Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aaahh muizenlijken achter m'n koelkast!! :O

+3
dr_oupy
rianne287
Bliss
7 plaatsers

Ga naar beneden

Aaahh muizenlijken achter m'n koelkast!! :O Empty Aaahh muizenlijken achter m'n koelkast!! :O

Bericht  Bliss wo 13 maa 2013 - 1:59

Iehhhhhhhhhhhwwl. Ik wist wel dat er wel een muizen in mn keuken zaten, heb er wel eens één zien lopen. Dat vond ik nog niet eens zo'n ramp. Maar nu ruik ik al een tijdje een vreemde lucht en ik kon maar niet bedenken waar het vandaan kwam. Tot ik weer aan die muizen dacht. Ik rook het het meest bij de koelkast in de buurt, dus ik schoof m wat naar voren en zag daar sowieso twee dode muizen liggen :shock:pale Aaahh de tranen staan in mn ogen, ik durf ze niet weg te halen!! Wat nu?! Heb mn onderbuurvrouw net geappt, die heeft veel katten en vast wel ervaring met dode muizen :O

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aaahh muizenlijken achter m'n koelkast!! :O Empty Re: Aaahh muizenlijken achter m'n koelkast!! :O

Bericht  rianne287 wo 13 maa 2013 - 2:02

oooh en dat stinkt zo. Wij hadden er 1 tussen het plafond liggen. In de zomer Rolling Eyes
rianne287
rianne287
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10

Aaahh muizenlijken achter m'n koelkast!! :O Empty Re: Aaahh muizenlijken achter m'n koelkast!! :O

Bericht  Bliss wo 13 maa 2013 - 2:04

Ja echt goor! Ik dacht eerst steeds dat ik een poeplucht rook ofzo, ik snapte er al niks van. Maar gadverdegadver zit echt te walgen hier, ik wil ze weg hebben maar durf niet eens meer te kijken Cry

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bliss wo 13 maa 2013 - 2:28

Godzijdank! Mijn onderbuurvrouw is ff gekomen en heeft ze weggehaald! Die lucht is echt niet te harden, ik ga nu ontsmettingsspul kopen en ff de boel flink schrobben daar, want er zitten nog wat restjes aan de vloer Evil or Very MadNoMad

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  dr_oupy wo 13 maa 2013 - 3:18

He bah! Begrijp heel goed dat je dat niet weg durft te halen, zou ik ook echt niet durven. Lekker alles schoonmaken en misschien even goed de ramen open zetten voor de lucht?
dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Bliss wo 13 maa 2013 - 3:37

Brrrrrr heb net al walgend met rubber handschoenen aan de vloer geboend met Cillit Bang Citrus en daarna alles weggeflikkerd (incl. afwasbak waar ik het sopje in heb gemaakt). Ramen had ik idd al open, de lucht hangt er nog, maar trekt nu hopelijk wel weg. BAH dit is echt het goorste dat ik ooit heb meegemaakt :OAaahh muizenlijken achter m'n koelkast!! :O 394967

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Shisha wo 13 maa 2013 - 4:19

Oh bah dat stinkt zo! pale
Fijn dat je buurvrouw even is gekomen en ze weggehaald heeft!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Ilovethe90s wo 13 maa 2013 - 6:56

Bah bah, gelukkig zijn ze nu weg. Ik zou dat ook heel vies vinden maar ze (denk ik) weghalen met een handveger en blik en daarna die spullen misschien ook wel meteen in de kliko gooien Aaahh muizenlijken achter m'n koelkast!! :O 394967.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Bericht  SDL do 14 maa 2013 - 6:43

Haha, waarom durfde je ze niet weg te halen, ze zijn toch al dood. Ik zou het een minder prettig idee vinden dat er muizen in mijn huis leven dan dat er een paar dood liggen te zijn. (Uiteraard zou ik ze wel weghalen als ik dat zou weten Laughing).
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Bericht  _Lacey_ do 14 maa 2013 - 6:58

Ieuw ieuw ieuw! Gelukkig zijn ze weg.

Ik heb laatst gedroomd dat mijn gang vol dode muizen lag.

Dat ik als klein meisje ooit een dode muis met blote handen heb opgepakt en notabene nog bewaard heb ook, maakt me nu misselijk als ik eraan terugdenk.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bliss do 14 maa 2013 - 7:22

Ja ik weet niet, het idee om zo'n beest op te pakken en precies die vorm te voelen enzo, IEH! Hopelijk blijven ze nu voorlopig weg (ja deze sowieso haha, maar muizen in het algemeen dus). De lijkenlucht is wel weg gelukkig, hoera!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: