Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel voedingen nog met 1 jaar (borstvoeding)?

+3
xxjojootjexx
Liadan
Sanne
7 plaatsers

Ga naar beneden

Hoeveel voedingen nog met 1 jaar (borstvoeding)? Empty Hoeveel voedingen nog met 1 jaar (borstvoeding)?

Bericht  Sanne di 19 maa 2013 - 9:37

Hoeveel voedingen (of eigenlijk: hoe vaak) dronk jouw kindje nog overdag (en 's nachts) rond de leeftijd van één jaar?
Ik zat er van de week eens wat op te zoeken en toen kwam ik voornamelijk verhalen tegen van moeders waarbij het kind rond deze leeftijd nog hooguit 1 of 2 keer drinkt. Mijn dochter drinkt nog echt beduidend vaker. Niet meer zo vaak als toen ze baby was, maar toch zeker een keer of 4/5 overdag en ook nog 's nachts.

Hoe zat/zit dat bij jou?

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel voedingen nog met 1 jaar (borstvoeding)? Empty Re: Hoeveel voedingen nog met 1 jaar (borstvoeding)?

Bericht  Liadan di 19 maa 2013 - 9:40

Overdag dronken ze allebei 4 keer. 's Nachts dronk mijn dochter al heel lang niet meer, zoon kreeg toen nog af en toe een voeding.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel voedingen nog met 1 jaar (borstvoeding)? Empty Re: Hoeveel voedingen nog met 1 jaar (borstvoeding)?

Bericht  xxjojootjexx di 19 maa 2013 - 9:41

Toen t 1 was zo'n 6x overdag en de hele nacht door, niet telbaar aantal keren. Denk zeker om het half uur.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel voedingen nog met 1 jaar (borstvoeding)? Empty Re: Hoeveel voedingen nog met 1 jaar (borstvoeding)?

Bericht  Sanne di 19 maa 2013 - 9:52

xxjojootjexx schreef:Toen t 1 was zo'n 6x overdag en de hele nacht door, niet telbaar aantal keren. Denk zeker om het half uur.

Sliepen jullie samen? Hier drinkt H. gemiddeld 3 keer per nacht (zeg ik altijd), maar de laatste tijd is het echt veel vaker, gelukkig niet om het half uur, maar toch zeker om de twee uur denk ik.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel voedingen nog met 1 jaar (borstvoeding)? Empty Re: Hoeveel voedingen nog met 1 jaar (borstvoeding)?

Bericht  Teddyaapje di 19 maa 2013 - 9:54

Ik kolfde toen 3x. Alleen overdag. Maar das niet helemaal te vergelijken met live voeden denk ik.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel voedingen nog met 1 jaar (borstvoeding)? Empty Re: Hoeveel voedingen nog met 1 jaar (borstvoeding)?

Bericht  Linda di 19 maa 2013 - 10:04

Op vrije dagen: 's ochtends, 's middags, 's avonds (en 's nachts 2 keer).
Op werkdagen: hetzelfde, alleen overdag niet.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel voedingen nog met 1 jaar (borstvoeding)? Empty Re: Hoeveel voedingen nog met 1 jaar (borstvoeding)?

Bericht  Lonely Goatherd di 19 maa 2013 - 10:25

Overdag meestal drie keer, heel soms maar twee. 's Nachts twee tot vijf keer. :nopompom:
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel voedingen nog met 1 jaar (borstvoeding)? Empty Re: Hoeveel voedingen nog met 1 jaar (borstvoeding)?

Bericht  Tiara di 19 maa 2013 - 10:28

3-4 keer
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel voedingen nog met 1 jaar (borstvoeding)? Empty Re: Hoeveel voedingen nog met 1 jaar (borstvoeding)?

Bericht  xxjojootjexx di 19 maa 2013 - 10:37

Sanne schreef:
xxjojootjexx schreef:Toen t 1 was zo'n 6x overdag en de hele nacht door, niet telbaar aantal keren. Denk zeker om het half uur.

Sliepen jullie samen? Hier drinkt H. gemiddeld 3 keer per nacht (zeg ik altijd), maar de laatste tijd is het echt veel vaker, gelukkig niet om het half uur, maar toch zeker om de twee uur denk ik.
Dat was de bedoeling dat we sliepen, maar t sliep amper de eerste 22 maanden van zijn leven. Als hij een half uur sliep was ik blij. Hij lag zo ongeveer de hele nacht aan de borst.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel voedingen nog met 1 jaar (borstvoeding)? Empty Re: Hoeveel voedingen nog met 1 jaar (borstvoeding)?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum