Juridisch advies nodig
+2
_Lacey_
Sanne
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Juridisch advies nodig
Zijn er hier dames die verstand hebben van het arbeidsrecht?? Ik heb een vraag (die ik liever niet openlijk hier neer zet), maar ik heb over 1,5 uur een gesprek op mn werk hier over, en ik wil graag goed voorbereid zijn.
Is er iemand die mij even kan helpen?
Is er iemand die mij even kan helpen?
FruttiTutti- Fluisteraar
- Aantal berichten : 264
Punten : 358
Registratiedatum : 28-12-10
Re: Juridisch advies nodig
Ik heb er wel verstand van, maar moet echt zo weg en kan dan pas over een uur weer kijken en bovendien alleen een reactie typen met mijn telefoon, niet heel handig. Als verder niemand reageert, misschien even bellen met het juridisch loket?
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ik wil wel even kijken of ik je kan helpen. Stuur maar een PM.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Sanne schreef:Ik heb er wel verstand van, maar moet echt zo weg en kan dan pas over een uur weer kijken en bovendien alleen een reactie typen met mijn telefoon, niet heel handig. Als verder niemand reageert, misschien even bellen met het juridisch loket?
Bedankt in ieder geval! Wie weet dat ik op een later tijdstip nog wel advies van je zou willen (als het jou uit komt)..
FruttiTutti- Fluisteraar
Ik wil ook wel even kijken, mocht het nog nodig zijn.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Ik heb lacey een PM gestuurd, maar ik stuur nog wel even een kopie naar jou, Esperanza. Hoe meer info hoe beter
FruttiTutti- Fluisteraar
Hoe is het gesprek gegaan op je werk? Had je het idee goed voorbereid te zijn?
Sanne- Ratel
Ja ik was opzich goed genoeg voorbereid, maar helaas hebben ze me toch behoorlijk verdrietig gemaakt..
Wettelijk gezien sta ik in mn recht, maar ze gaan me t niet geven, kan er mee naar de rechter, maar dat voelt ook raar.. moet echt ff laten bezinken. .. waarschijnlijk beetje warrig verhaal, maar vanwege herkenning wil ik mn verhaal hier niet hebben staan..
Wettelijk gezien sta ik in mn recht, maar ze gaan me t niet geven, kan er mee naar de rechter, maar dat voelt ook raar.. moet echt ff laten bezinken. .. waarschijnlijk beetje warrig verhaal, maar vanwege herkenning wil ik mn verhaal hier niet hebben staan..
FruttiTutti- Fluisteraar
Ik weet natuurlijk niet wat er is, maar zo te horen zit je in een lastige positie. Wat vervelend voor je. Naar de rechter kan natuurlijk wel, maar daar worden de arbeidsverhoudingen ook niet beter van, dat maakt het zo moeilijk.
Ik hoop dat je een manier vindt die goed voor je voelt om hier wel of niet wat mee te doen.
Ik hoop dat je een manier vindt die goed voor je voelt om hier wel of niet wat mee te doen.
Sanne- Ratel
Als je hierdoor op straat wordt gezet zou ik wel een gang naar de rechter maken. Aan de een goede arbeidsverstandhouding heb je toch niks meer dan.
Be je lid van een vakbond? Of is er een OR? Dan zou ik dat zeker aankaarten daar. Die kunnen misschien nog wat voor je kunnen betekenen.
Be je lid van een vakbond? Of is er een OR? Dan zou ik dat zeker aankaarten daar. Die kunnen misschien nog wat voor je kunnen betekenen.
Dat is flink balen zeg, dat je wel in je recht staat maar zij het niet gaan geven. Wat Kiekeboe zegt; als het gevolgen heeft zodat je op straat komt te staan zou ik het wel een rechtszaak laten worden.
La Senza- Fluisteraar
- Aantal berichten : 189
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-13
Ik ben nog steeds aan het twijfelen wat ik ga doen...
Er zijn nog een paar mogelijkheden voor ik het nodig vind om naar de rechter te gaan. Daarbij; hoe graag wil je ergens werken als het op deze manier moet... Als ik het via de rechter ga spelen weet ik zeker dat ik er uit lig op het moment dat mijn contract af loopt.. nu is er nog kans op een verlenging. Het probleem is dat ik het ontzettend naar mn zin heb, leuke collega's en leidinggevenden, die super tevreden zijn en me willen houden.. maar van hogerop wordt het kei-hard gespeeld..
Er zijn nog een paar mogelijkheden voor ik het nodig vind om naar de rechter te gaan. Daarbij; hoe graag wil je ergens werken als het op deze manier moet... Als ik het via de rechter ga spelen weet ik zeker dat ik er uit lig op het moment dat mijn contract af loopt.. nu is er nog kans op een verlenging. Het probleem is dat ik het ontzettend naar mn zin heb, leuke collega's en leidinggevenden, die super tevreden zijn en me willen houden.. maar van hogerop wordt het kei-hard gespeeld..
FruttiTutti- Fluisteraar
Soortgelijke onderwerpen
» Juridisch advies nodig...betreft "aankoop" op afstand
» Mezelf in de nesten gewerkt juridisch advies??? dames??
» Advies nodig
» even advies nodig,
» advies nodig
» Mezelf in de nesten gewerkt juridisch advies??? dames??
» Advies nodig
» even advies nodig,
» advies nodig
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: