Truttig of juist leuk?
+13
PapillonRose
Océane
Tunrida
Prosecco
KOL
Pien
Jeanette
Inge
Tazz
Melis_je
xxDila
Janelie
Mamsie
17 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Truttig of juist leuk?
Gister viel van de vorige bewoonster de Otto binnen met zwemkleding...En daar stonden heel veel tankini's in, echt superleuke...
Alleen heb ik nog steeds een beetje het idee dat het truttig of ouwewijverig is, haha.
Wat vinden jullie?
Alleen heb ik nog steeds een beetje het idee dat het truttig of ouwewijverig is, haha.
Wat vinden jullie?
Gast- Gast
Re: Truttig of juist leuk?
Zolang je een goog body heb gewoon in bikini gaan!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Nou eh, ik heb écht geen mooie buik...Mijn vet zit alleen daar en heel raar verdeeld....
Gast- Gast
Het is een beetje alsof je in een slaapsetje loopt. Ik vind dat juist wel mooi! Alleen word je daaronder niet bruin, dat zou ik persoonlijk wel een nadeel vinden.
Gast- Gast
tja dan zeg ik doe waar jij je goed bij voelt.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Bruin word ik sowieso niet, ik verbrand alleen...Dus het zou wat dat betreft juist een extra voordeel bieden.
Hmmm, lastig...
Hmmm, lastig...
Gast- Gast
Ik vind het niet truttig, maar ik hou er niet van. Ik vind het niet echt zomers, maar wel beter dan een badpak. Als jij je er prettig in voelt kan het best.
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Ik draag ze zelf al jaren..
Een bikini is voor mij een no-go-area & badpakken vind ik ook weer zo net niet leuk. Ik vind het vooral belangrijk dat jij je er prettig in voelt. Grof gezegd zal mij het een worst zijn of mensen het truttig vinden of niet, ik voel mij er goed in.
Een bikini is voor mij een no-go-area & badpakken vind ik ook weer zo net niet leuk. Ik vind het vooral belangrijk dat jij je er prettig in voelt. Grof gezegd zal mij het een worst zijn of mensen het truttig vinden of niet, ik voel mij er goed in.
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind het concept niet truttig, maar er zijn wel truttige modellen (en ook bikini's). Wil je geen badpak? Ik vind dat er heel veel leuke badpakken zijn de laatste jaren.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Ik trekt liever een (corrigerende) badpak aan, bij zo'n tankini kan er toch nog een vetrol onderuit schieten
Toch vind ik tankini's niet truttig.
Toch vind ik tankini's niet truttig.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
BIj een goeie tankini niet Tazz
Ik vind tankini's leuk
Ik vind tankini's leuk
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Er zijn hele leuke Tankini's hoor. Ik vind het niet truttig. Zelf draag ik wel liever een bikini, maar ik ben dan ook een bleekscheet en wil graag eens bruin worden.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
ik heb zelf bikini´s en tankini´s en vind het beide niet truttig. een badpak vind ik truttiger...
ik vind zelf dat de otto wel 1 van de sites is qua postorderbedrijven met de leukste tankini´s!
ik vind zelf dat de otto wel 1 van de sites is qua postorderbedrijven met de leukste tankini´s!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Op m'n laatste vakantie in mei had ik een tankini en 2 bikini's bij me. Eerst de tankini gedragen om wat aan de zon te wennen, daarna de bikini. Je kunt ook - bij anderen gezien - de tankinitop omhoog schuiven als je ligt te zonnen. Zo wordt je wel bruin op je buik
KOL- Fluisteraar
- Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Helemaal niks mis met tankini's hoor, er zitten genoeg leuke kleurtjes tussen :-)
Lekker passen en gewoon doen als jij je er prettig in voelt.
Lekker passen en gewoon doen als jij je er prettig in voelt.
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Ik vind deze heel leuk:
Krijg je die borsten er dan bij?
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Tankini's hoeven echt niet truttig te zijn. Maar ik zag laatst bij Hunkemuller en V&D ook hele mooie badpakken. Soms ook iets lager uitgesneden, maar je buik is wel bedekt. Misschien is dat een oplossing om het 'truttige' gevoel er bij weg te krijgen?
Tunrida- Fluisteraar
- Aantal berichten : 92
Punten : 105
Registratiedatum : 31-05-11
Ik heb zelf deze en sommige mensen vinden 'm misschien truttig, ik vind 'm leuk.
Dit badpak vond ik ook erg leuk en heeft ook nog eens een corrigerend effect!
't is alleen even opletten wanneer je grotere borsten hebt, want ik had een tankini besteld waar aan de onderkant nauwelijks steun zat, dus ze floepten er zo door
Dit badpak vond ik ook erg leuk en heeft ook nog eens een corrigerend effect!
't is alleen even opletten wanneer je grotere borsten hebt, want ik had een tankini besteld waar aan de onderkant nauwelijks steun zat, dus ze floepten er zo door
KOL- Fluisteraar
- Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Nee hoor ik vind ze niet truttig, ik heb er zelf ook één om mijn 'mooie' zwangerschapsstriemen te verbergen
Deze heb ik
http://www.wehkamp.nl/damesmode/badmode/tankini/beachwave-tankini/C21_1A4_A42_988534/?AAPP=57
Deze heb ik
http://www.wehkamp.nl/damesmode/badmode/tankini/beachwave-tankini/C21_1A4_A42_988534/?AAPP=57
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind dat een tankini best kan, je hebt ook hele leuke! Zelf ga ik in elk geval voorlopig niet meer aan de bikini na mijn zwangerschap en heb nu een corrigerend badpak. Ondanks dat dit verschrikkelijk klinkt vind ik dat ik een heel hip badpak heb weten te scoren en zulke dingen hoeven niet tuttig te zijn ben ik nu achter
Ik heb zoiets (mijne is er niet meer maar lijkt erop, beetje dezelfde stijl)
http://productimages.wehkamp.nl/is/image/Wehkamp/988700_pb_01/2011Square190/beachwave-corrigerend-badpak-roze.jpg
Ik heb zoiets (mijne is er niet meer maar lijkt erop, beetje dezelfde stijl)
http://productimages.wehkamp.nl/is/image/Wehkamp/988700_pb_01/2011Square190/beachwave-corrigerend-badpak-roze.jpg
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Die is wel leuk, Leaf. Ik vind een bikini alleen veel mooier. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat je je er wel prettig in voelt.
Is zo'n ding trouwens niet warm op je buik? Bikini's zijn zo lekker luchtig
Is zo'n ding trouwens niet warm op je buik? Bikini's zijn zo lekker luchtig
Gast- Gast
ik zeg doen, zou je kei leuk staan./.. enne over die borsten.. hahaha die heeft ze al, dus die hoeft ze er niet bij te krijgen
papilon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 55
Punten : 62
Registratiedatum : 15-05-11
Ik vind tankini's en badpakken juist veel leuker dan bikini's, daar ben ik een paar jaar terug al vanaf gestapt. Er zijn tegenwoordig zoveel hippe badpakken en tankini's. De borsten van de bovenste foto van Queenie hoef ik er niet bij, dat is wel een heel overduidelijke boobjob.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» leuk of truttig?
» Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?
» Leuk of niet leuk? (laarsjes)
» Leuk en minder leuk op het forum
» Juist de regen in
» Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?
» Leuk of niet leuk? (laarsjes)
» Leuk en minder leuk op het forum
» Juist de regen in
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: