Hulp gevraagd over labels knutselen!!
+3
Angela_1986
VeryCherry
joyce0606
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hulp gevraagd over labels knutselen!!
Ik ben bezig met geboorte presentje voor mijn (ex) collega's etc. en ik wil hier heel graag een leuk labeltje aan doen met de naam van de baby.
ik heb al heel wat google afgestruind voor kant en klare labels maar vaak zijn het witte of bruine en niet leuke versierde. ik lees dan dat je die zelf kan maken met stansen enzo...maar ik heb geen idee hoe het werkt en heb ook niet zoveel zin om veel geld (mocht het niet heel duur zijn vind ik het geen probleem maar heb wel advies nodig) uit te geven aan éénmalig iets!
misschien dat iemand mij kan helpen.
dit idee heb ik ermee (het gaat echt om de label, de versiering met lint etc. verzin ik zelf)
ik heb al heel wat google afgestruind voor kant en klare labels maar vaak zijn het witte of bruine en niet leuke versierde. ik lees dan dat je die zelf kan maken met stansen enzo...maar ik heb geen idee hoe het werkt en heb ook niet zoveel zin om veel geld (mocht het niet heel duur zijn vind ik het geen probleem maar heb wel advies nodig) uit te geven aan éénmalig iets!
misschien dat iemand mij kan helpen.
dit idee heb ik ermee (het gaat echt om de label, de versiering met lint etc. verzin ik zelf)
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Hulp gevraagd over labels knutselen!!
Je zou dessinpapier uit kunnen stansen met de Big Shot, ik weet alleen niet of je die te duur vind voor zoiets. Knutsel je vaker? Dan is het wel een leuke investering trouwens.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:Je zou dessinpapier uit kunnen stansen met de Big Shot, ik weet alleen niet of je die te duur vind voor zoiets. Knutsel je vaker? Dan is het wel een leuke investering trouwens.
wat is duur?!
ik vind het altijd moeilijk want ze hebben zoveel en ik zou niet weten wat ik ervoor nodig heb
ik vind knutselen heel leuk maar ik zou niet weten waar ik nog meer voor zou moeten gebruiken.
joyce0606- Kletskop
Die gaan vanaf €75.- geloof ik Bij Boekenvoordeel hebben ze trouwens ook zoiets en die is veel goedkoper.
Ik heb er mijn hartjesslinger mee gemaakt.
Ik heb er mijn hartjesslinger mee gemaakt.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Heb je er veel nodig? Je zou ook een soortgelijke vorm kunnen zoeken op internet/Word, op gekleurd papier afdrukken en vervolgens zelf knippen.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Angela_1986 schreef:Heb je er veel nodig? Je zou ook een soortgelijke vorm kunnen zoeken op internet/Word, op gekleurd papier afdrukken en vervolgens zelf knippen.
ik heb er 80 nodig.
ik heb nu wel gekeken voor van die bruine labels, die zijn lekker stevig. ik heb lintjes en wil dan uiltjes uitprinten erop plakken. dus flink aan de knutsel denk
ik zie zoveel leuke ideeen maar onmogelijk om daar even 80 stuks van te maken
joyce0606- Kletskop
Noosa van het forum heeft een nieuwe webshop met labels. Wie weet zit daar wat tussen en ze kan ook dingen voor je maken in opdracht.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Je kunt ook van die kraft labels kopen (die bruin en witte) en zelf een stempel laten maken. Of opleuken met stickertjes o.i.d.
Gast- Gast
misschien kan je hier iets vinden: http://www.party-gifts.nl/ ??
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Marin schreef:Noosa van het forum heeft een nieuwe webshop met labels. Wie weet zit daar wat tussen en ze kan ook dingen voor je maken in opdracht.
Gave site, zeg
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Zoals Marin al zegt maak ik labels en kan ik je waarschijnlijk wel helpen Er zijn ook andere vormen mogelijk dan die op mn site staan. Prijzen liggen rond de 20 cent per stuk (afhankelijk van wat je wensen precies zijn; formaat en kleur of zwartwit). Stuur maar een pm of bericht via de site als je interesse hebt.
*Noosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11
Soortgelijke onderwerpen
» Hulp gevraagd! Kattengif?
» Beetje hulp gevraagd....
» Babyfoon hulp gevraagd
» Juffen: hulp gevraagd
» Hulp gevraagd voor 1e pakje
» Beetje hulp gevraagd....
» Babyfoon hulp gevraagd