Kat castreren
+14
Rovine
Razz
M-G
Floor
iloverocknroll1984
Elliot
Bazinga
Hoochie
Raindrop
Aziraphale
Caramba
Minx
May
Niene
18 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Kat castreren
Aziraphale schreef:
Misschien een idee om de tuin af te zetten? Hebben wij ook gedaan (ondanks dat mijn katten geen raskatten zijn maar straatkatjes ), bevalt echt heel goed!
Hoe hebben jullie de tuin afgezet? Wil of een ren of de tuin afzetten in een volgend huis.
OT: Wij hebben ze allemaal laten helpen toen ze 6 maanden waren.
Verona- Prater
- Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
De kater van mijn ouders is met 6 maanden gecastreerd. En eigenlijk wisten we niet eens zeker of hij wel 6 maanden oud was.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Ah,dat is al bijna.
Hier vanmorgen de rode boef weggebracht,god wat was hij kwaad gisteravond en vannacht dat ie niet eten mocht,en die zielige blik vanmorgen toen ik hem achter liet..
Mag hem straks alweer ophalen,ben heel benieuwd hoe het is gegaan!
Hier vanmorgen de rode boef weggebracht,god wat was hij kwaad gisteravond en vannacht dat ie niet eten mocht,en die zielige blik vanmorgen toen ik hem achter liet..
Mag hem straks alweer ophalen,ben heel benieuwd hoe het is gegaan!
Niene- Prater
- Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Ja hij mag vanaf 22u niet meer eten, maar nog wel drinken. Ben ook benieuwd hoe het zal gaan. Hij zal wel luid miauwend voor de slaapkamer deur staan en proberen brood van mijn bord af te gappen...
Gast- Gast
Tegenwoordig wordt steeds vaker aan vrioegcastratie gedaan. Kittens vanaf 8 weken worden zo al geholpen. Ook steeds meer fokkers doen dit maar ook in groepen zwerfkatten is dit een goede oplossing. Het schijnt in amerika al langer gedaan te worden en er zijn geen nadelen van bekend.
Dit voorkomt veel ongewenste nestjes want als ik kijk naar een opvanger hier, dat werd al met 4 maanden krols.
Niet alle dierenartsen doen het, maar steeds meer wel.
Helaas helpt op tijd castreren helaas lang niet altijd tegen het sproeien, mijn kater is op tijd geholpen geworden maar helaas sproeit veel. Bij stress heb ik mijn poes ook zien sproeien.
Gelukkig is het wel zo dat sproeisel van geholpen dieren minder stinkt
Dit voorkomt veel ongewenste nestjes want als ik kijk naar een opvanger hier, dat werd al met 4 maanden krols.
Niet alle dierenartsen doen het, maar steeds meer wel.
Helaas helpt op tijd castreren helaas lang niet altijd tegen het sproeien, mijn kater is op tijd geholpen geworden maar helaas sproeit veel. Bij stress heb ik mijn poes ook zien sproeien.
Gelukkig is het wel zo dat sproeisel van geholpen dieren minder stinkt
shadow- Fluisteraar
- Aantal berichten : 244
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10
Hier vanaf gisteravond 20:00 al niks meer eten,inderdaad wel drinken. Normaal krijgt hij altijd nog een theelepeltje shiny cat voor het slapen gaan,maar gisteren dus niet.. Poeh wat was meneer gepikeerd
Dat vroeg castreren heb ik nog nooit van gehoord.. De mijne heeft nog nooit gesproeid,ben benieuwd of dat nu nog gaat gebeuren dan,heb het ook gedaan omdat hij echt enorme ballen had die maar heen en weer bleven wiebelen als hij liep
Dat vroeg castreren heb ik nog nooit van gehoord.. De mijne heeft nog nooit gesproeid,ben benieuwd of dat nu nog gaat gebeuren dan,heb het ook gedaan omdat hij echt enorme ballen had die maar heen en weer bleven wiebelen als hij liep
Niene- Prater
- Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Inmiddels is de kat afgelopen maandag gecastreerd. Hij sprong diezelfde middag alweer op de tafel. Dus veel last had hij er niet van... Wondjes genezen ook prima.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: