Droogmolen
+6
Jade
Tania
Pitufo
xxjojootjexx
Bosjesvrouw
VeryCherry
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Droogmolen
Sinds het mooi weer geweest is, heb ik zin om mijn was weer lekker buiten te hangen ( okee nu even niet ).
Alleen hebben we nog geen droogmolen.
Welke hebben jullie? En ben je er tevreden over?
En weet je nog hoe duur deze was?
Ik heb er twee op het ook van B.rabantia. De ene is 142 euro en de andere 60 euro, ik vraag me af waar het prijsverschil dan in zit.
Ik heb er twee op het ook van B.rabantia. De ene is 142 euro en de andere 60 euro, ik vraag me af waar het prijsverschil dan in zit.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Re: Droogmolen
Ik heb een droogrek aan de schutting van het balkon hangen.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik lees even mee. Ben ook op zoek naar een droogmolen. Bij de action hadden ze 1 van 20 euro maar ik denk dat die zomaar kapot zijn. Ik wil eigenlijk 1 waar ik jaren mee kan.
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
ik heb er 2, allebei van brabantia.
De ene staat in de grond en kan ronddraaien. De andere is eigenlijk geen molen, die zit aan de muur vast en kan ik uittrekken. De lijnlengte is een stuk minder.
De ene staat in de grond en kan ronddraaien. De andere is eigenlijk geen molen, die zit aan de muur vast en kan ik uittrekken. De lijnlengte is een stuk minder.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
Welke van Brabantia heb je op het oog dan?_Lana_ schreef:Sinds het mooi weer geweest is, heb ik zin om mijn was weer lekker buiten te hangen ( okee nu even niet ).
Ik wil graag de Brabantia Wallfix met beschermbox. Ben nog even een aanbieding aan het afwachten.
Pitufo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13
Ik heb een Brabantia lift o matic, volgens mij van 50 meter. Heel handig ding en hij blijft ook netjes.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Ik zou er een van Brabantia nemen! Mijn ouders hebben jaren zo'n ding gehad, nooit problemen mee. Na tig jaren is hij stuk gegaan en hebben ze een nieuwe, goedkopere gekocht. Alle draden zitten al aan elkaar geknoopt, wat een ellendig ding!
Wij gaan er ook 1 van brabantia aanschaffen.
Wij gaan er ook 1 van brabantia aanschaffen.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ja ik wil sowieso wel een goed merk hoor. Want het is de bedoeling dat ik er jaren mee doe.
Ik zit nu op mijn telefoon, maar degene die ik gezien heb, staan op de Blokker site.
Bij de specificaties staat exact hetzelfde.
Van de duurdere zal de kwaliteit misschien nog beter zijn??
Ik zit nu op mijn telefoon, maar degene die ik gezien heb, staan op de Blokker site.
Bij de specificaties staat exact hetzelfde.
Van de duurdere zal de kwaliteit misschien nog beter zijn??
_Lana_- Ratel
Ik heb ook een Brabantia echt een molen, maar ik wil er straks een uitschuifbare voor aan de schuur.
Gast- Gast
Ik heb ook een droogmolen van Brabantie, maar geen idee welk type ofzo het is.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Wij hebben een goedkope, van Tomado ofzo. Ook van de Blokker. Volgens mij hebben we iets van 30,- betaald en dat ding doet het hartstikke goed. Ik kan aan zoiets dus echt geen geld uitgeven, zeker niet als een goedkopere ook zijn werk doet.
Volgens mij is de onze iets van 60 of 80 meter. Ik kan er in elk geval 3 machines aan ophangen. (de was dan he )
Volgens mij is de onze iets van 60 of 80 meter. Ik kan er in elk geval 3 machines aan ophangen. (de was dan he )
Gast- Gast
Onder aan deze site staat een overzicht van de soorten. De dure heeft blijkbaar een voetsysteem, maar geen idee hoe het werkt.
[url=http://www.brabantia-webshop.nl/producten/categorie-droogmolens/Brabantia Droogmolen overzicht/]
Bij de gamma zag ik er laatst een staan van een onbekend merk, maar deze zag er heel degelijk uit. De 4 buizen die uitsteken, gingen daarbij over het touw heen, als deze ingeklapt is, zodat je geen hoes nodig hebt.
[url=http://www.brabantia-webshop.nl/producten/categorie-droogmolens/Brabantia Droogmolen overzicht/]
Bij de gamma zag ik er laatst een staan van een onbekend merk, maar deze zag er heel degelijk uit. De 4 buizen die uitsteken, gingen daarbij over het touw heen, als deze ingeklapt is, zodat je geen hoes nodig hebt.
Ster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 186
Punten : 240
Ik denk dat ik voor de goedkopere Brabantia ga. Die is dan 60 euro.
_Lana_- Ratel
Wij hebben er eentje van Brabantia maar de prijs weet ik eigenlijk niet meer. Het is inmiddels al weer 6 jaar geleden dat we hem gekocht hebben en misschien heb ik het bonnetje nog ergens maar geen idee waar.
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Is de ene misschien met anker voor in de grond en de andere zonder?
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
_Lana_ schreef:Ik denk dat ik voor de goedkopere Brabantia ga. Die is dan 60 euro.
Ik denk dat ik die ook maar koop.
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
xxjojootjexx schreef:Is de ene misschien met anker voor in de grond en de andere zonder?
Nee ze zijn allebei met anker voor in de grond.
Ik denk dat de kwaliteit van de ene gewoon beter is.
_Lana_- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: