In de aanbieding!
+12
_Cyn_
Sarah1985
Shopaholic
Kowalski
Reva
Thunder
Lejow
Charles
sokpop
Alex
Rush
Printje
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: In de aanbieding!
Sorry to dissapoint you Lejow, maar het zijn geen échte uilen.
Ja, dat mijne een beetje een gore oude uil is ben ik wel met je eens.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Zazou schreef:Printje schreef:Dan ga ik knakworsten warm maken want R vond dat een goed idee als lunch, en daar geef ik hem geen ongelijk in.
Die wil Mas het liefst ook elke dag als lunch op een bolletje met ketchup en ijsbergsla.
Haha R als hij mag kiezen ook iedere dag e als ik hem laat eet meneer zo al die 10 knakworsten op.... De sla laat ie overigens mooi liggen want dat vindt hij niet lekker zegt ie.
Iedere dag zegt hij het weer: mama ik heb een goed idee.... Zullen we knakworstjes eten, blieeeeft???
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Charles schreef:Sorry to dissapoint you Lejow, maar het zijn geen échte uilen.
Nee... Je maakt een geintje?
NOG MEER TELEURSTELLINGEN VOOR VANDAAAAAGGG... ik trek dit niet..
Beetje een geniepig uiltje...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Zazou schreef:Printje schreef:Dan ga ik knakworsten warm maken want R vond dat een goed idee als lunch, en daar geef ik hem geen ongelijk in.
Die wil Mas het liefst ook elke dag als lunch op een bolletje met ketchup en ijsbergsla.
Hij lust in ieder geval nog ijsbergsla. Ik ken héél veel kinderen die liever ketchup met een knakworstje willen, in plaats van knakworst met ketchup ;-)
Gast- Gast
Jaya schreef:Zazou schreef:Printje schreef:Dan ga ik knakworsten warm maken want R vond dat een goed idee als lunch, en daar geef ik hem geen ongelijk in.
Hij lust in ieder geval nog ijsbergsla. Ik ken héél veel kinderen die liever ketchup met een knakworstje willen, in plaats van knakworst met ketchup ;-)
Ik heb echt hele makkelijke eters moet ik zeggen.
Zo, ik heb lopen stoeien met de kleurstoffen, roze ging niet helemaal soepel.
Gast- Gast
Nou, dan ben ik benieuwd hoe verlept die uil eruit komt te zien, Zazou!
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Hij kijkt vast een beetje oehhoeRataplan schreef:Nou, dan ben ik benieuwd hoe verlept die uil eruit komt te zien, Zazou!
Reva- Prater
- Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13
Rataplan schreef:Nou, dan ben ik benieuwd hoe verlept die uil eruit komt te zien, Zazou!
Ik heb de hoop al opgegeven, ik had het verkeerde deeg.
Gast- Gast
Zazou schreef:Rataplan schreef:Nou, dan ben ik benieuwd hoe verlept die uil eruit komt te zien, Zazou!
Ik heb de hoop al opgegeven, ik had het verkeerde deeg.
Dat is dan weer jammer, was erg benieuwd naar het resultaat!
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Ik heb een stel hersenen in de aanbieding! Alleen vandaag nog voor de helft van de prijs, dus wees er snel bij als je interesse hebt!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Een gevoelloze rechterkant
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Mijn man. Hij is vervelend. Hele dag wat rondhangen. En nu heeft die de hele achtertuin vol rommel staan. En is volgens hem aan het opruimen maar zie alleen maar meer rommel
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb in de aanbieding:
Voor de rest, zo van binnen uit gezien een mooi zonnetje, een emmer met sop om de puinhoop hier op te ruimen en een bedje wat heel erg de aandacht probeert te trekken.
- Schooltoetsen
- Stage 2x per week met kinderen met een verstandelijke beperking (voorbereiden op school)
- Een bijbaan bij Shell 24u per week (meestal kom ik tussen de 24-30 uur uit)
- MS
- Spieren in nek die op 4 plaatsen compleet vast zitten, waardoor ik zenuwpijnen krijg in mijn gezicht
Voor de rest, zo van binnen uit gezien een mooi zonnetje, een emmer met sop om de puinhoop hier op te ruimen en een bedje wat heel erg de aandacht probeert te trekken.
_Cyn_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Bij jou ook al?! Bedje is ook zó lekker warm, het is wel verleidelijk moet ik zeggen...
_Cyn_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Ik heb trouwens mijn uitgeputte hoofd in de aanbieding. Iemand die dit even voor een paar daagjes over wil nemen?
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Hoofdpijn in de aanbieding. Iemand?
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb een driedaagse hoofdpijn in de aanbieding en borsten die voelen als twee grote blauwe plekken. Wie biedt?
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Twee carpale tunnelsyndromen met bijbehorende gevoelloze vingers, een ex-zwangerschapsvergiftiging compleet met wazigheid, hoge bloeddruk, een heleboel pillen en extreme vermoeidheid, een kraamhulp die bij alles danwel vragend danwel bevestigend zegt: "nou echt".
@exo, beetje jammer he van die borsten! Heb ik ook last van momenteel. Maar ik doe die van mij maar niet in de aanbieding want ik heb de melk nog nodig en gelukkig voelt het na het kolven een stuk beter!
@exo, beetje jammer he van die borsten! Heb ik ook last van momenteel. Maar ik doe die van mij maar niet in de aanbieding want ik heb de melk nog nodig en gelukkig voelt het na het kolven een stuk beter!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Pompoen schreef:
In die van mij zal toch geen melk zitten?
Wat jammer dat je je totaal niet optimaal voelt. Sterkte meid Je hebt wel een ontzettend mooi mannetje gelukkig! Wat een spetter!
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Haha, nee dat is niet te hopen! Zou ook maar niet proberen te kolven, is ook niet echt mijn favo hobby, voel me net Clara de koe en echt aangenaam is het niet .
Ach en ik slik 't allemaal hoor, al die klachten (nou ja en pillen natuurlijk), maar als ik ze kwijt zou kunnen... Maar als ik naar mijn L. kijk dan vergeet ik alles en zou ik het zó weer doen!
Ach en ik slik 't allemaal hoor, al die klachten (nou ja en pillen natuurlijk), maar als ik ze kwijt zou kunnen... Maar als ik naar mijn L. kijk dan vergeet ik alles en zou ik het zó weer doen!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» pampers in de aanbieding? goede aanbieding? vraagjes
» In de aanbieding...
» Duplo aanbieding
» Is dit een goede aanbieding?
» pampers aanbieding
» In de aanbieding...