Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Show je laatste buikfoto!

+42
Jits
Silver
SoGood
Luce
Sea of Trees
M@niek
Theeleut
PapillonRose
Thunder
xxjojootjexx
Tania
Océane
Caramba
Parel
Filoria
Mamsie
Burn
Rush
lente
Paper Crown
SarahKey
Jade
Charles
smooch
_Lana_
Snoes
slaatje
Highway
joyce0606
Mysterious
CCC
Puggle
Muppetje
Flip Fluitketel
Liadan
Printje
Clapperdie
Razz
mickey
Schism
Mida4you
Caroow
46 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Show je laatste buikfoto! - Pagina 4 Empty Re: Show je laatste buikfoto!

Bericht  Luce do 14 maa 2013 - 6:56

PC, volgens mij heb je iets een vertekend beeld van hoe dik je was. Zie wel echt duidelijk verschil tussen jou en Charles. Maar goed, ook logisch, Charles kreeg er 2. Je zei laatst tegen mij ook al dat je een veel dikkere buik had dan ik op het laatst (was in het buiken-topic volgens mij), maar ik denk dat onze buiken ongeveer gelijk waren hoor smile Zet de foto's maar eens naast elkaar. Ik denk ook dat het is zoals SarahKey(?) zegt, je vindt jezelf toch veel dikker dan een ander je vindt.

Charles, had je niet ontzettende last van je rug? Auw man.. En je ziet er nu alweer zo goed uit na een 2ling. Echt knap.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Paper Crown do 14 maa 2013 - 7:04

Nee echt Luce.. Ik denk dat de foto's juist een beter beeld geven haha! Ik ga een foto uploaden van 34 weken, wacht!

Show je laatste buikfoto! - Pagina 4 1F29D62B-DD1F-4DCF-8876-301C72E81A18-256-0000001494926E2A_zpsb7b7d8c7

Taaadaa!!
Edit: plofkopppp! En je ziet gewoon de weerspiegeling van de TV op mijn buik, haha!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Parel do 14 maa 2013 - 7:12

Ik ben het wel eens met luce, zo dik was je niet, hoor.
Maarrrr, jij bent petit, dus voor jou is hij weer dikker als voor iemand van 1.80 m.

Mamsie, DIE was flink op het laatst!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Mamsie do 14 maa 2013 - 9:32

Dit is mijn laatste buikfoto. Hier had ik weeën en ik was 39.6 weken. NIET quoten.
Kijk waar mijn navel zit! hahahah Oohja ik ben ook maar 1,68
Weg

Laatst aangepast door Mamsie op vr 15 maa 2013 - 5:20; in totaal 1 keer bewerkt
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  SoGood do 14 maa 2013 - 9:37

Oh Mamsie, arm schaap. Wat mooi, maar niet onaardig bedoeld, wat een ellende moet dat zijn geweest! Het lijkt wel of je zo naar voren kon vallen! Wel prachtig om te zien zeg! Van welke zoon was je hier zwanger?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  joyce0606 do 14 maa 2013 - 9:38

[quote="slaatje"]
joyce0606 schreef:
slaatje schreef:Hier met 39+2. Op het moment dat ik dacht dat hij nooit meer zou komen :p. Vier dagen later kwam hij in drie uur ter wereld:

Waar kan ik tekenen voor 3 uur?! Laughing

Ik had er liever een uur of acht over gedaan. Het is een stormbevalling geweest. Ik dacht eerst nog dat het vier uur heeft geduurd, maar kreeg van de week het verslag van de bevalling van de vk. Ik belde om half twee, uit het niets begon mijn zeer heftige en pijnlijke weeenstorm, weeen van meer dan een minuut, waar nog geen minuut tussen zat. In ongeveer een half uur tijd 4 cm ontsluiting. Om 16.43 ben ik bevallen incl een totaal reptuur. Maar ik klaag niet, want ik heb het mooiste geschenk van de wereld ervoor terug gekregen.

ik heb er 20 uur over gedaan, een flinke knip (40 minuten duurde het hechten) heb 6 weken niet normaal kunnen zitten, en dan maar niet te spreken over alle stimulering van slappe weeen naar weeenstorm en alle andere toestanden tijdens de bevalling (kind gedraaid, hartslag daalde tot bijna weg etc.)...... echt dan maar 3 uur!! smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Silver do 14 maa 2013 - 9:41

Ik vind die discussie wel erg interessant over wat voor buik je hebt jongens of meisjesbuik. Helemaal omdat wij gewoon niet weten wat het wordt. Very Happy
Maar zoals ik het dus kan lezen, kan je niet aan de buik zien wat het nou uiteindelijk gaat worden?
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  slaatje do 14 maa 2013 - 9:47

[quote="joyce0606"]
slaatje schreef:
joyce0606 schreef:
slaatje schreef:Hier met 39+2. Op het moment dat ik dacht dat hij nooit meer zou komen :p. Vier dagen later kwam hij in drie uur ter wereld:

Ik had er liever een uur of acht over gedaan. Het is een stormbevalling geweest. Ik dacht eerst nog dat het vier uur heeft geduurd, maar kreeg van de week het verslag van de bevalling van de vk. Ik belde om half twee, uit het niets begon mijn zeer heftige en pijnlijke weeenstorm, weeen van meer dan een minuut, waar nog geen minuut tussen zat. In ongeveer een half uur tijd 4 cm ontsluiting. Om 16.43 ben ik bevallen incl een totaal reptuur. Maar ik klaag niet, want ik heb het mooiste geschenk van de wereld ervoor terug gekregen.

ik heb er 20 uur over gedaan, een flinke knip (40 minuten duurde het hechten) heb 6 weken niet normaal kunnen zitten, en dan maar niet te spreken over alle stimulering van slappe weeen naar weeenstorm en alle andere toestanden tijdens de bevalling (kind gedraaid, hartslag daalde tot bijna weg etc.)...... echt dan maar 3 uur!! smile

Dat lijkt me dan idd ook weer super lastig. Je bent idd wel sneller van de pijn af. En ik heb gewoon geluk dat ik bijna geen last heb (gehad) van mijn gescheurde kringspier en de hechtingen. Anders had ik ook wel anders gepiept. Ik kon 2 dagne na de bevalling alweer zitten.. Bij mij duurde het hechten een half uur trouwens. Is op de ok gedaan. Maar ik was gelukkig helemaal weg.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Jits do 14 maa 2013 - 9:51

Luce schreef:PC, volgens mij heb je iets een vertekend beeld van hoe dik je was. Zie wel echt duidelijk verschil tussen jou en Charles. Maar goed, ook logisch, Charles kreeg er 2. Je zei laatst tegen mij ook al dat je een veel dikkere buik had dan ik op het laatst (was in het buiken-topic volgens mij), maar ik denk dat onze buiken ongeveer gelijk waren hoor smile Zet de foto's maar eens naast elkaar. Ik denk ook dat het is zoals SarahKey(?) zegt, je vindt jezelf toch veel dikker dan een ander je vindt.

Charles, had je niet ontzettende last van je rug? Auw man.. En je ziet er nu alweer zo goed uit na een 2ling. Echt knap.

Inderdaad, ik lees regelmatig hoe dik je was maar deze foto's vallen me heel erg mee. Je hebt een goede buik, daar niet van, maar jezelf vergelijken met Charles, dat is toch echt vertekend.
Jits
Jits
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 87
Punten : 96
Registratiedatum : 29-09-12

Bericht  Mamsie do 14 maa 2013 - 9:57

SoGood schreef:Oh Mamsie, arm schaap. Wat mooi, maar niet onaardig bedoeld, wat een ellende moet dat zijn geweest! Het lijkt wel of je zo naar voren kon vallen! Wel prachtig om te zien zeg! Van welke zoon was je hier zwanger?

Ik had ook continue het gevoel dat ik mijn buik vast moest houden omdat ie er ander af zou vallen haha. Ik kon echt niet meer fatsoenlijk lopen en helaas ondervind ik nu nog problemen van deze zwangerschap. Dit was van de jongste.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  joyce0606 do 14 maa 2013 - 9:59

[quote="slaatje"]
joyce0606 schreef:
slaatje schreef:
joyce0606 schreef:

ik heb er 20 uur over gedaan, een flinke knip (40 minuten duurde het hechten) heb 6 weken niet normaal kunnen zitten, en dan maar niet te spreken over alle stimulering van slappe weeen naar weeenstorm en alle andere toestanden tijdens de bevalling (kind gedraaid, hartslag daalde tot bijna weg etc.)...... echt dan maar 3 uur!! Show je laatste buikfoto! - Pagina 4 561177

Dat lijkt me dan idd ook weer super lastig. Je bent idd wel sneller van de pijn af. En ik heb gewoon geluk dat ik bijna geen last heb (gehad) van mijn gescheurde kringspier en de hechtingen. Anders had ik ook wel anders gepiept. Ik kon 2 dagne na de bevalling alweer zitten.. Bij mij duurde het hechten een half uur trouwens. Is op de ok gedaan. Maar ik was gelukkig helemaal weg.

Ik moet ook wel zeggen dat ik al met veel pijn en vermoeidheid de bevalling in ging en dat dan ook nog eens 20 uur. ik was al kapot door mijn nieren. ik denk dat dat ook heel erg mijn beeld vertekend. In de situatie waar ik nu dan ook weer in zit zou ik 3 uur heerlijk vinden en de hechtingen neem ik voor lief smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Star007 do 14 maa 2013 - 10:00

Show je laatste buikfoto! - Pagina 4 36weken5dagen
36 weken en 5 dagen , dit was 2 dagen voor de bevalling.

Laatst aangepast door Star007 op do 14 maa 2013 - 10:44; in totaal 1 keer bewerkt
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Pompoen do 14 maa 2013 - 10:00

Charles schreef:Ik had gewoon ff zin verongelijkt te doen.

Maargoed, ik was dus WEL mega opgezwollen, check mijn gezicht! Zo zie ik er normaal dus NIET uit he...mijn ogen verdwenen bijna in de plooien en mijn voeten...daar moet ik eens een foto van zoeken.

Ja je kunt het ook zien aan je handen, toen viel het me trouwens niet zo op op foto's, maar nu ik zelf weet hoe het voelt om (een beetje in vergelijking met jou) vocht vast te houden en hoe dat er uit ziet valt het me ineens wel op. Je hebt daar een plofkop en dikke handen! Zo voel ik me ook een beetje, alleen heb ik echt bij lange na niet zo'n buik, mijn buik word nu zelfs bescheiden genoemd door mensen!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  _Blush_ do 14 maa 2013 - 10:43

Silver schreef:Ik vind die discussie wel erg interessant over wat voor buik je hebt jongens of meisjesbuik. Helemaal omdat wij gewoon niet weten wat het wordt. Very Happy
Maar zoals ik het dus kan lezen, kan je niet aan de buik zien wat het nou uiteindelijk gaat worden?

Wij wisten ook niet op voorhand wat het ging worden. Maar echt OVERAL hoorde ik dat ik een jongen zou krijgen. Enkele bakerpraatjes die ik te horen kreeg:
- je draagt naar voor, zeker een jongen
- je buik zit laag, dus je krijgt een jongen
- mijn buik zag er net zo uit als de jouwe, en ik kreeg een jongen
- je hebt helemaal geen puistjes, dus je krijgt een jongen, want meisjes nemen de schoonheid van de moeder weg tijdens de zwangerschap
- ...

Maar, tadaaaaa, het is toch echt een meisje :-)

Edit: nog een mooie ! "Je krijgt een jongen, want het wit van je ogen heeft een rozige schijn" (hmm oké...)
_Blush_
_Blush_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 263

Bericht  Snoes do 14 maa 2013 - 10:55

Wisten jullie op voorhand wel dat jullie een meisje zouden krijgen Blush? Bij ons zeiden heel veel mensen zeker te weten dat we een meisje zouden krijgen, dan moest ik stiekem altijd wel even lachen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  _Blush_ do 14 maa 2013 - 11:03

Nee we wisten het niet. Doordat iedereen zei dat het zeker een jongen zou zijn, ging ik er zelf ook al een beetje van uit dat het een jongen zou zijn. We waren dus écht wel verrast bij de geboorte :-)
_Blush_
_Blush_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 263

Bericht  Snoes do 14 maa 2013 - 11:05

Haha nou, dat geloof ik graag!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast do 14 maa 2013 - 20:20

de tweede keer wisten alleen wij wat voor geslacht ons kindje had. Ik denk dat 90% ervan overtuigd was dat we een jongen zouden krijgen, 't bleek echt een meisje te zijn

Gast
Gast

Bericht  Pompoen do 14 maa 2013 - 20:28

Dat mensen bepaalde ideeën hebben over wat je krijgt door de vorm van je buik of hoe je er uit ziet vind ik op zich niet zo'n punt. Maar dat sommige mensen dat met zo veel stelligheid durven te beweren en nog boos worden als je zegt dat het niet helemaal klopt of anders kan zijn ook...dat vind ik uitermate irritant.
Ik heb op koor zo iemand, ze beweert ook elke keer wat anders trouwens, maar echt, de onzin vloog me om de oren en elke keer wist ze het wel beter. Ik kreeg een meisje want ik draag naar voren. Zat ie te trappen in mijn ribben dan moest ik maar even over de andere kant wrijven dan zou hij daar wel heen gaan. Dus ik zei dat hij daar niet op reageert en toen zei zij van wel! Nou sorry hoor maar ik weet heus wel waar mijn kindje op reageert en ik weet ook écht zeker dat ik een jongetje krijg.
Maar goed dat mens spoort niet, ik heb haar uiteindelijk vrij bot moeten vertellen dat ze van mijn buik af moest blijven want ze dook elke keer bovenop me om eens even lekker met twee handen over mijn buik te gaan wrijven en dan ook nog met haar gezicht ongeveer 10 cm van de mijne af...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Silver do 14 maa 2013 - 22:37

_Blush_ schreef:
Silver schreef:Ik vind die discussie wel erg interessant over wat voor buik je hebt jongens of meisjesbuik. Helemaal omdat wij gewoon niet weten wat het wordt. Very Happy

Wij wisten ook niet op voorhand wat het ging worden. Maar echt OVERAL hoorde ik dat ik een jongen zou krijgen. Enkele bakerpraatjes die ik te horen kreeg:
- je draagt naar voor, zeker een jongen
- je buik zit laag, dus je krijgt een jongen
- mijn buik zag er net zo uit als de jouwe, en ik kreeg een jongen
- je hebt helemaal geen puistjes, dus je krijgt een jongen, want meisjes nemen de schoonheid van de moeder weg tijdens de zwangerschap
- ...

Maar, tadaaaaa, het is toch echt een meisje :-)

Edit: nog een mooie ! "Je krijgt een jongen, want het wit van je ogen heeft een rozige schijn" (hmm oké...)

Dat gaat nog leuk worden, want ik hoor nu al vermoedens dat ik zowel een jongen als een meisje zal krijgen. Very Happy
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Lejow vr 15 maa 2013 - 7:51

Hier mijn buik! Was hier 29 wkn.
Show je laatste buikfoto! - Pagina 4 IMAG0153
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: