Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jurkje voor bruiloft (nu met foto's)

+15
SoGood
Mamsie
eigenwijs
Bisq
Fortissimo
Jeanette
Sam
Ilovethe90s
Taeda
Minx
Bliss
Pandora
Arwyn
*Lookie*
nijntje4
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Jurkje voor bruiloft (nu met foto's) - Pagina 2 Empty Re: Jurkje voor bruiloft (nu met foto's)

Bericht  nijntje4 vr 8 maa 2013 - 3:17

Hoe kort zou ie dan moeten zijn? Misschien kan ik hem nog in korten
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkje voor bruiloft (nu met foto's) - Pagina 2 Empty Re: Jurkje voor bruiloft (nu met foto's)

Bericht  SoGood vr 8 maa 2013 - 3:17

Wat voor schoenen ga je er onder dragen?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkje voor bruiloft (nu met foto's) - Pagina 2 Empty Re: Jurkje voor bruiloft (nu met foto's)

Bericht  nijntje4 vr 8 maa 2013 - 3:18

SoGood schreef:Wat voor schoenen ga je er onder dragen?

Dat is ook nog een goede, wel hakken waarschijnlijk, dan wordt het ook weer anders.
Welke kleur schoenen zouden jullie erbij dragen?
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkje voor bruiloft (nu met foto's) - Pagina 2 Empty Re: Jurkje voor bruiloft (nu met foto's)

Bericht  Mamsie vr 8 maa 2013 - 3:19

10 cm boven de knie ongeveer. Denk dat dat al heel veel mooier is.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkje voor bruiloft (nu met foto's) - Pagina 2 Empty Re: Jurkje voor bruiloft (nu met foto's)

Bericht  SoGood vr 8 maa 2013 - 3:23

Ik zou dan wel echt voor hele hoge hakken gaan met zo'n soort jurkje en idd een stukje inkorten.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkje voor bruiloft (nu met foto's) - Pagina 2 Empty Re: Jurkje voor bruiloft (nu met foto's)

Bericht  Taeda vr 8 maa 2013 - 4:24

De rode met hoge hakken!
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkje voor bruiloft (nu met foto's) - Pagina 2 Empty Re: Jurkje voor bruiloft (nu met foto's)

Bericht  Toet vr 8 maa 2013 - 4:27

Ik vind die rode ook het mooist maar is ie niet gewoon een maatje te groot? Hij lijkt bij je taille ook niet echt mooi aan te sluiten. En ik zou hem inderdaad korter laten maken.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkje voor bruiloft (nu met foto's) - Pagina 2 Empty Re: Jurkje voor bruiloft (nu met foto's)

Bericht  nijntje4 vr 8 maa 2013 - 4:31

Ik heb nu al maatje 36 aan en die zit precies goed, op sommige punten voel je m net trekken als je een bepaalde houding hebt dus kleiner moet ie niet denk ik. Ligt ook wel beetje aan de foto dat ie groter lijkt.
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkje voor bruiloft (nu met foto's) - Pagina 2 Empty Re: Jurkje voor bruiloft (nu met foto's)

Bericht  nijntje4 di 12 maa 2013 - 2:28

Ik heb hem nog een maatje kleiner besteld en die zit idd beter aangesloten. Taille zit hoger en jurkje komt nu ook duidelijk boven knie. Alleen, ik voel m constant trekken rondom rug en borst/ribben, als ik inadem en als ik zit. Wat zouden jullie doen?

Jurkje voor bruiloft (nu met foto's) - Pagina 2 9a8kms
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkje voor bruiloft (nu met foto's) - Pagina 2 Empty Re: Jurkje voor bruiloft (nu met foto's)

Bericht  Fortissimo di 12 maa 2013 - 4:43

Ik blijf vinden dat hij je heel grof maakt en vind hem nog te lang... Sluit wel mooier aan!
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkje voor bruiloft (nu met foto's) - Pagina 2 Empty Re: Jurkje voor bruiloft (nu met foto's)

Bericht  Paper Crown di 12 maa 2013 - 4:53

Doe eens schoenen aan en laat iemand de foto nemen.. Je lijkt superbreed maar dat ben je niet, die zelfgenomen foto's tekenen altijd. Ik denk trouwens dat blauw je beter zal staan in dit model, rood haalt 't roodpigment van je huid op want je bent wat roze van jezelf lijkt wel.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkje voor bruiloft (nu met foto's) - Pagina 2 Empty Re: Jurkje voor bruiloft (nu met foto's)

Bericht  Toet di 12 maa 2013 - 12:13

Paper Crown schreef:Doe eens schoenen aan en laat iemand de foto nemen.. Je lijkt superbreed maar dat ben je niet, die zelfgenomen foto's tekenen altijd. Ik denk trouwens dat blauw je beter zal staan in dit model, rood haalt 't roodpigment van je huid op want je bent wat roze van jezelf lijkt wel.

Mee eens!

En 't lijkt nog steeds een maatje te groot maar ik weet nu wel hoe dat komt. Het jurkje heeft gewoon te veel stof ofzo rondom je taille, snap je wat ik bedoel? Die band is ook zo dik, ik weet het niet precies. Ik zie gewoon te veel stof/laagjes/vouwen.. Hij misstaat je zeker niet maar ik ben er geen fan van.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkje voor bruiloft (nu met foto's) - Pagina 2 Empty Re: Jurkje voor bruiloft (nu met foto's)

Bericht  nijntje4 di 12 maa 2013 - 12:22

Ik denk ook dat ik de hele boel maar gewoon terugstuur, want als ie in de kleinste maat ook nog niet lekker zit dan houdt het een beetje op. Misschien toch maar op live jurkenjacht ipv online...
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkje voor bruiloft (nu met foto's) - Pagina 2 Empty Re: Jurkje voor bruiloft (nu met foto's)

Bericht  Toet di 12 maa 2013 - 12:27

Ja de perfecte jurk vinden is lastig, weet ik uit ervaring.. Gelukkig heb je nog even de tijd. Je kunt in ieder geval met jouw figuur vast en zeker een jurkje vinden wat je véél mooier staat!
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkje voor bruiloft (nu met foto's) - Pagina 2 Empty Re: Jurkje voor bruiloft (nu met foto's)

Bericht  nijntje4 di 12 maa 2013 - 12:40

Dankjewel! smile Dat is lief!

nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkje voor bruiloft (nu met foto's) - Pagina 2 Empty Re: Jurkje voor bruiloft (nu met foto's)

Bericht  Prosecco wo 13 maa 2013 - 22:36

nijntje4 schreef:Ik heb hem nog een maatje kleiner besteld en die zit idd beter aangesloten. Taille zit hoger en jurkje komt nu ook duidelijk boven knie. Alleen, ik voel m constant trekken rondom rug en borst/ribben, als ik inadem en als ik zit. Wat zouden jullie doen?

Jurkje voor bruiloft (nu met foto's) - Pagina 2 9a8kms

Heb je misschien de link van dit jurkje? Ik vind hem leuk maar kan hem niet vinden.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkje voor bruiloft (nu met foto's) - Pagina 2 Empty Re: Jurkje voor bruiloft (nu met foto's)

Bericht  Melis_je wo 13 maa 2013 - 22:41

Toet schreef:
Paper Crown schreef:Doe eens schoenen aan en laat iemand de foto nemen.. Je lijkt superbreed maar dat ben je niet, die zelfgenomen foto's tekenen altijd. Ik denk trouwens dat blauw je beter zal staan in dit model, rood haalt 't roodpigment van je huid op want je bent wat roze van jezelf lijkt wel.

Mee eens!

En 't lijkt nog steeds een maatje te groot maar ik weet nu wel hoe dat komt. Het jurkje heeft gewoon te veel stof ofzo rondom je taille, snap je wat ik bedoel? Die band is ook zo dik, ik weet het niet precies. Ik zie gewoon te veel stof/laagjes/vouwen.. Hij misstaat je zeker niet maar ik ben er geen fan van.
Vind ik ook, als je een smalle taille hebt, flatteert dit jurkje echt niet. Want je ziet er niks van op de foto.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkje voor bruiloft (nu met foto's) - Pagina 2 Empty Re: Jurkje voor bruiloft (nu met foto's)

Bericht  nijntje4 do 14 maa 2013 - 3:00

[quote="Prosecco"]
nijntje4 schreef:Ik heb hem nog een maatje kleiner besteld en die zit idd beter aangesloten. Taille zit hoger en jurkje komt nu ook duidelijk boven knie. Alleen, ik voel m constant trekken rondom rug en borst/ribben, als ik inadem en als ik zit. Wat zouden jullie doen?



Heb je misschien de link van dit jurkje? Ik vind hem leuk maar kan hem niet vinden.

http://www.esprit.nl/sale/women_sale/KLEDING/Jurken/glamoureus_feest/gedrapeerde-chiffon-jurk-L24178_601
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkje voor bruiloft (nu met foto's) - Pagina 2 Empty Re: Jurkje voor bruiloft (nu met foto's)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum