Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen??

+17
Snoes
Kabouter
annetje
Jezzie
Joli86
Sarah1985
Sjors
Arwyn
Lynn_
Oasis
Julia
Famke
Lotus
Xanna
Shisha
M_as
SleepingBeauty
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen?? - Pagina 2 Empty Re: Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen??

Bericht  Snoes do 17 feb 2011 - 9:06

Ik heb vandaag gewerkt, ben mijn oma gaan bezoeken in het ziekenhuis, even langs de gemeente geweest, het huis al wat schoongemaakt, er is hier een bezichtiger geweest voor het appartement en we hebben wat bankzaken weggewerkt.

Nu ga ik nog wat tv kijken en daarna lekker slapen!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen?? - Pagina 2 Empty Re: Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen??

Bericht  Beachgirl do 17 feb 2011 - 9:09

Mijn dag was rommelig en vermoeiend. Veel patienten die niet doorgingen, ook nog 2 spoedprocedure's tussendoor waardoor het hele programma in de soep liep.

Ga niks meer doen, zit lekker languit met thee en kaarsjes aan op de bank.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen?? - Pagina 2 Empty Re: Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen??

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 9:33

Ik heb een heel stuk gewandeld en van de zon genoten; schoongemaakt; relaxed; gekookt; even in de stad geweest & zit nu met vriend tv te kijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen?? - Pagina 2 Empty Re: Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen??

Bericht  Sterre do 17 feb 2011 - 10:20

Ik heb vandaag gewerkt, daarna had ik nog een afspraak bij mijn coach en daarna heb ik niks meer gedaan. Ovenpizza gegeten en ik ben zo ongeveer niet meer van de bank afgekomen. Ik voel me echt gesloopt door afgelopen week.

Gelukkig heb ik weekend, jahoe!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen?? - Pagina 2 Empty Re: Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen??

Bericht  Lady4 do 17 feb 2011 - 10:42

Mijn dag was erg lang, van 9.00-22.00, maar heel erg interessant! Eerst lesdag gehad op school en vanavond had ik bijscholing over onderkoeling en reanimatie. Was erg leuk allemaal, maar ben nu kapot. Net thuis en hang nu lekker met een wijntje op de bank.

MamaRosa, nog even volhouden joh! Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen?? - Pagina 2 699888
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen?? - Pagina 2 Empty Re: Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen??

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 10:48

Ik heb vandaag gewerkt tot half 6. Daarna had ik een bijeenkomst met een aantal mensen met de kerk, was gezellig. Lekker gegeten met z'n allen en daarna wat gepraat over het leven. Geen hele diepgaande gesprekken hoor, niet zo zweverig gelukkig, gewoon 'losjes' met het geloof als centraal punt. We waren rond half 10 thuis en ons prinsesje heeft zich voorbeeldig gedragen. Ze slaapt nu als een roosje. Ik ga er ook zo maar in, denk ik. Ik ben kapot.

Morgen nog 1 dagje werken en dan weekend!!! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen?? - Pagina 2 Empty Re: Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen??

Bericht  Jeanette do 17 feb 2011 - 11:40

Vandaag lekker rustig aan gedaan. Om 16.00 uur begonnen met werken en ben daar nu nog steeds, want ik heb weer slaapdienst. Vanavond ook rustige avond gehad met de clienten. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik hier op tijd het bed in duik, want dat werd de laatste tijd telkens ongeveer 01.30 uur en vervolgens was ik de volgende dag compleet gaar. Morgen gelukkig om 08.15 uur klaar en dan weeeeeekend! cheers

MamaRosa, vervelend zeg! Maar nog eventjes! hug
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen?? - Pagina 2 Empty Re: Hoe was jullie dag vandaag?? En wat ga je nog doen??

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum