Koelkast
+3
Ella
TukTuk
Feline
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Koelkast
Ik ben op zoek naar een klein koelkastje voor op mijn studentenkamer.. Er moeten ongeveer 3 flessen wijn inpassen en nog wat kleine dingetjes (blikjes bier, vleeswaren, etc) En hij moet niet te veel lawaai maken aangezien ik ernaast slaap.
Iemand tips?
Iemand tips?
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Re: Koelkast
Die van de blokker zou ik NIET nemen in ieder geval. (Die staat zo nu en dan in het krantje voor 60 euro). Die heeft het bij mij op mijn kamertje nog geen half jaar uit gehouden.
Ik weet niet wat je budget is, maar mocht je wat budget hebben zou ik wel echt een goede kopen. Het nadeel is dat die hele kleintjes meestal even duur zijn als de tafelmodellen. Komt omdat de moter schijnbaar die er in zit, hetzelfde is. (Heb ik me laten vertellen bij de Harendse Smit). Vaak beginnen die rond de 200 euro.
Een andere optie is anders misschien een koelbox die op stroom werkt?
http://www.de-wit.nl/nl/smart-cooler-te-25-liter
Zo iets bijvoorbeeld?
Ik weet niet wat je budget is, maar mocht je wat budget hebben zou ik wel echt een goede kopen. Het nadeel is dat die hele kleintjes meestal even duur zijn als de tafelmodellen. Komt omdat de moter schijnbaar die er in zit, hetzelfde is. (Heb ik me laten vertellen bij de Harendse Smit). Vaak beginnen die rond de 200 euro.
Een andere optie is anders misschien een koelbox die op stroom werkt?
http://www.de-wit.nl/nl/smart-cooler-te-25-liter
Zo iets bijvoorbeeld?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Misschien even op marktplaats kijken??
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Tnx voor de anti-Blokker-tip Denk dat ik gewoon maar wat winkels af moet gaan ofzo.. Bij de Mediamarkt hadden ze niet veel bijzonders..
Yvette, ik ben niet zo van MP, koop 'm liever nieuw!
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Ik heb nu 1 van Whirlpool, ook voor op mijn kamer. Hij kostte 200 euro en maakt amper geluid. Het is een tafelmodel, waar je voldoende drinken in kwijt kunt en er zit ook een vriesvakje in.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Feline schreef:Tnx voor de anti-Blokker-tip Denk dat ik gewoon maar wat winkels af moet gaan ofzo.. Bij de Mediamarkt hadden ze niet veel bijzonders..
Je zou ook nog op kieskeurig.nl kunnen kijken. Je hebt van die soort gelijke koelkastjes zoals de blokker dan heeft, die liggen allemaal rond de 60/70 euro, maar die werken dus niet zoals een gewone koelkast, weet niet precies wat er anders aan is, het ligt in ieder geval aan dat er geen motor in zit ofzo. Die hebben dus over het algemeen een niet zo hele lange levensduur en die maken wel herrie, omdat die werken met een ventilator, en die hoor je constant draaien.
Dan kan je, mocht je geen al te hoog budget hebben beter zo'n koelbox op stroom aanschaffen, studiegenoot van mij had dat ook en werkte perfect en maakte ook minder herrie.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Wij hebben nu tijdelijk op onze slaapkamer ook een (grote) koelbox op stroom staan. Dat maakt helemaal geen geluid, is erg praktisch. Wij nemen dat ding ook altijd mee als we gaan kamperen o.i.d.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik had gewoon een normale koelkast op mijn kamer, zo had ik een soort van aanrechtblokje en kon ik ook mijn eten nog invriezen! Ideaal, het was trouwens een Ignis.
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Ik ben toevallig net aan het kijken voor een koelkast op wehkamp.. daar zie ik een paar kleintjes tussen staan voor onder de 200 euro
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
bol.com heeft voor 139 euro een koelkast en voor 169 euro een koelkast met vriesvak; heel fatsoenlijk merk wat goed lang meegaat. Een echte koelkast is ook maar een beetje duurder dan zo'n soort kistje en kan je veel meer mee. Daarbij koop je die koelkast dan ook wel voor wat jaren, en kan je er lang mee doen. Je moet alleen er wel plek voor hebben in je kamer...
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Soortgelijke onderwerpen
» Koelkast stinkt...
» koelkast schoonmaken....
» gehakt buiten de koelkast?
» Water / ijs onder in de koelkast
» Wat ik nou in mijn koelkast heb liggen....
» koelkast schoonmaken....
» gehakt buiten de koelkast?
» Water / ijs onder in de koelkast
» Wat ik nou in mijn koelkast heb liggen....
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: