leuk of truttig?
+25
*Lookie*
Marin
Emmayes
Parel
PapillonRose
Limburg85
June
peach
Printje
Annie24
Puggle
Parisienne
Slakje
SarahKey
PiP
Shopaholic
Star007
Liadan
Fearie
Luce
Filoria
Flower_L
Happydobby
studiebol
Pien
29 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: leuk of truttig?
Hahaha heel herkenbaar maar man geeft er ook echt niets om, het enigste waar hij over ' moppert' is dat ik nooit iets voor mezelf koop.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
De eerste vind ik niks, de tweede vind ik wel leuk.
Qua overleggen, als ik iets online bestel dan laat ik vaak wel zien wat ik uitgekozen heb voor ik daadwerkelijk bestel. Als mijn vriend iets dan niet leuk vindt dan hangt het er vanaf hoe leuk ik het zelf vind of ik het bestel of niet. Als we samen gaan winkelen overleggen we wel, mijn vriend vindt het dan ook leuk dingen voor haar uit te zoeken. Maar ik koop ook vaak genoeg dingen in de winkel zonder te overleggen. Meestal wordt het "goedgekeurd" en anders heeft hij pech
Qua overleggen, als ik iets online bestel dan laat ik vaak wel zien wat ik uitgekozen heb voor ik daadwerkelijk bestel. Als mijn vriend iets dan niet leuk vindt dan hangt het er vanaf hoe leuk ik het zelf vind of ik het bestel of niet. Als we samen gaan winkelen overleggen we wel, mijn vriend vindt het dan ook leuk dingen voor haar uit te zoeken. Maar ik koop ook vaak genoeg dingen in de winkel zonder te overleggen. Meestal wordt het "goedgekeurd" en anders heeft hij pech
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Hahaha novalee oftewel ook niet veel overleg dus
Printje- Lady Post-a-lot
Ligt er aan, als ik wat meer bestel of wat duurders zoals een jas of schoenen dan overleg ik wel ivm het geld.
Maar gewoon wat tussendoor niet. Sinds dit kwartaal heb ik de kinderbijslag als budget. Ben benieuwd, heb het nu bijna op.
1 april komt het wel weer, maar dat moeten er ook schoenen en een jas van gekocht worden..
Maar gewoon wat tussendoor niet. Sinds dit kwartaal heb ik de kinderbijslag als budget. Ben benieuwd, heb het nu bijna op.
1 april komt het wel weer, maar dat moeten er ook schoenen en een jas van gekocht worden..
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Nou ja, een beetje, maar ik heb vetorechtPrintje schreef:Hahaha novalee oftewel ook niet veel overleg dus
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Novalee schreef:Nou ja, een beetje, maar ik heb vetorechtPrintje schreef:Hahaha novalee oftewel ook niet veel overleg dus
Hahaha jaja, misschien moet ik het zo dan ook maar omschrijven
Printje- Lady Post-a-lot
Ik zou ze zelf beiden niet uitzoeken, ik vind zelf de kleur niet echt zomers en moeilijk te combineren. Moet ik tochnkiezen, dan de 2 e.
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Truttig of juist leuk?
» Leuk of niet leuk? (laarsjes)
» Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?
» Leuk en minder leuk op het forum
» Leuk of niet leuk?
» Leuk of niet leuk? (laarsjes)
» Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?
» Leuk en minder leuk op het forum
» Leuk of niet leuk?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: