Wat is jou droomkapsel?
+16
Monte
Blond
TNMN
Bliss
Effie_O
Jeanette
Toet
Rapunzel
loura
Minx
Zwerver
Niekske
minoessepoes
smooch
Sterre
Mari
20 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Wat is jou droomkapsel?
Bobbie schreef:Mari schreef:@WC-eend die derde vind ik echt heel mooi
@ bobbie, hoe komt het dat je haar niet meer terug groeit als ik het vragen mag. Vind inderdaad haar van Jlo erg mooi, maar ik veel veel te bleek voor de kleur.
Ongeveer 2 jaar geleden begon het heel erg uit te vallen, waarschijnlijk omdat ik een heel verdrietige periode heb gehad de afgelopen jaren, maar ze weten het niet precies. Ik ben verschillende keren naar de dokter en dermatoloog geweest, maar mijn hoofdhuid is normaal. De dermatoloog zei dat het niet meer terug zou groeien. Ik baal er wel van, schrik nog elke dag van dat dunne bosje, maar heb geen kale plekken dus ik hoop nu heel erg dat het dan maar zo blijft en niet nog meer gaat uitvallen.
Pff.. dat is heftig, hoop dat als je je beter gaat voelen je haar ook toch nog sneller gaat groeien en wonder boven wonder terug komt. Gelukkig heb je geen kale plekken, kduim voor je dat het toch echt voller gaat worden
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
TNMN schreef:
^ dit, ben hard op weg. Heb krullen van mezelf, nu nog de lengte! Wil ook graag blond haar, maar durf het niet te verven.. (heb nu donkerblond)
Dit wil ik ook, nu nog wachten op de lengte... en het duurt me veel te lang, haha.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Ik wil dit kapsel
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
CherrieLola schreef:Ik wil dit kapsel
Heel erg leuk!
Zoiets wil ik ook graag, maar mijn haar is daar niet stijl genoeg voor, heb wat slag in mijn haar dus zulke kapsels worden altijd een teleurstelling bij mij
SoezieQ- Fluisteraar
- Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
Mijn eigen haar, bruin, krullend. Maar dan graag heel LANG
Vind haar haar altijd zo prachtig! Prachtige vrouw ook trouwens.
Ik vind het ook niet mooi hoor, al dat nephaar dat hier geplaatst wordt. Je ziet het gewoon! En dan zeggen jullie 'maakt toch niet uit dat het nep is?' Nou mijn droomkapsel is iig niet dat je ziet dat het extentions zijn? Maar smaken verschillen.
Vind haar haar altijd zo prachtig! Prachtige vrouw ook trouwens.
Ik vind het ook niet mooi hoor, al dat nephaar dat hier geplaatst wordt. Je ziet het gewoon! En dan zeggen jullie 'maakt toch niet uit dat het nep is?' Nou mijn droomkapsel is iig niet dat je ziet dat het extentions zijn? Maar smaken verschillen.
Gast- Gast
Eigenlijk gewoon mijn eigen haar (rood en erg lang), maar in plaats van super stijl zou ik wel wat meer slag (of krullen) willen.
Ow en minder pluizig! Iemand dé ultieme tip tegen pluizen?
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
SoezieQ schreef:CherrieLola schreef:
Heel erg leuk!
Zoiets wil ik ook graag, maar mijn haar is daar niet stijl genoeg voor, heb wat slag in mijn haar dus zulke kapsels worden altijd een teleurstelling bij mij
Ja gaaf hè, ik wil het zooo graag. Maar mijn vriend vind lang haar mooier, dus neem ik voor nu even genoegen met een undercut
CherrieLola schreef:SoezieQ schreef:CherrieLola schreef:
Heel erg leuk!
Ja gaaf hè, ik wil het zooo graag. Maar mijn vriend vind lang haar mooier, dus neem ik voor nu even genoegen met een undercut
Een undercut wil ik ook wel, maar dat gaan ze op mijn werk niet zo leuk vinden.
Ik moet mijn haar altijd vast dragen, dus het is dan ook geen optie om er haar overheen te kammen zeg maar .. Helaas
SoezieQ- Fluisteraar
Kabouter schreef:Eigenlijk gewoon mijn eigen haar (rood en erg lang), maar in plaats van super stijl zou ik wel wat meer slag (of krullen) willen.
Leave in conditioner voor krullen
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
SoezieQ schreef:CherrieLola schreef:SoezieQ schreef:CherrieLola schreef:
Heel erg leuk!
Ik moet mijn haar altijd vast dragen, dus het is dan ook geen optie om er haar overheen te kammen zeg maar .. Helaas
Hmmm schade
Ik heb mijn haar ook bijna altijd vast, behalve als ik met een instantie moet praten, dan laat ik het lekker los hangen
Maar je kan je haar toch ook iets langer houden, van de undercut dan, euhm een centimeter of twee en die dan in dezelfde kleur verven. *weet niet of je je haar verft hoor* Maar dan valt het niet zo heel erg op.
Ik wil de haren van Lieke van Lexmond máár ik ben gezegend met dun fijn haar
Maar wat heeft zij mooi haar, daar kun je écht van alles mee doen!
Maar wat heeft zij mooi haar, daar kun je écht van alles mee doen!
Gast- Gast
Ik wil de krullen die ik heb, in het model dat ik heb, maar ik wil meer lef om ze zo te dragen!
Ik draag mijn krullen daarom altijd strak naar achteren en zie je er niks van.
Ik draag mijn krullen daarom altijd strak naar achteren en zie je er niks van.
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10
CherrieLola schreef:SoezieQ schreef:CherrieLola schreef:SoezieQ schreef:CherrieLola schreef:
Heel erg leuk!
Hmmm schade
Ik heb mijn haar ook bijna altijd vast, behalve als ik met een instantie moet praten, dan laat ik het lekker los hangen
Maar je kan je haar toch ook iets langer houden, van de undercut dan, euhm een centimeter of twee en die dan in dezelfde kleur verven. *weet niet of je je haar verft hoor* Maar dan valt het niet zo heel erg op.
Hmm ja, dat zou opzich wel kunnen!
Ik verf het inderdaad, heb het tegenwoordig zwart. Leek me wel een veilige kleur om zelf in mn haar te smeren, minste kans dat de kleur heel raar werd
Ik ga eens wat plaatje zoeken dan nog maar
SoezieQ- Fluisteraar
Omg .. Dit is leuk
Niet het korte kapsel dan, maar de undercut een kleurtje geven ..
Niet het korte kapsel dan, maar de undercut een kleurtje geven ..
SoezieQ- Fluisteraar
Wow ja, vooral zo'n aubergine-kleurtje. *hmmm, neem ik in overweging*
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3