Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Schoenen

+15
Parel
Zenna
_Lana_
-Ieniemienie-
Printje
SDL
Happydobby
Nijntje
Pien
Schism
Flower_L
Liadan
CCC
peach
Star007
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Schoenen - Pagina 2 Empty Re: Schoenen

Bericht  _Lana_ wo 20 maa 2013 - 10:00

Parel schreef:L. loopt sinds 2 weken.
Vooral met dit weer, en het feit dat de schoentjes minimaal 50 euro kosten, zijn wij gegaan voor de flexzool, en niet de antislipzool. Ze loopt daar zó goed op, biedt genoeg ondersteuning, kunnen de zool helemaal dubbel vouwen, ze krijgt geen natte voeten én ze gaan waarschijnlijk wat langer mee omdat de zool niet echt slijt.
Wij hebben shoesme gekocht bij Ziengs, online, als je je dan inschrijft voor de nieuwsbrief krijg je 5 euro korting.

Nou ja, dit dus, haha.
Ik heb het besloten nav het topic van Parel.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  TukTuk wo 20 maa 2013 - 10:17

_Lana_ schreef:
Star007 schreef:
_Lana_ schreef:Die tweede stonden echt bovenaan mijn lijstje! Ik vind ze zoooo leuk!
Alleen gaan we toch voor de vervolgschoen.
Die eerste vind ik ook heel leuk, maar toch net iets te tuttig denk ik. Terwijl ik echt wel van het tuttige ben.
Bedoel je met een andere zool? Loopt ze al lang?

Ze loopt nu net zo'n 6 stapjes los, dus ze loopt nog niet echt.
Ze heeft nu nog van die slofjes en ik wil als ze net loopt voor schoentjes gaan kijken.
En anders in april.
Zoon loopt ook nog niet, maar die krijgt ook meteen die andere schoentjes.

Al laat ik me nog wel even informeren hoor in de winkel.

Maar je kan beter niet beginnen met een stuggere zool. De schoentjes in de openingspost zijn juist voor als de kindjes net lopen (na een maand of 2 loslopen, kan je het beste schoentjes aanschaffen), omdat die zooltjes goed flexibel zijn, maar het zijn toch wel echte zooltjes, in tegenstelling tot slofjes etc.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Parel wo 20 maa 2013 - 10:19

Maar het is in de zomer misschien praktisch, in de winter gewoon NIET.
Onhollands vind ik ze, als je je kind buiten wilt laten lopen.

En eerlijk is eerlijk, ze loopt misschien in totaal per dag 20 minuten op die schoenen, voor de rest heeft ze blote voeten, sokken of antislipsokken, dus zo erg zal het heus niet zijn.
Edit, ik heb helaas ook geen geldboom in de tuin staan!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  TukTuk wo 20 maa 2013 - 10:27

Parel schreef:Maar het is in de zomer misschien praktisch, in de winter gewoon NIET.

En eerlijk is eerlijk, ze loopt misschien in totaal per dag 20 minuten op die schoenen, voor de rest heeft ze blote voeten, sokken of antislipsokken, dus zo erg zal het heus niet zijn.

Ja ik zie nu dat ik het verkeerd gezien had. Ik dacht dat Lana doelde op de schoentjes na de extreme-flex. (Walk-proof).
Die zijn gelijk stugger en niet geschikt om te beginnen op te lopen. Maar met dit weer etc kan ik wel begrijpen dat je voor de extreme-flex gaat.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  _Lana_ wo 20 maa 2013 - 10:37

AngelNyn schreef:
Parel schreef:Maar het is in de zomer misschien praktisch, in de winter gewoon NIET.

Ja ik zie nu dat ik het verkeerd gezien had. Ik dacht dat Lana doelde op de schoentjes na de extreme-flex. (Walk-proof).
Die zijn gelijk stugger en niet geschikt om te beginnen op te lopen. Maar met dit weer etc kan ik wel begrijpen dat je voor de extreme-flex gaat.

Dus die extreme-flex kan dus wel?
Ik bedoel dus dit soort:

Schoenen - Pagina 2 Shoesme-schoenen-BF331312-zilver-490291109-3
Deze wil ik trouwens hebben Very Happy. Ik vind ze geweldig.
En ik vind het net als Parel zonde om eerst schoentjes te kopen voor 50 euro en dan 2 maanden later schoentjes van 60 euro.
Deze zolen zijn ook heel flexibel.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  TukTuk wo 20 maa 2013 - 10:43

_Lana_ schreef:
AngelNyn schreef:

Ik bedoel dus dit soort:

En ik vind het net als Parel zonde om eerst schoentjes te kopen voor 50 euro en dan 2 maanden later schoentjes van 60 euro.

Ik zou dan wel wachten toe je kindje echt een maand of 2 goed zelfstandig los loopt. En ik snap je beredenering niet goed.. Je hoeft niet perse na 2 maanden nieuwe andere schoentjes te kopen, zolang je kindje die schoentjes past kan hij/zij die blijven dragen uiteraard. In dat opzicht maakt het totaal niet uit of je nou gelijk de extreme flex schoentjes koopt, of de baby proof schoentjes, als ze de schoentjes niet meer passen moet je sowieso nieuwe schoentjes kopen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Parel wo 20 maa 2013 - 10:44

Die zolen zijn echt gigantisch makkelijk dubbel te vouwen!
En het kan nog steeds dat je na 2 maanden een maat groter moet kopen natuurlijk, maar soit. Volgens mij gaan die extreme flex wel pas vanaf maat 20, lana! Hard duimen dat ze leeft op grote voet!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  _Lana_ wo 20 maa 2013 - 10:54

AngelNyn schreef:
_Lana_ schreef:
AngelNyn schreef:

Ik bedoel dus dit soort:

Ik zou dan wel wachten toe je kindje echt een maand of 2 goed zelfstandig los loopt. En ik snap je beredenering niet goed.. Je hoeft niet perse na 2 maanden nieuwe andere schoentjes te kopen, zolang je kindje die schoentjes past kan hij/zij die blijven dragen uiteraard. In dat opzicht maakt het totaal niet uit of je nou gelijk de extreme flex schoentjes koopt, of de baby proof schoentjes, als ze de schoentjes niet meer passen moet je sowieso nieuwe schoentjes kopen.

Ah ik snap 'm.
Ik dacht dat je als je kindje heel goed gaat lopen, je sowieso naar een volgend schoentje 'moest' gaan.
Maar dan veranderd dat het wel.
Wat is trouwens het grote verschil tussen de twee? Dat de zooltjes steviger zijn?
En de babyproof zouden ze nu wel al aankunnen?

@ Parel: Dan ben ik bang dat het de babyproofschoentjes zullen worden. Want maat 20 gaat 'm niet worden, denk ik. Maar we zullen zien.... Ik ben wel van plan om in april ( als het mooier weer wordt ) schoentjes te gaan kopen. Zo leuk als ze van die 'echte' schoentjes aan hebben Very Happy.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  Parel wo 20 maa 2013 - 11:02

In de zomer is het ook weer wel een heel ander verhaal natuurlijk, dan is het meestal droog en kan ze lekker blootvoets in haar schoenen. Ik zou gewoon eens kijken wat je fijn vindt, wat ze je adviseren en wat je eigen gevoel je ingeeft.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Kaboutertje wo 20 maa 2013 - 11:03

De tweede!
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  _Lana_ wo 20 maa 2013 - 11:10

Parel schreef:In de zomer is het ook weer wel een heel ander verhaal natuurlijk, dan is het meestal droog en kan ze lekker blootvoets in haar schoenen. Ik zou gewoon eens kijken wat je fijn vindt, wat ze je adviseren en wat je eigen gevoel je ingeeft.

Ja dat is ook zo. Die babyschoenen zijn dan ook prima. Ik laat me wel informeren en dan kijk ik wel even.
Vooral zoon moet wel andere schoentjes hebben, die slofjes staat hij steeds scheef op ( ondingen! ).
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle wo 20 maa 2013 - 11:44

Ik ben zelf weg van de derde alleen dan in het zilver. Vind dat blauw niet zo leuk voor de zomer vandaar.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Star007 wo 20 maa 2013 - 16:37

Maar...de schoentjes in de openingspost zijn ook extreme flex, als ik het goed heb. Ik wil sowieso voor extreme flex gaan om de zelfde redenen als Parel.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  teletascha wo 20 maa 2013 - 19:45

Wij hebben bij onze dochter nooit een flexzool gehad. Ze was een tenenloper, en het cb raadde aan om gelijk voor een harde zool te gaan. Binnen een maand was ze van het tenenlopen af.

On-topic: absoluut de 1e!
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Bericht  Parel wo 20 maa 2013 - 19:49

Die schoenen zijn geen extreme flex hoor!
De foto een paar berichten hierboven is extreme flex, je kan het zien aan de bobbeltjes op de onderkant, als die er zitten is het antislip.

L heeft deze;
Schoenen - Pagina 2 0D44EBD6-8767-4F4D-AAAD-3663B77EB32E-2990-00000498ED9B1D01_zpsddc1c78c
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Parel wo 20 maa 2013 - 19:50

Loopt D trouwens? Wat goed!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Happydobby wo 20 maa 2013 - 21:40

Wij hadden ook direct extreme flex voor M. hij liep toen al 2 maanden en ik vond die baby proof voor buiten te zacht. was bang dat ze stuk zouden gaan.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Liadan wo 20 maa 2013 - 21:48

Mijn zoon heeft de eerste weken buiten gelopen op de babyproof schoentjes, ging prima, ze zijn ook niet kapot gegaan of versleten door het buiten lopen. Toen hij eruit gegroeid was hebben we extreme flex schoenen gekocht en daar loopt hij nog op.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2