Wat is jou droomkapsel?
+16
Monte
Blond
TNMN
Bliss
Effie_O
Jeanette
Toet
Rapunzel
loura
Minx
Zwerver
Niekske
minoessepoes
smooch
Sterre
Mari
20 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Wat is jou droomkapsel?
Is dat nep ja CKC? Ik zie het niet.
Maar ik vind het ook erg mooi. Mijn haar was tot 4 jaar geleden ook zoiets als dat. Ik had het nooit moeten knippen en kleuren.
Hopelijk krijg ik het ooit weer zo.
Maar ik vind het ook erg mooi. Mijn haar was tot 4 jaar geleden ook zoiets als dat. Ik had het nooit moeten knippen en kleuren.
Hopelijk krijg ik het ooit weer zo.
Gast- Gast
Coco schreef:Is dat nep ja CKC? Ik zie het niet.
Ja, dit zijn echt krultang/carmenset krullen.
Ik wil ook wel een volle blonde bos krullen, maar ik kan niet echt een mooi plaatje vinden.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik wil dikker en minder pluizend haar!
En ben momenteel verslingerd aan dit soort kapsels:
Vooral de laatste... Ik ben alleen erg bang dat ik spijt krijg dat ik mijn lange lokken kwijt ben. Dat is al vaker gebeurd.. De eerste paar dagen was het nog leuk, maar daarna.... wilde ik het terug!
Zo heb ik het een jaar of twee geleden gehad:
En ben momenteel verslingerd aan dit soort kapsels:
Vooral de laatste... Ik ben alleen erg bang dat ik spijt krijg dat ik mijn lange lokken kwijt ben. Dat is al vaker gebeurd.. De eerste paar dagen was het nog leuk, maar daarna.... wilde ik het terug!
Zo heb ik het een jaar of twee geleden gehad:
Gast- Gast
Ik heb echt zulke krullen van nature. Alleen iets minder slordig Ik heb een combi van pijpenkrullen en gewone krullen en lijkt wel verdomd veel als op die foto. Daarom zie ik het niet denk ik.
Al vind ik de lok aan de rechterkant van dr hoofd wel een beetje nep idd.
Gast- Gast
Youandi schreef:
Wat staat dit kapsel haar leuk zeg!
Ik zou zoiets ook niet aandurven, maar vind het echt supermooi.
Gast- Gast
Coco schreef:Ik heb echt zulke krullen van nature. Alleen iets minder slordig Ik heb een combi van pijpenkrullen en gewone krullen en lijkt wel verdomd veel als op die foto. Daarom zie ik het niet denk ik.
Foto?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
En deze krullen vind ik ook erg mooi. Ik zou het dan alleen wel korter willen. Lekker springerig zeg maar. Bij X factor was laatst een meisje met TE GEK haar!
Gast- Gast
[quote="loura"]
dat maakt toch niet uitwc-eend schreef:
Heeel mooi maar zitten wel extentions tussen Ik wil dit ook in het blond
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
_Donnaa schreef:
Sidecut aan 1 kant, love it!
Gaaf kapsel idd!
Erg leuk kort kapsel!
Heel mooi!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
1,5 jaar geleden heb ik mee gedaan aan het haarlijnenboekje voor Yes en toen kreeg ik dit kapsel (alleen dan in zwart en rood)
Oehw, foto?Jeanette schreef:
1,5 jaar geleden heb ik mee gedaan aan het haarlijnenboekje voor Yes en toen kreeg ik dit kapsel (alleen dan in zwart en rood)
Zwerver- Ratel
Jaaa! Hier ook een nieuwsgierige!wc-eend schreef:Oehw, foto?Jeanette schreef:
Gast- Gast
Dit!
Komt wel een beetje in de buurt van wat ik nu heb, qua lengte en model, maar dan met slag, geen krul.
Komt wel een beetje in de buurt van wat ik nu heb, qua lengte en model, maar dan met slag, geen krul.
Effie_O- Prater
- Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10
Hmm ziet er toch net wat anders uit, maar wel als in een clip van Pink in ieder geval haha. Zijn alleen niet van de shoot, want die staan niet op mijn pc. En ik kijk nogal boos..
*weg*
*weg*
Laatst aangepast door Jeanette op vr 18 feb 2011 - 7:39; in totaal 1 keer bewerkt
Wel gaaf!! Je hebt nu redelijk lang haar toch? Hoelang heeft dat geduurd? haha
Zwerver- Ratel
Na een half jaartje was het alweer hoe het nu is haha. Beetje balen was dat ik na een maandje toen ik dit kapsel had laten doen naar Mallorca ging en mijn haar ging verkleuren.
Ik vind zulke haren echt prachtig. Maar ik heb het idee dat mijn haar niet meer groeit als ik het op 1 bepaalde lengte heb. Ik heb het volgens mij ook nooit langer gehad. Maar blijf sparen
Maar goed, blonde lokken en dan alles op 1 lengte. (en dan een pony kan ik ook waarderen)
of wat wilder
Maar goed, blonde lokken en dan alles op 1 lengte. (en dan een pony kan ik ook waarderen)
of wat wilder
Gast- Gast
Ik zou graag een mooie bos lange, donkere krullen willen hebben! Helaas moet ik het doen met blond, fijn haar. Heb er gelukkig wel een slag in, want ik hou er niet van als het zo plat rond mn hoofd valt. Ik ben nu al een paar jaar aan t 'sparen', wil het graag nog langer hebben!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
^ dit, ben hard op weg. Heb krullen van mezelf, nu nog de lengte! Wil ook graag blond haar, maar durf het niet te verven.. (heb nu donkerblond)
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Dit. Maar nu heb ik het ongeveer als dit:
Alleen dan donkerbruin.
Helaas heb ik geen krullen en permanent durf ik niet aan na alle adviezen van de dames hier om het vooral NIET te doen. En bovendien is het ook niet echt dik. Gelukkig heb ik clip-in extensions en kan ik het wel lang maken zo af en toe.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
En een genuanceerdere versie dan, Donnaa...heb ik ook zie foto en kan prima met een representatieve functie!
Gast- Gast
Jaa klopt, dat kan ook wel, maar ik heb al hel lang haar, dus ik denk dat het dan zo opvalt.. Maargoed, wie weet doe ik het nog wel eens:)mozzarella schreef:En een genuanceerdere versie dan, Donnaa...heb ik ook zie foto en kan prima met een representatieve functie!
Gast- Gast
Mijn haar lijkt het meest op het laatste plaatje, maar dan zonder pony. En het zit nooit vanzelf zo springerig, eerder plat
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: