Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kunststof kozijnen

2 plaatsers

Ga naar beneden

Kunststof kozijnen Empty Kunststof kozijnen

Bericht  peach za 16 maa 2013 - 9:32

Binnenkort gaan we offerte aan vragen,maar in welke richting moet ik ongeveer denken voor 2 doorsnee kozijnen? Ik heb namelijk geen flauw idee richting welk bedrag je zou moeten denken.

Gaan het dus binnenkort horen,maar was benieuwd wat jullie ongeveer kwijt waren...
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunststof kozijnen Empty Re: Kunststof kozijnen

Bericht  Gast za 16 maa 2013 - 19:43

Hier zaten de kunststof kozijnen er al in maar we hebben laatst wel iemand voor een kunststof voordeur laten komen. De deuren die wij mooi vonden kwamen uit tussen de 3000 en de 3700,- :O
Ik zou heel graag voor een raam hebben met zo'n drieraams verdeling.
Hij gaf toen aan dat dat iets goedkoper uit zou komen dan de voordeur. Wat die prijs precies zou zijn weet ik niet, die gaf hij niet want hij had volgens mij wel in de gaten dat wij no way een deur van 3700,- zouden laten plaatsen....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kunststof kozijnen Empty Re: Kunststof kozijnen

Bericht  Gast zo 17 maa 2013 - 0:41

ik zal mijn man straks eens vragen of hij toevallig nog een prijslijst heeft liggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kunststof kozijnen Empty Re: Kunststof kozijnen

Bericht  Ilovethe90s zo 17 maa 2013 - 0:55

Wat toevallig, ik wilde er ook een topic voor openen. Wij zijn gisteren op pad geweest en hebben 2 zaken bezocht. Bij ons gaat het om de voorkant van het huis; dat zijn 2 grote ramen, de voordeur en een klein raampje.

Bij de 1e zaak ging ik met een goed gevoel weg, alles helemaal naar mijn smaak. Alles wat we wilden kon en dat was fijn. De persoon bij de 2e zaak had volgens mij meer kennis en liet dat graag merken. Hij heeft me daardoor helemaal in de war gebracht, ging met vaktermen gooien en heel inhoudelijk op het kunststof zelf in, heel verwarrend was ook nog dat hij aangaf dat bepaalde dingen niet konden.
Toen ik thuis kwam heb ik meteen een 3e bedrijf benaderd, zij nemen deze week contact op.

Gisteren werd er niet over bedragen gepraat, we hebben er ook niet naar gevraagd hoor. Man van 1e bedrijf komt vrijdag de offerte brengen en alles even nameten, 2e bedrijf stuurt een offerte. Ik ben ook erg benieuwd!
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunststof kozijnen Empty Re: Kunststof kozijnen

Bericht  Gast zo 17 maa 2013 - 7:35

Sybella: volgens mij man was dat wel héél duur voor een voordeur. Onze kunststof voordeur (met één smal hoog raam aan de zijkant van de deur zelf) kostte rond de 1700 euro.

Mijn man heeft laatst een kozijn geplaatst van 2.50m breed en 1.00m hoog met één vast raam en één draai-kiep raam van 450 euro excl. plaatsen en excl. btw.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kunststof kozijnen Empty Re: Kunststof kozijnen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum