Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vrijdagavond

+13
Arwyn
Cheesegirl
studiebol
Rev3rie
Poisongirl
Sjors
Bosjesvrouw
girli
Jeanette
Snoes
Shisha
mzcharlotte
dolfijntje24
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Vrijdagavond - Pagina 2 Empty Re: Vrijdagavond

Bericht  Shisha vr 18 feb 2011 - 8:58

Ik werk in de ouderenzorg op een somatische afdeling. Wij werken in burgerkleding dus ik heb meestal een Hemdje + dikke longsleeve + een vest aan en vaak heb ik het nog koud op de momenten dat het rustig is.
Ik hoef er gelukkig maar 2 nachten dit keer. Meestal zijn het er 4/5.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Lady4 vr 18 feb 2011 - 8:59

Oef, twee nachten vind ik echt niks. Dan ben je meer uit je ritme dan wanneer je er drie, vier of vijf moet. Eerste nacht vind ik altijd het lastigst, tweede gaat al beter en nacht drie en vier zit ik helemaal in mijn ritme. Gelukkig slaap ik heerlijk overdag. Dit weekend helemaal, het gaat toch alleen maar regenen!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Shisha vr 18 feb 2011 - 9:06

Dat wel ja. Ik vind het alleen wel weer lastig om na 5 nachten mijn ritme weer terug te draaien. Ik ben afgelopen dinsdag de nacht uitgekomen en ik zou donderdag al weer vroege dienst hebben.
Nu was ik in mijn laatste nacht al wat grieperig en dan werkt een ritme omdraaien ook niet echt mee dus de griep heeft helaas doorgezet.
Ik vind het altijd erg om mij ziek te melden. Baal dan echt voor mijn collega's...
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  dolfijntje24 vr 18 feb 2011 - 9:09

BJA schreef:TV kijken, internetten, mijn boek uitlezen.
Saaie avond vanavond.....

Heerlijk juist toch! Zo'n avondje voor jezelf.
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  dolfijntje24 vr 18 feb 2011 - 9:11

Shisha schreef:Dat wel ja. Ik vind het alleen wel weer lastig om na 5 nachten mijn ritme weer terug te draaien. Ik ben afgelopen dinsdag de nacht uitgekomen en ik zou donderdag al weer vroege dienst hebben.
Nu was ik in mijn laatste nacht al wat grieperig en dan werkt een ritme omdraaien ook niet echt mee dus de griep heeft helaas doorgezet.
Ik vind het altijd erg om mij ziek te melden. Baal dan echt voor mijn collega's...

Tsja ziek is ziek. En je collega's die melden zich vast ook wel eens ziek hoor! Dus niet denken aan wat anderen vinden, maar aan jezelf denken!
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Bericht  dolfijntje24 vr 18 feb 2011 - 9:13

Hazeltje schreef:GTST kijken, X Factor kijken en dan mijn spullen pakken voor morgen.

Gezellig met een vriendin hier van het forum naar de 9 maanden beurs.
En daar zien we dan weer een hele bubs andere vriendinnen/forum meiden.

Gtst was weer wat hoor! Dan kent Danny Maxime zeker niet. Natuurlijk is zij van de wraakacties! Hij komt er niet goed vanaf. Ben benieuwd wat Rick zegt. Volgens mij gelooft hij haar in eerste instantie niet!
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 18 feb 2011 - 9:16

Ik vind het leuk, Dolfijntje, dat jij als topic opener nog op mensen reageert!
Vind ik echt heel leuk en belangstellend overkomen, wou ik even schrijven...

Gast
Gast

Bericht  Shisha vr 18 feb 2011 - 9:18

dolfijntje24 schreef:
Shisha schreef:Dat wel ja. Ik vind het alleen wel weer lastig om na 5 nachten mijn ritme weer terug te draaien. Ik ben afgelopen dinsdag de nacht uitgekomen en ik zou donderdag al weer vroege dienst hebben.

Tsja ziek is ziek. En je collega's die melden zich vast ook wel eens ziek hoor! Dus niet denken aan wat anderen vinden, maar aan jezelf denken!

Daarom heb ik mijn ook gewoon ziek gemeld. Het ging echt niet. Maar ik wist dat we al slecht stonden en ik de enige niv 3 was wat betekende dat de nachtdienst dus niet naar huis kan totdat er vervanging is geregeld. Dus dan vind ik het echt sneu voor mijn collega's.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  dolfijntje24 vr 18 feb 2011 - 9:43

Dolores schreef:Ik vind het leuk, Dolfijntje, dat jij als topic opener nog op mensen reageert!

Thnx! Maar dat was zeg maar ook wat ik in gedachte had. Was benieuwd naar wat mensen te doen hadden op de vrijdagavond en dan is het ook leuk om een reactie daarop terug te krijgen! Vind dat zelf ook altijd fijn! Bedankt voor je compliment.
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Bericht  dolfijntje24 vr 18 feb 2011 - 9:45

Shisha schreef:
dolfijntje24 schreef:

Daarom heb ik mijn ook gewoon ziek gemeld. Het ging echt niet. Maar ik wist dat we al slecht stonden en ik de enige niv 3 was wat betekende dat de nachtdienst dus niet naar huis kan totdat er vervanging is geregeld. Dus dan vind ik het echt sneu voor mijn collega's.

Hoe vervelend dat ook is...soms is het niet anders. Jij moet denk ik ook wel eens iets langer werken, maar daarvoor ben je ook collega's. Vind ik tenminste. Maar ik snap het wel hoor dat je je vervelend voelt. Zou ik ook hebben. Dan denk je ook eerder aan anderen, maar dat is ook weer een goeie eigenschap!
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Bericht  dolfijntje24 vr 18 feb 2011 - 20:16

Dolores schreef:Ik vind het leuk, Dolfijntje, dat jij als topic opener nog op mensen reageert!

Offtopic: hoe komen jullie aan die avaters? Ik zie dat heel veel zo'n plaatje hebben.
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Bericht  Lotus vr 18 feb 2011 - 20:48

Het zijn blythe dolls. Die plaatjes kun je zo op internet vinden.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud