Show je bril
+21
Marie
Cow
Middleme
Aziraphale
May
_Femme
Bliss
Marin
Burn
Floor
Snirp
Zonnetje
Muisz
Nyx
Manderijn
Ilovethe90s
Siamsa
Fortissimo
Krullebol
Lavendel
Ilske
25 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Show je bril
Dit is mijn huidige bril.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Thanks voor al jullie reacties tot nu toe! Heb al wat leuke inspiratie opgedaan.
Als ik mijn bril heb zal ik hem ook showen.. Ga hem deze week uitzoeken, ben benieuwd hihi.
Als ik mijn bril heb zal ik hem ook showen.. Ga hem deze week uitzoeken, ben benieuwd hihi.
Ilske- Fluisteraar
- Aantal berichten : 43
Punten : 59
Registratiedatum : 31-05-12
Ik heb al een poosje deze Rayban en ben er nog niet op uitgekeken Ik heb ook nog een andere bril, een zwarte, rechte Chloé. Die zit niet zo lekker en ik vind 'm wat saai.
Laatst aangepast door Aziraphale op di 26 maa 2013 - 7:53; in totaal 1 keer bewerkt
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
-knip-
Eentje uit de Black&Gold serie van Pearle..
Eentje uit de Black&Gold serie van Pearle..
Laatst aangepast door Middleme op di 26 maa 2013 - 8:07; in totaal 1 keer bewerkt
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Het is dus echt een kwestie van heel goed zoeken. Over anderhalf jaar toch maar weer een poging wagen.
Ik dacht dat ik de enige was die de bril afzet als ze thuiskomt. Mijn ogen zijn niet slecht genoeg om de bril dagelijks te moeten dragen, maar slecht genoeg om hem dagelijks te 'moeten' dragen. Ik heb mezelf aangeleerd dat als ik het huis verlaat, dat ik de bril opzet. Maar op het moment dat ik thuiskom, dan doe ik mijn jas uit, sjaal af, berg ik mijn tas op en zet ik mijn bril af.
Ik dacht dat ik de enige was die de bril afzet als ze thuiskomt. Mijn ogen zijn niet slecht genoeg om de bril dagelijks te moeten dragen, maar slecht genoeg om hem dagelijks te 'moeten' dragen. Ik heb mezelf aangeleerd dat als ik het huis verlaat, dat ik de bril opzet. Maar op het moment dat ik thuiskom, dan doe ik mijn jas uit, sjaal af, berg ik mijn tas op en zet ik mijn bril af.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Eerst deed ik 'm thuis ook gelijk af maar inmiddels zie ik dan de tv niet meer.
Dit is de duidelijkste foto die ik heb van mn bril hahah
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Cow schreef:Eerst deed ik 'm thuis ook gelijk af maar inmiddels zie ik dan de tv niet meer.
De ondertiteling mag ik hopen dat je bedoeld
Ik word echt kriegelig zonder bril. Inmiddels op laten meten en mijn ogen zijn wat achteruit gegaan, en dus word ik met bril ook weer kriegelig. Ik kan dus echt niet zonder!
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
haha Manderijn, ik zie de ondertiteling niet en het beeld wazig. Kan de tv nog wel vinden idd
Ik ga trouwens ook ieder jaar voor een nieuwe bril. Ga ieder jaar 0.25 achteruit en merk dat best goed!
Ik ga trouwens ook ieder jaar voor een nieuwe bril. Ga ieder jaar 0.25 achteruit en merk dat best goed!
Cow- Prater
Ik heb dat ook Cow, eigenlijk echt slecht dat ik m'n bril dan niet op zet. Soms denk ik er dan wel aan, maar vaak ben ik gewoon te lui. Slecht he.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Voor ik mijn bril ging dragen heb ik eerst een grotere tv gekocht. Toen zelfs die wazig werd kwam het besef dat ik gewoon echt mn bril op moet doen. Het ligt alleen niet zo lekker maar ook daar heb ik mn trucjes voor en ik laat hem gewoon iedere 3mnd rechtbuigen en schroefjes opnieuw vastzetten.
Zonder bril ontgaat mij echt te veel dus heb het me maar gewoon aangeleerd...
Zonder bril ontgaat mij echt te veel dus heb het me maar gewoon aangeleerd...
Cow- Prater
Ik was er inderdaad in een jaar tijd ook 0.25 op achteruit gegaan. Zit nu op links -1 en rechts -0.75. Niet vreselijk veel, maar ik heb mijn bril wel de hele dag op. 's ochtends mijn eerste en 's avonds mijn laatste!
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Leuke brillen allemaal.. Ik wilde ook zo'n bril als Bliss heeft... Alleen blijven die brillen allemaal zo 'leuk' op mijn hamsterwangetjes hangen... Helaas dus moeten kiezen voor een kleiner modelletje....
Maar ben er wel blij mee hoor..
(Ps. Let niet op het scheefhangende schilderijtje achter mij... )
Maar ben er wel blij mee hoor..
(Ps. Let niet op het scheefhangende schilderijtje achter mij... )
Marie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10
Weg
Een beetje wazige foto, maar dit is mijn nieuwe bril.
Een beetje wazige foto, maar dit is mijn nieuwe bril.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Bliss, waar heb jij jouw bril vandaan? Ik wil namelijk graag bril halen, en zoek precies dat model. Ik heb een mooie Ray-ban gezien ook, die me nu maar €29 zelf zou kosten --> zo staat hij me online (beetje raar doordat ik hoofd scheef heb, sorry)
Gast- Gast
Staat je leuk! Mijn bril is van Hans Anders.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind al die brillen zoals Pippa hem plaatste, zo speelgoed-achtig staan. Ik mis eigenlijk alleen nog de grote nep-oren en de plaksnor erbij Er zijn maar weinig mensen bij wie zo'n montuur écht staat. Vooral bij lang(er) haar vind ik ze niet leuk.
Gast- Gast
Dat vind ik bij die héle grote ook, maar deze valt wel mee qua maat hoor! Ik heb dezelfde maat voor zonnebril iig en hij bedekt niet mijn hele hoofd! Maar ik heb dinsdag een afspraak staan en ga hem dan passen, dus merk het snel genoeg of ik het een speelgoed ding vind, of hem leuk vind staan
Gast- Gast
Leuk al die brillen, ik vind het echt iets toevoegen aan je outfit. Bliss, ik vind jou je bril echt onwijs goed staan.
Ik draag de mijne niet heel veel, meer in periodes dat ik vaak hoofdpijn heb.
Ik draag de mijne niet heel veel, meer in periodes dat ik vaak hoofdpijn heb.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Lennox schreef:Ik vind al die brillen zoals Pippa hem plaatste, zo speelgoed-achtig staan. Ik mis eigenlijk alleen nog de grote nep-oren en de plaksnor erbij Er zijn maar weinig mensen bij wie zo'n montuur écht staat. Vooral bij lang(er) haar vind ik ze niet leuk.
Totaal mee oneens! Ik vind juist dat heel veel mensen zo'n bril kunnen hebben en t oogt een stuk hipper dan zo'n metalen montuurtje.
Pippa, bij HA zijn alle huismerkmonturen 35 euro.
Bliss- Lady Post-a-lot
Mijn nieuwe bril
Cow- Prater
Staat je goed cow en apart pootje. Pippa, wat ik er zo van zie staat deze je ook leuk hoor
Dit is de mijne, ben er zo blij mee
*weg*
Dit is de mijne, ben er zo blij mee
*weg*
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Vandaag gepast - een andere dan die van het plaatje. Ik vind hem leuk, mijn vriend niet. Zaterdag ga ik hem bestellen.
Gast- Gast
Leuk pippa!herkende je bijna niet op deze foto!
eigenwijs- Fluisteraar
- Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11
Nee ik herken je ook niet, maar vind het een leuke bril
Bliss- Lady Post-a-lot
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3