Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Boxspring Auping,Swiss Sense, Ikea of merkloos?

+11
rianne287
teletascha
Arwyn
Floor
Printje
Ilovethe90s
Paper Crown
Kaat
Highway
SoGood
Bay
15 plaatsers

Ga naar beneden

Boxspring Auping,Swiss Sense, Ikea of merkloos? Empty Boxspring Auping,Swiss Sense, Ikea of merkloos?

Bericht  Bay vr 15 maa 2013 - 4:58

Wij willen graag een boxspring kopen. Nu hebben we een aantal beddenzaken bezocht maar vinden het moeilijk om een keuze te maken. Ze liggen allemaal goed Very Happy
Daarnaast twijfelen wij of we een electrisch verstelbare lattenbodem willen. Een van de verkoper zei dat we daar spijt van zouden krijgen mocht ik zwanger worden en daarna voeding gaan geven. (wordt voor 90% zeker geen borstvoeding)
Ik ben dus benieuwd naar jullie ervaringen en of een verstelbare lattenbodem idd fijn is tijdens je zwangerschap.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Boxspring Auping,Swiss Sense, Ikea of merkloos? Empty Re: Boxspring Auping,Swiss Sense, Ikea of merkloos?

Bericht  SoGood vr 15 maa 2013 - 5:02

Wat een onzin van die borstvoeding. Uit ervaring weet ik dat verkopers je vanalles aan willen smeren hoor! Wij zijn lang, ik ben 1.80 en mijn vriend 1.86 ofzo. Nou, een verkoper deed net alsof we reuzen waren en we moesten maar een groter/langer bed nemen. Andere verkoper vond paardenhaar echt veeel beter voor ons en een speciaal kussen van 150 euro pp. was ook heel essentieel.

Uiteindelijk hebben we een Ikea boxspring, die kwam het beste uit de test! Ligt fantastisch als ik alleen ben maar ik ben niet echt tevreden, mijn vriend weegt zo'n 30 kg zwaarder dan ik en dan rol ik naar hem toe. Best logisch.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Boxspring Auping,Swiss Sense, Ikea of merkloos? Empty Re: Boxspring Auping,Swiss Sense, Ikea of merkloos?

Bericht  Highway vr 15 maa 2013 - 5:18

We hebben een swiss sense, bevalt heel erg goed. Staan veel slechte verhalen over swiss sense op internet maar het is ons goed bevallen.Alleen ruikt het bed naar insecticiden als je hem krijg (ivm boot overtocht uit azie) maar dan was zo weg met febreze.
Ik ben net bevallen en geef borstvoeding maar ik ga eigenlijk altijd tegen het hoofdbord zitten met een kussen in mijn rug. We hebben wel een verstelbare bodem maar die komt niet helemaal rechtop en voeden is (voor mij iig) het prettigste als ik goed rechtop zit.
Het is wel fijn voor vocht vasthouden in de zwangerschap (voeteneind omhoog) of om gewoon lekker een boekje te lezen, film te kijken. Maar alleen voor het voeden zou ik het niet doen.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Kaat vr 15 maa 2013 - 5:19

Ik heb een boxspring en matrassen van Ikea en heb een beetje spijt. Het ligt zoooo lekker dat ik echt moeite heb met er uit komen.
Kaat
Kaat
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 290
Punten : 312
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Paper Crown vr 15 maa 2013 - 5:22

Helemaal geen onzin, zo'n verstelbaar matras! Ookal geef je flesvoeding, crap je rug gaat er aan en ik kan het weten. En Sogood, jullie zouden denk ik het best slapen in een bed van 220lang.

Het punt met goedkope bedden is dat ze allemaal circels hebben die je lijf dragen wanneer je slaapt. Een goed bed heeft veel van die circels, een goedkoop bed heeft die ook maar hele grote. Als jij bedden gaat testen liggen ze allemaal goed, omdat je je spieren niet ontspannen hebt. Als je slaapt heb je 'doodgewicht' dus heb je meer steun nodig. Ik zou investeren in een bed. Wij gaan toevallig morgen een bed kopen en het wordt een tempur cloud.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Ilovethe90s vr 15 maa 2013 - 5:48

Mijn man wilde eerst ook geen verstelbare boxspring maar we zijn nu allebei blij dat we het wel gedaan hebben. We hebben uiteindelijk wel een aanbieding genomen omdat ze best prijzig zijn. Wij hebben norma hollands comfort, gekocht bij Poortvliet. Woon je daar toevallig in de buurt? Ze verkopen ze ook op anderwe plekken hoor maar daar hebben wij hem gekocht.

Hier staan verschillende modellen tussen: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=norma+boxspring+hollands+comfort&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.43828540,d.d2k&biw=1366&bih=605&wrapid=tlif136336575516810&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=ok9DUcqUJM2-PYeggOAC

Zoveel voordelen:
* als je zwanger bent geen klossen onder je bed
* bij ziekte kun je nog eens een andere houding aannemen dan alleen maar plat op bed
* fijn bij het tv kijken
* fijn om nog wat te lezen
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Bericht  Printje vr 15 maa 2013 - 8:48

Wij hebben en verstelbare bodem en M line matrassen, ligt heerlijk.

Dat over die klossen iet onder je bed klopt niet, je bed moet sowieso tot 80? Cm hoogte komen, klossen moeten dus vrijwel altijd.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Floor vr 15 maa 2013 - 9:19

Paper Crown schreef:Helemaal geen onzin, zo'n verstelbaar matras! Ookal geef je flesvoeding, crap je rug gaat er aan en ik kan het weten. En Sogood, jullie zouden denk ik het best slapen in een bed van 220lang.

Het punt met goedkope bedden is dat ze allemaal circels hebben die je lijf dragen wanneer je slaapt. Een goed bed heeft veel van die circels, een goedkoop bed heeft die ook maar hele grote. Als jij bedden gaat testen liggen ze allemaal goed, omdat je je spieren niet ontspannen hebt. Als je slaapt heb je 'doodgewicht' dus heb je meer steun nodig. Ik zou investeren in een bed. Wij gaan toevallig morgen een bed kopen en het wordt een tempur cloud.

Tempur ligt echt zo lekker, slaap er al jaren op. De cloud van tempur vind ik/wij te zacht wij hebben een original, die is wat vormvaster/harder.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Ilovethe90s vr 15 maa 2013 - 9:30

Printje schreef:
Dat over die klossen iet onder je bed klopt niet, je bed moet sowieso tot 80? Cm hoogte komen, klossen moeten dus vrijwel altijd.

Oh, dacht dat het met zo'n bed misschien niet hoefde Boxspring Auping,Swiss Sense, Ikea of merkloos? 561177.

Ik vind hem namelijk al heel hoog als hij versteld staat, dan kan ik er niet eens makkelijk meer opkomen. In stilstand is het 60 cm hoog en hoeveel het wordt als je hem versteld weet ik niet maar hoofd + voeteneind kunnen allebei tegelijk omhoog, middenstuk komt dan ook ineens een stuk hoger.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Bericht  Arwyn vr 15 maa 2013 - 10:13

Wij hebben onze boxspring bij Beter Bed gehaald.
De boxspring zelf is vrij basic, maar ik heb wel wat meer geld uitgegeven aan de matrassen. Een slechte rug zit in de familie, dus dat is voor mij gewoon heel belangrijk. Ben tot nu toe echt heel blij met ons bed, we hebben hem deze zomer 4 jaar en ligt echt nog heerlijk. Geen matrassen die in het midden ingedeukt zijn of zo.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Gast vr 15 maa 2013 - 11:30

Ik wilde ook perse een boxspring, maar hebben er heel veel getest in alle prijzen, maar het ligt echt te zacht. We hebben nu een Auping essentials gekocht, met spiralen en we slapen goddelijk smile En verstelbare bodem? Ik heb een kussen die je tegen de achterkant kunt zetten, en dan kun je gewoon goed rechtop zitten.

Gast
Gast

Bericht  Ilovethe90s vr 15 maa 2013 - 22:46

Dat hebben wij ook jaren gedaan met ons oude bed, kussens omhoog en er tegenaan gaan zitten maar daardoor duwden wij ons hele ledikant aan gort. Het kraakte en piepte op een gegeven moment aan alle kanten Boxspring Auping,Swiss Sense, Ikea of merkloos? 1270000679.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Bericht  teletascha vr 15 maa 2013 - 22:55

Wij hebben een auping boxspring gekocht, echt superlekker! Ik heb veel minder rugklachten en ben gestopt met fysiotherapie sinds ikmin dit bed slaap.
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Bericht  rianne287 za 16 maa 2013 - 2:24

Hier ook een Auping. Absoluut geen spijt van smile
rianne287
rianne287
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Mida4you za 16 maa 2013 - 21:23

Wij hebben een boxspring bij de Jysk gekocht. Het is echt een heerlijk bed en ik slaap er zoveel beter in dan ons vorige bed!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  claudiaveronique zo 17 maa 2013 - 8:16

teletascha schreef:Wij hebben een auping boxspring gekocht, echt superlekker! Ik heb veel minder rugklachten en ben gestopt met fysiotherapie sinds ikmin dit bed slaap.

Is dit gewoon een basis boxspring van auping?
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986

Bericht  Bay di 30 apr 2013 - 8:18

Wij hebben inmiddels een boxspring van Ikea en zijn er heel erg blij mee!
Slaapt heerlijk!
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Bericht  Rush di 30 apr 2013 - 8:41

Mida4you schreef:Wij hebben een boxspring bij de Jysk gekocht. Het is echt een heerlijk bed en ik slaap er zoveel beter in dan ons vorige bed!
Same here. Al denk ik wel dat we eens in de zoveel jaren een nieuwe topper kopen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Mida4you di 30 apr 2013 - 19:53

Rush schreef:
Mida4you schreef:Wij hebben een boxspring bij de Jysk gekocht. Het is echt een heerlijk bed en ik slaap er zoveel beter in dan ons vorige bed!
Same here. Al denk ik wel dat we eens in de zoveel jaren een nieuwe topper kopen.

Dat kun je inderdaad doen. Als je denkt dat je topmatras niet meer goed is dan koop je er een nieuwe op. Welk bed hebben jullie dan van de Jysk? ( ben wel benieuwd )
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Rush di 30 apr 2013 - 20:01

Mida4you schreef:
Rush schreef:

Dat kun je inderdaad doen. Als je denkt dat je topmatras niet meer goed is dan koop je er een nieuwe op. Welk bed hebben jullie dan van de Jysk? ( ben wel benieuwd )
Ik heb echt geen idee welke naam/type. Hij was in totaal iets meer dan €600 geloof ik.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Printje di 30 apr 2013 - 20:25

Wij hebben voor een goedkopere ombouw gekozen en hebben daar goede dure matrassen opgekocht. De ombouw vind ik niet zo belangrijk en wilde daar niet teveel aan uitgeven.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Bosjesvrouw di 30 apr 2013 - 20:59

Wij hebben een Avek (Fries merk) bed.

We hebben ook op de bedden van Jysk gelegen maar als je dan andere bedden gaat testen dan merk je dat, dat (vinden wij dan) zachte bedden zijn.

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428

Bericht  Gast wo 1 mei 2013 - 5:37

We hebben nu Auping matrassen, geen boxspring. Zijn er erg tevreden over en je kunt hem ook in hoogtes instellen (fijn voor als je eens een keertje ziek bent). Hiervoor hadden we een Ikea boxspring en die lag ook erg lekker. Qua prijs/kwaliteit verhouding is die van Ikea aan te raden.

Bij ons nieuwe bed kunnen we de lattenbodem (is van een soort kunststof) helemaal naar onze wensen instellen en het matras is ook dikker. Hierdoor ligt ie net iets lekkerder dan die van de Ikea. Maar hij behoorde dan ook in de duurste prijsklasse van dit merk, wat weer een flink nadeel kan zijn. Ik weet niet of ik het er nogmaals voor over heb om het prijskaartje te betalen van die matrassen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: