Tweelingwagen halfvol .
+5
Snoes
Coco
Caroow
Floor
Charles
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Tweelingwagen halfvol .
Ik moet zo echt ff boodschappen doen. Heb alleen zoon hier, dochter is bij mijn moeder vandaag. Maar dan heb ik de tweelingwagen maar voor de helft 'gevuld'. Heb geen kinderwagen voor één baby. Deden jullie dit ook wel of gaat die wagen dan heel erg naar één kant rijden ofzo.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Re: Tweelingwagen halfvol .
Mijn vriendin heeft geen 2ling maar wel 2 kindjes. Zij doet juist met de dubbele kinderwagen lopend boodschappen omdat hij zo gemakkelijk rijdt en er veel in kan.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Heb je geen leeg kratje bier wat je kan inleveren? Doe je die in een zak in de lege stoel op de heenweg, en terug doe je daar dan de boodschappen
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Kan prima hoor. Ik deed het toen ze zo klein waren niet want ik had nooit 1 van beiden weg (lijkt mij heerlijk trouwens) maar als ik nu naar buiten ga zit er vaak ook maar 1 tegelijk in op de heenweg. Heel wat kilootjes meer dan jouw zoontje en hij blijft gewoon stabiel.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Caroow schreef:Heb je geen leeg kratje bier wat je kan inleveren? Doe je die in een zak in de lege stoel op de heenweg, en terug doe je daar dan de boodschappen
hahahaha ik kan er ook een pop indoen of een ballon en er een gezicht op tekenen
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Ik reed ook wel eens met 1 kind er in. Vond het een stuk lichter gaan
Gast- Gast
Charles schreef:Caroow schreef:Heb je geen leeg kratje bier wat je kan inleveren? Doe je die in een zak in de lege stoel op de heenweg, en terug doe je daar dan de boodschappen
hahahaha ik kan er ook een pop indoen of een ballon en er een gezicht op tekenen
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb ook wel is alleen M. erin. Is prima te doen alleen vinden mensen het erg grappig om te zeggen dat je je andere kind verloren bent
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Tania schreef:Ik heb ook wel is alleen M. erin. Is prima te doen alleen vinden mensen het erg grappig om te zeggen dat je je andere kind verloren bent
Ja precies, hey je mist wat! Zo irritant!
Gast- Gast
Ik zie geregeld maar 1 kindje erin liggen/zitten. Soms in combi met een ouder kindje wat dan een stuk zelf mag lopen. Vind dat helemaal geen raar gezicht. Lekker doen
Charles schreef:Caroow schreef:Heb je geen leeg kratje bier wat je kan inleveren? Doe je die in een zak in de lege stoel op de heenweg, en terug doe je daar dan de boodschappen
Hahaha! Doe doe, PLEASE! En maak een foto!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Toet schreef:Charles schreef:Caroow schreef:Heb je geen leeg kratje bier wat je kan inleveren? Doe je die in een zak in de lege stoel op de heenweg, en terug doe je daar dan de boodschappen
Hahaha! Doe doe, PLEASE! En maak een foto!
Ja, Eens met Toet!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: