Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke smiley past op dit moment bij je stemming?

+78
Aardbei
Chelle
xxjojootjexx
Rouxxxe
mezzoforte
Mariella1983
Alex
Ibbeltje
Flippin' Bitch
Printje
Teddyaapje
Elliot
Highway
Snoes
Kaboutertje
love
CCC
ForeverLove
Ragazza
Luce
May
Lot
Arwyn
Lady Starstruck
Mida4you
Sorella
vlinder-2011
FruttiTutti
Fortissimo
Mystique
Zwerver
BlackPoint
Middleme
SDL
JD
Fayebella
Antibes
Puggle
Punk'd
kajaka88
Linda
rianne287
Shisha
Burn
Chocolate Cookie
SuperGrover
Catwoman79
Kowalski
Esperanza
Lady4
Suusie
sokpop
Jezzie
_Lacey_
ThinkPink
Caresses
Kiekeboe
nijntje4
Nyx
Lejow
Pompoen
Oasis
VanillaRose
bolus26
Taeda
Carra
Caro
sawasdee
Bliss
Parisienne
mii_joyce
Exogenesis
Cheesegirl
VeryCherry
Rose
Sam
Rush
Jeanette
82 plaatsers

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Welke smiley past op dit moment bij je stemming? - Pagina 4 Empty Re: Welke smiley past op dit moment bij je stemming?

Bericht  Gast di 12 maa 2013 - 1:32

Laughing Dagje vrij en al veel gedaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke smiley past op dit moment bij je stemming? - Pagina 4 Empty Re: Welke smiley past op dit moment bij je stemming?

Bericht  Sorella di 12 maa 2013 - 1:36

Welke smiley past op dit moment bij je stemming? - Pagina 4 878948377
Ik heb sinds drie weken een nieuwe baan en sinds afgelopen donderdag is de eigenaresse van de salon op vakantie en sta ik er alleen voor. Met telefoon, agenda en al.. Verantwoordelijkheid vind ik niet erg maar ik heb zelf nog zo weinig ervaring dat ik de vragen die ik de hele dag door krijg niet kan beantwoorden. Die telefoon staat roodgloeiend en ik krijg elke keer zowat een hartverzakking als dat ding overgaat. Ze komt pas over ruim een week terug No
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke smiley past op dit moment bij je stemming? - Pagina 4 Empty Re: Welke smiley past op dit moment bij je stemming?

Bericht  Mida4you di 12 maa 2013 - 7:54

Cry Vandaag hebben we mijn oom begraven. Die is 2 weken geleden plotseling overleden toen hij met mijn tante op vakantie was naar Tenerife. Het heeft mij zo geraakt dat ik er ziek van ben ( snotverkouden, last van mijn rug ) Het is echt ongelooflijk hoe dit allemaal heeft kunnen gebeuren....... Ik slaap ook al 2 nachten niet goed, en dan dit allemaal met de combinatie zwanger zijn en zit in mijn hele vermoeide periode dat ik om 20.00 uur al lig te pitten op de bank. Zo, lekker ff klagen....

Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke smiley past op dit moment bij je stemming? - Pagina 4 Empty Re: Welke smiley past op dit moment bij je stemming?

Bericht  Lady Starstruck di 12 maa 2013 - 8:30

Ik heb hem even van Google geplukt want de smiley die ik die ik zocht stond er niet tussen.
Welke smiley past op dit moment bij je stemming? - Pagina 4 Bmk-crazy
Ik heb namelijk weer overal jeuk door die kou. En ik word er gek van. Kom handen tekort.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke smiley past op dit moment bij je stemming? - Pagina 4 Empty Re: Welke smiley past op dit moment bij je stemming?

Bericht  Arwyn di 12 maa 2013 - 9:06

Neutral

Ben gister na 1,5uur op 't werk ziek naar huis gegaan.
Als ik nu gewoon rustig op de bank zit en niks doe, voel ik me prima en wil ik morgen gewoon weer aan het werk. Maar vandaag ook even bezig geweest met de was, afwas en koken en dan sta ik weer te trillen op m'n benen.. Zo irritant! Heb niet echt van iets duidelijks last, maar het is dus niet zo goed dat ik gewoon weer aan het werk kan en me daar kan concentreren. Bah!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke smiley past op dit moment bij je stemming? - Pagina 4 Empty Re: Welke smiley past op dit moment bij je stemming?

Bericht  Jeanette di 12 maa 2013 - 21:50

:nopompom:

Slecht, maar ik heb niet zo'n zin om te werken...
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke smiley past op dit moment bij je stemming? - Pagina 4 Empty Re: Welke smiley past op dit moment bij je stemming?

Bericht  Rush di 12 maa 2013 - 22:00

Neutral

Het is weer eens ijskoud op m`n werk.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke smiley past op dit moment bij je stemming? - Pagina 4 Empty Re: Welke smiley past op dit moment bij je stemming?

Bericht  ForeverLove wo 13 maa 2013 - 1:34

:shock: ik ben super zenuwachtig, heb om vijf uur een sollicitatie gesprek...
en vind de tijd echt klote, ben de hele dag eigenlijk een beetje aan het wachten tot ik erheen mag......zometeen maar beetje opruimen dan denk ik er misschien eventjes niet aan!
ForeverLove
ForeverLove
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 230
Punten : 258
Registratiedatum : 15-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke smiley past op dit moment bij je stemming? - Pagina 4 Empty Re: Welke smiley past op dit moment bij je stemming?

Bericht  Lot wo 13 maa 2013 - 6:49

En, hoe ging het Forever Love? Ik ben op het moment even :cheering: omdat ik zelf een kettingkje ga maken wat ik anders voor 70 euro had gekocht. En ik ben ook een beetje Neutral omdat ik zo moet sporten en daar geen zin in heb.
Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke smiley past op dit moment bij je stemming? - Pagina 4 Empty Re: Welke smiley past op dit moment bij je stemming?

Bericht  May wo 13 maa 2013 - 6:52

Very Happy Ik zit ondanks alles wat er speelt momenteel erg goed in mijn vel, heb genoeg energie en ben daardoor erg vrolijk. Als de lente nu ook nog eens gaat verschijnen dan ben ik helemaal super vrolijk.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke smiley past op dit moment bij je stemming? - Pagina 4 Empty Re: Welke smiley past op dit moment bij je stemming?

Bericht  Luce wo 13 maa 2013 - 6:53

Sad Ik voel me gewoon kut vandaag.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke smiley past op dit moment bij je stemming? - Pagina 4 Empty Re: Welke smiley past op dit moment bij je stemming?

Bericht  Ragazza wo 13 maa 2013 - 7:27

:dance:
Ik voel me op dit moment even lekker onbezorgd en blij.. Niet om een bepaalde reden maar gewoon..
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke smiley past op dit moment bij je stemming? - Pagina 4 Empty Re: Welke smiley past op dit moment bij je stemming?

Bericht  ForeverLove wo 13 maa 2013 - 7:53

Lot schreef:En, hoe ging het Forever Love? Ik ben op het moment even Welke smiley past op dit moment bij je stemming? - Pagina 4 281626781 omdat ik zelf een kettingkje ga maken wat ik anders voor 70 euro had gekocht. En ik ben ook een beetje Neutral omdat ik zo moet sporten en daar geen zin in heb.



Het ging goed!!dank je wel, wat lief dat je het vraagt.....

Heb nu alleen koppijn, maar dat komt omdat ik me weer eens druk heb zitten maken om niks Rolling Eyes
ForeverLove
ForeverLove
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 230
Punten : 258
Registratiedatum : 15-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke smiley past op dit moment bij je stemming? - Pagina 4 Empty Re: Welke smiley past op dit moment bij je stemming?

Bericht  CCC wo 13 maa 2013 - 8:00

Welke smiley past op dit moment bij je stemming? - Pagina 4 1347041234 ik heb honger, zo even snel eten maken nog.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke smiley past op dit moment bij je stemming? - Pagina 4 Empty Re: Welke smiley past op dit moment bij je stemming?

Bericht  love wo 13 maa 2013 - 8:05

Welke smiley past op dit moment bij je stemming? - Pagina 4 1347041234 Zit aan de chocolade en ga zo kop thee maken ... heb hele erge drang naar chocolade vandaag lol!
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke smiley past op dit moment bij je stemming? - Pagina 4 Empty Re: Welke smiley past op dit moment bij je stemming?

Bericht  Gast wo 13 maa 2013 - 8:07

thumbdown

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke smiley past op dit moment bij je stemming? - Pagina 4 Empty Re: Welke smiley past op dit moment bij je stemming?

Bericht  Kaboutertje wo 13 maa 2013 - 8:12

Neutral deze
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke smiley past op dit moment bij je stemming? - Pagina 4 Empty Re: Welke smiley past op dit moment bij je stemming?

Bericht  Snoes wo 13 maa 2013 - 11:00

Mida4you schreef: Cry Vandaag hebben we mijn oom begraven. Die is 2 weken geleden plotseling overleden toen hij met mijn tante op vakantie was naar Tenerife. Het heeft mij zo geraakt dat ik er ziek van ben ( snotverkouden, last van mijn rug ) Het is echt ongelooflijk hoe dit allemaal heeft kunnen gebeuren....... Ik slaap ook al 2 nachten niet goed, en dan dit allemaal met de combinatie zwanger zijn en zit in mijn hele vermoeide periode dat ik om 20.00 uur al lig te pitten op de bank. Zo, lekker ff klagen....

Jeetje, wat naar zeg. Heeft hij op vakantie iets voorgehad? Sterkte! hug

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke smiley past op dit moment bij je stemming? - Pagina 4 Empty Re: Welke smiley past op dit moment bij je stemming?

Bericht  Highway wo 13 maa 2013 - 18:27

Sleep
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke smiley past op dit moment bij je stemming? - Pagina 4 Empty Re: Welke smiley past op dit moment bij je stemming?

Bericht  Elliot wo 13 maa 2013 - 20:13

Mida4you, wat heftig! Heel veel sterkte!

I love you Deze past op het moment bij mij, omdat ik naar mijn neefje zit te kijken die heerlijk aan het spelen is. Schattig!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke smiley past op dit moment bij je stemming? - Pagina 4 Empty Re: Welke smiley past op dit moment bij je stemming?

Bericht  Teddyaapje vr 15 maa 2013 - 8:42

Sleep

Deze, t liefste ging ik naar bed maar we krijgen zo nog visite...
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke smiley past op dit moment bij je stemming? - Pagina 4 Empty Re: Welke smiley past op dit moment bij je stemming?

Bericht  Mida4you vr 15 maa 2013 - 8:49

Snoes schreef:
Mida4you schreef: Cry Vandaag hebben we mijn oom begraven. Die is 2 weken geleden plotseling overleden toen hij met mijn tante op vakantie was naar Tenerife. Het heeft mij zo geraakt dat ik er ziek van ben ( snotverkouden, last van mijn rug ) Het is echt ongelooflijk hoe dit allemaal heeft kunnen gebeuren....... Ik slaap ook al 2 nachten niet goed, en dan dit allemaal met de combinatie zwanger zijn en zit in mijn hele vermoeide periode dat ik om 20.00 uur al lig te pitten op de bank. Zo, lekker ff klagen....

Jeetje, wat naar zeg. Heeft hij op vakantie iets voorgehad? Sterkte! hug

Nee hij was kerngezond.....
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke smiley past op dit moment bij je stemming? - Pagina 4 Empty Re: Welke smiley past op dit moment bij je stemming?

Bericht  Printje vr 15 maa 2013 - 9:56

Sleep
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke smiley past op dit moment bij je stemming? - Pagina 4 Empty Re: Welke smiley past op dit moment bij je stemming?

Bericht  Gast vr 15 maa 2013 - 10:41

Cry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke smiley past op dit moment bij je stemming? - Pagina 4 Empty Re: Welke smiley past op dit moment bij je stemming?

Bericht  Snoes vr 15 maa 2013 - 11:05

Sleep

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke smiley past op dit moment bij je stemming? - Pagina 4 Empty Re: Welke smiley past op dit moment bij je stemming?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum