intergrale vroeghulp
+5
maiadebij
Filoria
xxjojootjexx
Thunder
mauwmauw
9 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: intergrale vroeghulp
huisbezoek is goed gegaan,V.arian was gelukkig zich zelf,zoals wij hem ook kennen.Dus lekker druk aan het rennen en vliegen en dansen.Dus scheelt al een heel hoop.Nu gaat die vrouw er een verslag van maken,en die krijgen we dan.En op 8 april wordt dat besproken met ons.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Fijn dat het goed verlopen is!! En dat hij op dat moment ook het gedrag liet zien wat hij normaal ook heeft.
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Fijn dat het huisbezoek goed is verlopen. Vind je het spannend wat er straks in dat verslag komt te staan?
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ja ik vind het wel spannend wat er in komt te staan,is toch een mening van een professional.Wij zelf denken dat er niet "iets"met hem is,en dat hij gewoon (erg?)laat is,in combinatie met verlegenheid.Dus mochten hun zeggen van wij denken zus en zo,Zal het wel even schrikken zijn,al hoeft het niet erg te zijn natuurlijk.
mauwmauw- Kletskop
Dat kan ik me wel voorstellen, Mauwmauw. Ik hoop voor jullie dat hij gewoon wat later is dan gemiddeld. En mocht er wel iets zijn, dan kunnen jullie hem wel begeleiden natuurlijk, dus wat dat betreft is het wel fijn om er vroeg bij te zijn. Even afwachten nog...
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ja dat is ook de rede waarom we er wel aan begonnen zijn.
mauwmauw- Kletskop
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: