Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

post oude bewoners

+19
Fortissimo
Pitufo
Sarah1985
Slakje
kwak
Fayebella
sanne-84
Sissi
Snoes
Jerry
Nyx
Floor
ellibre
Japie
Blond
Pommes
Rush
madam
Bluestar
23 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

post oude bewoners - Pagina 2 Empty Re: post oude bewoners

Bericht  Fortissimo do 21 maa 2013 - 21:11

Ik kreeg zelfs een setje lenzen van de vorige bewoonster. Daarvoor heb ik wel gebeld naar de opticien, die breng ik daar nog even langs. Maar zij wisten ook niet waar de oude bewoonster nu woonde.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

post oude bewoners - Pagina 2 Empty Re: post oude bewoners

Bericht  liesje do 21 maa 2013 - 21:25

we wonen bijna 4 jaar hier en kregen laatst nog een brief van de vorige bewoner. was dus ook een deurwaarder. ging over een openstaand bedrag van gemeentelijke belastingen van 2010 t/m 2012 tot. zeiden schrijf retour en adres van diegene op de envelop dan komt de deurwaarder niet en dit 2 keer gedaan. en kregen alsnog de deurwaarder aan de deur om 8.30u :shock: We hebben ook de vorige bewoner gebeld dat er een belangrijke brief voor hem was ach zegt ie dat betaal ik niet want ik woon er niet meer sinds 2009. Ik heb toch gezegd dat het zijn pakkie aan was en de deurwaarder dus naar zijn nieuwe adres gestuurd.
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

post oude bewoners - Pagina 2 Empty Re: post oude bewoners

Bericht  Mizz_S vr 22 maa 2013 - 1:40

Wij krijgen ook nog regelmatig post voor de vorige bewoonster, en voor diegene daarvoor. Een groot deel daarvan is reclame, daar stoor ik me niet aan hoor, dat gooi ik gewoon weg. Op ons oude adres zal vast ook nog wel reclame komen van dingen als de postcodeloterij etc, nou dat mogen ze dan ook lekker weggooien, ik ga echt niet aan zo'n instantie doorgeven dat ik verhuisd ben want ik heb uberhaupt nooit om die troep gevraagd. Ik snap ook niet dat mensen zich daar aan kunnen ergeren, alsof iemand bij verhuizing een adreswijziging gaat doorgeven voor ongewenste reclamepost.
Wat wel stom is is dat we van de vorige bewoonster ook heel veel dingen ontvangen waar zij lid van is. Zo krijgen we elke maand de consumentengids, al 2,5 jaar lang. We hebben al twee keer doorgegeven dat zij hier niet meer woont, maar het blijft komen. Dus nu houden we m maar gewoon. Dingen retour sturen doe ik trouwens ook niet meer, heeft geen enkel nut want we blijven post ontvangen, en we hebben zelfs al meerdere keren gehad dat ik het adres door had gekrast en retour afzender had opgeschreven, maar dat het poststuk de volgende dag gewoon wéér bij ons lag (goed bedrijf hoor dat post.nl Rolling Eyes ), dus daar begin ik niet meer aan.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

post oude bewoners - Pagina 2 Empty Re: post oude bewoners

Bericht  Gast vr 22 maa 2013 - 1:50

Wij krijgen, nog steeds, wel eens post van de oude bewoners, en dat is inmiddels alweer 5 (!) jaar geleden. Ook krijgen we van hun nog kerstkaarten. Lekker veel contact heb je dan ook met elkaar Laughing Maar.. er staan geen adressen op, dus ik gooi ze allemaal weg, ik zou niet weten waar ze wonen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

post oude bewoners - Pagina 2 Empty Re: post oude bewoners

Bericht  missy. vr 22 maa 2013 - 2:58

Misschien een domme vraag hoor. Maar hoe weet postnl nou waar de post naar toe moet als je er retour afzender opzet? Op niet alle brieven staat waar ie vandaan komt.
missy.
missy.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

post oude bewoners - Pagina 2 Empty Re: post oude bewoners

Bericht  Rush vr 22 maa 2013 - 3:00

missy. schreef:Misschien een domme vraag hoor. Maar hoe weet postnl nou waar de post naar toe moet als je er retour afzender opzet? Op niet alle brieven staat waar ie vandaan komt.
Dat kan dus ook alleen wanneer er wel een afzender op staat. Idea Vrijwel alle bedrijven hebben gewoon een afzender erop staan.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

post oude bewoners - Pagina 2 Empty Re: post oude bewoners

Bericht  Gast vr 22 maa 2013 - 3:32

Hahaha!

Ik zet er altijd retour "afzender: verhuisd" op en stuur het terug.
Ik woonde een tijd in een huis waarvan de vorige bewoners naar het huis op de begane grond onder ons waren verhuisd. Zij hadden dus gewoon amper iets omgezet omdat wij het wel bij hen in de brievenbus deden. Wat irritant was dat zeg! Op een gegeven moment (toen woonden ze daar al 3,5 jaar niet meer) heb ik gewoon alles teruggestuurd en tegen hen gezegd dat ik er klaar mee was. Het is een kleine moeite om het in hun brievenbus te doen maar zet gewoon je adres om zeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

post oude bewoners - Pagina 2 Empty Re: post oude bewoners

Bericht  M-G vr 22 maa 2013 - 14:17

In het begin (lees ongeveer een jaar) heb ik alles retour afzender verstuurd maar nu na 2 jaar mik ik het in de oud papier bak. Ik ontvang hier post van de vorige bewoners maar ook die bewoners daarvoor en de bewoners daar nog weer voor, ik blijf niet bezig...
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

post oude bewoners - Pagina 2 Empty Re: post oude bewoners

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum