Dagcafé 2013
+39
Kexter
Nyx
Parel
ExpressoB
Evalynn
Zwerver
Peanut
Chocolate Cookie
Rose
Burn
Ibbeltje
Atelier Madame
Exogenesis
Rush
Elliot
Poubelle
Bazinga
_Lacey_
Pitufo
Green_Pepper
SoGood
Pompoen
Japie
Snoes
Jade
ForeverLove
VeryCherry
Fortissimo
Bimbam
Sea of Trees
sokpop
Manderijn
Mrs. Jansen
June
Kowalski
Alex
Caroow
Saga
Tiana
43 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé 2013
Ehm, eens even denken. Ik ga zo aan het ctg-apparaat dan mag ik lekker even uit bed om te douchen en dan ga ik eh... Lezen, uit het raam staren, internetten op mijn telefoon en misschien een beetje haken, maar daarvan gaat mijn infuus pijn doen. En verder komt mijn man hopelijk eindelijk langs, die heb ik dinsdagmiddagvoor t laatst gezien.
Tja en verder wat slapen denk ik en nog meer pillen slikken .
Tja en verder wat slapen denk ik en nog meer pillen slikken .
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Lig je in het zkh Pompoen? Complicaties?
Ik ben aan het werk. Dus geen spectaculaire plannen voor vandaag.
en jij VC?
Ik ben aan het werk. Dus geen spectaculaire plannen voor vandaag.
en jij VC?
Mrs. Jansen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 292
Punten : 304
Registratiedatum : 03-03-13
Ah bah, dat klinkt niet echt fijn zeg. Kun je nu helemaal niks vanwege het infuus? Ik kom volgende week op bezoek hoor Hoop dat je man vandaag nog komt.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Mogguh.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Ik moet opruimen, poetsen, ramen lappen, balkon een beetje toonbaar maken, cupcakes/cakepops/taart/cake/coctailworstjes in bladerdeeg bakken en boodschappen doen voor morgen. Ik krijg al een flauwte van het idee, whahaha.
Je moet er wat voor over hebben om je verjaardag te vieren!
Bimbam- Kletskop
Whahaha nou inderdaad. En ik ben werkelijk als de dood dat er niemand komt en dat het niet gezellig is.
Zoals ik dat elk jaar denk
Mijn zusje is vandaag jarig dus daar gaan we vanavond heen. Ze wilde graag gourmetten. Prima, hoef ik niet te koken en ik vind het nog leuk ook!
Bimbam- Kletskop
Goedemorgen!
Hoelang moet je nog in het ziekenhuis blijven, Pompoen?
Succes met die hele lijst, VC!
Hoelang moet je nog in het ziekenhuis blijven, Pompoen?
Succes met die hele lijst, VC!
Saga- Prater
- Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13
En, komt er nooit iemand? Lijkt me niet toch?
Bimbam- Kletskop
Gefeliciteerd Bimbam
Oh, er komen altijd mensen hoor, maar pas als iedereen weg is kan ik er eindelijk van genieten. Vorig jaar toen ik het vierde liep ik net een dag met krukken en kon en mocht ik helemaal niks. Dat was echt vreselijk.
Oh, er komen altijd mensen hoor, maar pas als iedereen weg is kan ik er eindelijk van genieten. Vorig jaar toen ik het vierde liep ik net een dag met krukken en kon en mocht ik helemaal niks. Dat was echt vreselijk.
Pompoen, kan je je infuus niet in je onderarm krijgen? Dan kan je tenminste haken!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ja lig in 't ziekenhuis met een te hoge bloeddruk sinds maandag.
Geen idee hoe lang ik nog moet blijven, ik word momenteel besproken in het team. Ik slik flink wat medicatie maar 't is nog niet stabiel en onder controle.
Ik heb bedrust dus dat is best saai!
Vc, ik ken dat gevoel, maar ik geniet toch altijd wel met volle teugen van de mensen die er zijn, al is het nooit zo druk als ik hoop, het is wel altijd weer heel gezellig.
Geen idee hoe lang ik nog moet blijven, ik word momenteel besproken in het team. Ik slik flink wat medicatie maar 't is nog niet stabiel en onder controle.
Ik heb bedrust dus dat is best saai!
Vc, ik ken dat gevoel, maar ik geniet toch altijd wel met volle teugen van de mensen die er zijn, al is het nooit zo druk als ik hoop, het is wel altijd weer heel gezellig.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ik geniet er ook van hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar ik stik werkelijk van de zenuwen als er nog niemand is, whahaha. Bij mij komen er ook nooit veel mensen, maar dat vind ik niet zo erg. Dat past niet eens in huis.
Ik zie alleen wel een beetje op tegen dinsdag, dan ben ik echt jarig en zit ik de hele dag alleen thuis. Dat vind ik gewoon saai
Oh ja, ik heb sinds een aantal jaar niet meer echt zoveel zenuwen. Maar ik vraag ook in mijn uitnodiging of mensen door willen geven of ze wel of niet komen. Ik weet dus meestal van te voren aardig wie er komen!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Kom je mij taart brengen dinsdag als ik dan nog in 't zkh lig?
Pompoen- Lady Post-a-lot
Dat is kut hè, als mensen het niet aangeven. Dan zit je gewoon te wachten op mensen die niet komen.
Ik heb een hekel aan verjaardagen vieren, vooral die van mezelf. Dus dat doen we ook bijna nooit.
Ik ga zo maar douchen en aankleden, net ruim een half uur met een vriendin aan de telefoon gezeten.
Ik ga zo maar douchen en aankleden, net ruim een half uur met een vriendin aan de telefoon gezeten.
Gast- Gast
Ik heb besloten dat ik dit jaar mijn verjaardag maar gewoon weer eens ga vieren.
Zo, nu eerst zoon uit bed halen, volgens mij vindt ie het niet leuk meer
Zo, nu eerst zoon uit bed halen, volgens mij vindt ie het niet leuk meer
Bimbam- Kletskop
Rush schreef:Pompoen, kan je je infuus niet in je onderarm krijgen? Dan kan je tenminste haken!
Was het maar zo simpel, ze moesten het echt doen met wat ik heb, was de 5e keer pas raak namelijk! Hij zit nu aan de zijkant van mijn linkerpols in de overgang van hand naar pols bij dat kleine knokkeltje. Echt een rotplek!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ik vind mijn verjaardag vieren echt superleuk! We koken meestal ook voor iedereen uitgebreid (sommige mensen komen daar ook echt voor!) en het is gewoon super gezellig meestal!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ohhhhh, bah! Ik kan 'm nooit bovenop mijn hand, want die ader krult altijd op. Dus dan doen ze 'm ergens aan de zijkant in m`n onderarm. Ik zie daar geen aders, maar artsen blijkbaar wel.Pompoen schreef:Rush schreef:Pompoen, kan je je infuus niet in je onderarm krijgen? Dan kan je tenminste haken!
Was het maar zo simpel, ze moesten het echt doen met wat ik heb, was de 5e keer pas raak namelijk! Hij zit nu aan de zijkant van mijn linkerpols in de overgang van hand naar pols bij dat kleine knokkeltje. Echt een rotplek!
Zuur dat het bij ook zo moeilijk gaat!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ja met dieblindedarmontsteking was het de 6e keer raak, toen zat ie in mijn elleboogholte.
Ik was voor de zwangerschap al iets moeilijker te prikken, maar zó moeilijk...
Ik had ook een ader die gewoon er vandoor ging steeds als ze 'm prikte en ze hebben idd ook in mijn onderarm geprobeerd. Lang leve infusen! Leukste is ook dat ie nog niet gebruikt is, het is een 'waakinfuus'.
Ik was voor de zwangerschap al iets moeilijker te prikken, maar zó moeilijk...
Ik had ook een ader die gewoon er vandoor ging steeds als ze 'm prikte en ze hebben idd ook in mijn onderarm geprobeerd. Lang leve infusen! Leukste is ook dat ie nog niet gebruikt is, het is een 'waakinfuus'.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: