je blootje rondjes rennen op de dam? 10.000 euro.
Voor hoeveel €€€ zou jij de eerste beste persoon die je tegenkomt tongen op de dam? 10.000 euro.
Voor hoeveel €€€ zou jij schreeuwen op de dam tijdens de dodenherdenking? Niet. Echt niet.
Voor hoeveel €€€ zou jij een levend standbeeld omduwen? Een paar tientjes
Voor hoeveel €€€ zou jij een duif op je kop laten poepen? Een paar tientjes.
Voor hoeveel €€€ zou jij een pizzapuntje opsmikkelen uit een prullenbak op de dam? Gatver. Niet.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Harrison schreef:Haha, zou ook gaan vervelen hoor, standbeelden duwen..
Ik had juist uit zitten dokteren dat het heel spannend zou worden. Ze weten natuurlijk op gegeven moment wel dat er elke dag iemand een standbeeld komt duwen, dus gaan ze me proberen te spotten in de menigte en moet ik elke dag weer uit onverwachte hoek toe slaan.
De ene dag lig ik onder de duiven (te verdienen aan hun poep) en spring ik op en ren naar zo'n aap en duw hem en de volgende dag zit ik verstopt in de bakfiets en dan zien ze me niet en spring ik er uit en duw ik die andere yahoo die daar staat, maar ja na dag drie zijn ze helemaal op hun hoeden en dan kom ik verkleed als standbeeld en duw ze!
Jawel!
1001 manieren om een levend standbeeld te duwen !
Capt'n Zero- Prater
- Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
...Ik heb het idee dat ik me weer erg dicht bij de grens begeef betreft normaal gedrag
Capt'n Zero- Prater
Hahaha dat is precies wat ik me bedacht na mijn laatste post hier!
Gast- Gast
Capt'n Zero schreef:Harrison schreef:Haha, zou ook gaan vervelen hoor, standbeelden duwen..
Ik had juist uit zitten dokteren dat het heel spannend zou worden. Ze weten natuurlijk op gegeven moment wel dat er elke dag iemand een standbeeld komt duwen, dus gaan ze me proberen te spotten in de menigte en moet ik elke dag weer uit onverwachte hoek toe slaan.
De ene dag lig ik onder de duiven (te verdienen aan hun poep) en spring ik op en ren naar zo'n aap en duw hem en de volgende dag zit ik verstopt in de bakfiets en dan zien ze me niet en spring ik er uit en duw ik die andere yahoo die daar staat, maar ja na dag drie zijn ze helemaal op hun hoeden en dan kom ik verkleed als standbeeld en duw ze!
Jawel!
How to lose a living statue in ten days?
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Voor hoeveel €€€ zou jij poepen midden op de dam? niet
Voor hoeveel €€€ zou jij in je blootje rondjes rennen op de dam? niet
Voor hoeveel €€€ zou jij de eerste beste persoon die je tegenkomt tongen op de dam? niet
Voor hoeveel €€€ zou jij schreeuwen op de dam tijdens de dodenherdenking? Nooit
Voor hoeveel €€€ zou jij een levend standbeeld omduwen? Hahah aah das sneu. Nee doe ik niet
Voor hoeveel €€€ zou jij een duif op je kop laten poepen? 10.000
Voor hoeveel €€€ zou jij een pizzapuntje opsmikkelen uit een prullenbak op de dam? gadver niet dus
Kortom ik ben een doodsaaie kandidaat. Want ik doe dus bijne geen van deze dingen
Voor hoeveel €€€ zou jij in je blootje rondjes rennen op de dam? niet
Voor hoeveel €€€ zou jij de eerste beste persoon die je tegenkomt tongen op de dam? niet
Voor hoeveel €€€ zou jij schreeuwen op de dam tijdens de dodenherdenking? Nooit
Voor hoeveel €€€ zou jij een levend standbeeld omduwen? Hahah aah das sneu. Nee doe ik niet
Voor hoeveel €€€ zou jij een duif op je kop laten poepen? 10.000
Voor hoeveel €€€ zou jij een pizzapuntje opsmikkelen uit een prullenbak op de dam? gadver niet dus
Kortom ik ben een doodsaaie kandidaat. Want ik doe dus bijne geen van deze dingen
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Voor hoeveel €€€ zou jij poepen midden op de dam? Kan ik niet in het openbaar, dus niet aan mij besteed.
Voor hoeveel €€€ zou jij in je blootje rondjes rennen op de dam? 1000
Voor hoeveel €€€ zou jij de eerste beste persoon die je tegenkomt tongen op de dam? 200
Voor hoeveel €€€ zou jij schreeuwen op de dam tijdens de dodenherdenking? Dit zou ik niet doen.
Voor hoeveel €€€ zou jij een levend standbeeld omduwen? Zou ik ook niet doen.
Voor hoeveel €€€ zou jij een duif op je kop laten poepen? Haha, ik vraag me af of dit wel kan? Zo ja, dan 150.
Voor hoeveel €€€ zou jij een pizzapuntje opsmikkelen uit een prullenbak op de dam? Ieuw... niet denk ik, of voor veeeel geld.
Voor hoeveel €€€ zou jij in je blootje rondjes rennen op de dam? 1000
Voor hoeveel €€€ zou jij de eerste beste persoon die je tegenkomt tongen op de dam? 200
Voor hoeveel €€€ zou jij schreeuwen op de dam tijdens de dodenherdenking? Dit zou ik niet doen.
Voor hoeveel €€€ zou jij een levend standbeeld omduwen? Zou ik ook niet doen.
Voor hoeveel €€€ zou jij een duif op je kop laten poepen? Haha, ik vraag me af of dit wel kan? Zo ja, dan 150.
Voor hoeveel €€€ zou jij een pizzapuntje opsmikkelen uit een prullenbak op de dam? Ieuw... niet denk ik, of voor veeeel geld.
Sure- Fluisteraar
- Aantal berichten : 78
Punten : 76
Registratiedatum : 14-03-13
June schreef:Capt'n Zero schreef:Harrison schreef:Haha, zou ook gaan vervelen hoor, standbeelden duwen..
Jawel!
How to lose a living statue in ten days?
Ik zie al een romantische komedie voor me waarin de hoofdrolspeelster verliefd wordt op een living statue.
Capt'n Zero- Prater
Maar ff serieus, als er ebt 1000000 voor je ligt dat je mag pakken als je op de dam een drolletje legt, doen jullie het dan echt niet? Voor zoveel geld? En als filmen door publiek strikt verboden is?
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Niet eens in mn eigen tuin. Ben je gek. Bah!Sun88 schreef:Maar ff serieus, als er ebt 1000000 voor je ligt dat je mag pakken als je op de dam een drolletje legt, doen jullie het dan echt niet? Voor zoveel geld? En als filmen door publiek strikt verboden is?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: