Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hulp gevraagd over labels knutselen!!

+3
Angela_1986
VeryCherry
joyce0606
7 plaatsers

Ga naar beneden

Hulp gevraagd over labels knutselen!! Empty Hulp gevraagd over labels knutselen!!

Bericht  joyce0606 do 14 maa 2013 - 4:02

Ik ben bezig met geboorte presentje voor mijn (ex) collega's etc. en ik wil hier heel graag een leuk labeltje aan doen met de naam van de baby.

ik heb al heel wat google afgestruind voor kant en klare labels maar vaak zijn het witte of bruine en niet leuke versierde. ik lees dan dat je die zelf kan maken met stansen enzo...maar ik heb geen idee hoe het werkt en heb ook niet zoveel zin om veel geld (mocht het niet heel duur zijn vind ik het geen probleem maar heb wel advies nodig) uit te geven aan éénmalig iets!

misschien dat iemand mij kan helpen.

dit idee heb ik ermee (het gaat echt om de label, de versiering met lint etc. verzin ik zelf)

Hulp gevraagd over labels knutselen!! $(KGrHqRHJDYFEz9yfH2BBRPZozoGog~~60_84
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd over labels knutselen!! Empty Re: Hulp gevraagd over labels knutselen!!

Bericht  VeryCherry do 14 maa 2013 - 4:08

Je zou dessinpapier uit kunnen stansen met de Big Shot, ik weet alleen niet of je die te duur vind voor zoiets. Knutsel je vaker? Dan is het wel een leuke investering trouwens.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd over labels knutselen!! Empty Re: Hulp gevraagd over labels knutselen!!

Bericht  joyce0606 do 14 maa 2013 - 4:15

VeryCherry schreef:Je zou dessinpapier uit kunnen stansen met de Big Shot, ik weet alleen niet of je die te duur vind voor zoiets. Knutsel je vaker? Dan is het wel een leuke investering trouwens.

wat is duur?!

ik vind het altijd moeilijk want ze hebben zoveel en ik zou niet weten wat ik ervoor nodig heb smile

ik vind knutselen heel leuk maar ik zou niet weten waar ik nog meer voor zou moeten gebruiken.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd over labels knutselen!! Empty Re: Hulp gevraagd over labels knutselen!!

Bericht  VeryCherry do 14 maa 2013 - 4:17

Die gaan vanaf €75.- geloof ik laughcry Bij Boekenvoordeel hebben ze trouwens ook zoiets en die is veel goedkoper.
Ik heb er mijn hartjesslinger mee gemaakt.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd over labels knutselen!! Empty Re: Hulp gevraagd over labels knutselen!!

Bericht  Angela_1986 do 14 maa 2013 - 5:28

Heb je er veel nodig? Je zou ook een soortgelijke vorm kunnen zoeken op internet/Word, op gekleurd papier afdrukken en vervolgens zelf knippen.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd over labels knutselen!! Empty Re: Hulp gevraagd over labels knutselen!!

Bericht  joyce0606 do 14 maa 2013 - 5:46

Angela_1986 schreef:Heb je er veel nodig? Je zou ook een soortgelijke vorm kunnen zoeken op internet/Word, op gekleurd papier afdrukken en vervolgens zelf knippen.

ik heb er 80 nodig.

ik heb nu wel gekeken voor van die bruine labels, die zijn lekker stevig. ik heb lintjes en wil dan uiltjes uitprinten erop plakken. dus flink aan de knutsel denk Hulp gevraagd over labels knutselen!! 561177

ik zie zoveel leuke ideeen maar onmogelijk om daar even 80 stuks van te maken smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd over labels knutselen!! Empty Re: Hulp gevraagd over labels knutselen!!

Bericht  Marin do 14 maa 2013 - 6:04

Noosa van het forum heeft een nieuwe webshop met labels. Wie weet zit daar wat tussen en ze kan ook dingen voor je maken in opdracht.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd over labels knutselen!! Empty Re: Hulp gevraagd over labels knutselen!!

Bericht  Gast do 14 maa 2013 - 6:24

Je kunt ook van die kraft labels kopen (die bruin en witte) en zelf een stempel laten maken. Of opleuken met stickertjes o.i.d.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd over labels knutselen!! Empty Re: Hulp gevraagd over labels knutselen!!

Bericht  ekiaam87 do 14 maa 2013 - 8:08

misschien kan je hier iets vinden: http://www.party-gifts.nl/ ??
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd over labels knutselen!! Empty Re: Hulp gevraagd over labels knutselen!!

Bericht  Aziraphale za 16 maa 2013 - 21:29

Marin schreef:Noosa van het forum heeft een nieuwe webshop met labels. Wie weet zit daar wat tussen en ze kan ook dingen voor je maken in opdracht.

Gave site, zeg smile
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd over labels knutselen!! Empty Re: Hulp gevraagd over labels knutselen!!

Bericht  *Noosa zo 17 maa 2013 - 5:35

Zoals Marin al zegt maak ik labels en kan ik je waarschijnlijk wel helpen Hulp gevraagd over labels knutselen!! 561177 Er zijn ook andere vormen mogelijk dan die op mn site staan. Prijzen liggen rond de 20 cent per stuk (afhankelijk van wat je wensen precies zijn; formaat en kleur of zwartwit). Stuur maar een pm of bericht via de site als je interesse hebt.
*Noosa
*Noosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp gevraagd over labels knutselen!! Empty Re: Hulp gevraagd over labels knutselen!!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum