Dweilen
+15
Sanne
tweeling
Joli86
rianne287
Pompoen
Snoes
Jade
Charles
SoGood
Sam
Blond
madam
Rush
Caroow
Zwerver
19 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Dweilen
Ik heb een stomme dweil van de Action waar ik helemaal chagrijnig van wordt. Ik ben dus opzoek naar een nieuwe, iemand een tip?
En waarmee maken jullie de vloer schoon? Ik heb nu laminaat reiniger van de Action(hoe kan het ook anders) maar ik heb nooit het idee dat het daar ook echt schoon van wordt.
En drogen jullie het ook altijd na?
En waarmee maken jullie de vloer schoon? Ik heb nu laminaat reiniger van de Action(hoe kan het ook anders) maar ik heb nooit het idee dat het daar ook echt schoon van wordt.
En drogen jullie het ook altijd na?
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Dweilen
Wij hebben zo'n mop:
Mijn vriend dweilt door een scheutje allesreiniger in het water te doen en dan gewoon de vloer te doen.
Ik doe er laminaatreiniger in en maak daarna met een microvezeldoekje op mijn knieën de vloer nog een keer.
Mijn vriend dweilt door een scheutje allesreiniger in het water te doen en dan gewoon de vloer te doen.
Ik doe er laminaatreiniger in en maak daarna met een microvezeldoekje op mijn knieën de vloer nog een keer.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb de dweil van de Action en ik dweil gewoon met allesreiniger.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Oh en de keuken doe ik altijd op handen en knieën met vochtige vloerdoeken van de Action.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik lees even mee. Moet ook een nieuwe aanschaffen.
madam- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11
Ik heb ook zoiets als Caroow, alleen dan zonder zo'n waterbak. Ik vul altijd een emmer met water en allesreiniger en doe dan een plensje water op de grond, en daar ga ik mee dweilen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Van Leifheit vind ik echt heel fijn.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Gewoon stok + dweil + laminaatreiniger. Maar de echte oplossing heb ik pas recentelijk ontdekt: Na een stukje dweilen, de vloer droog dweilen met een theedoek o.i.d.! Dan pas heb ik een streeploos vloertje.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Rush schreef:Ik heb de dweil van de Action en ik dweil gewoon met allesreiniger.
rush, nu doe je net alof jij wekelijks je vloer dweilt.
SoGood- Ratel
Ik weet wel dat ik niet veel dweil, maar dat wil niet zeggen dat ik dr spullen niet heb haha.SoGood schreef:Rush schreef:Ik heb de dweil van de Action en ik dweil gewoon met allesreiniger.
Die vloerdoeken gebruik ik wel heel veel. Super dingen!
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ik weet wel dat ik niet veel dweil, maar dat wil niet zeggen dat ik dr spullen niet heb haha.SoGood schreef:Rush schreef:Ik heb de dweil van de Action en ik dweil gewoon met allesreiniger.
Die vloerdoeken gebruik ik wel heel veel. Super dingen!
Haha. Die vloerdoeken vind ik erg klein en drogen snel uit vind ik. Maak liever een sopje, heb het idee dat je dan meer vuil opneemt.
SoGood- Ratel
Ik heb dit ding, met allerlei moppen haha. Super ding!
http://www.bol.com/nl/p/vileda-emmer-met-mop/1004004006938984/?Referrer=ADVNLGSA0020271004004006938984
http://www.bol.com/nl/p/vileda-emmer-met-mop/1004004006938984/?Referrer=ADVNLGSA0020271004004006938984
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Ik heb een leifheit vloerwisser met uitwringmechanisme. Een prima ding . Verder gebruikte ik altijd James laminaatreiniger, maar sinds deze week heb ik Blue Wonder laminaatreiniger, die vindik ook goed! Geen strepen in ieder geval.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ik heb hetzelfde als Caroow, van Vileda.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Charles schreef:Ik heb dit ding, met allerlei moppen haha. Super ding!
Deze heb ik ook, of nou ja, soortgelijk van dat merk. Ik vind zo'n soort mop het lekkerste dweilen eigenlijk, en je kunt 'm goed 'uitwringen' in die emmer.
(haha, alsof ik überhaupt dweil, onze huishoudelijke hulp doet dat momenteel, heb nog geen klachten gehoord ).
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
ik heb deze van leifheit. Hele fijne dweil.
Alleen nu wij een parketvloer hebben gebruik ik hem niet meer zo vaak.
In de keuken hebben wij tegels en dat doe ik meestal met een microvezeldoekje op de knieën, ook omdat je de hoekjes dan beter kunt raken.
Ons parket doe ik tegenwoordig ook op de knieen stukje voor stukje omdat ik iets hard onder de dweil heb gehad en hiermee de hele kamer doorgegaan ben
Voor de kamer gebruik ik alleen water en in de keuken op de tegels gewoon allesreiniger.
rianne287- Fluisteraar
- Aantal berichten : 388
Punten : 394
rianne287 schreef:
ik heb deze van leifheit. Hele fijne dweil.
Alleen nu wij een parketvloer hebben gebruik ik hem niet meer zo vaak.
In de keuken hebben wij tegels en dat doe ik meestal met een microvezeldoekje op de knieën, ook omdat je de hoekjes dan beter kunt raken.
Ons parket doe ik tegenwoordig ook op de knieen stukje voor stukje omdat ik iets hard onder de dweil heb gehad en hiermee de hele kamer doorgegaan ben
Voor de kamer gebruik ik alleen water en in de keuken op de tegels gewoon allesreiniger.
Ik heb ook deze, erg fijn!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
_Liv schreef:Ik heb er een van Leifheit en dan net zoiets als Caroow.
Die heb ik ook, ideaal
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Ik heb net zo'n soort ding als Caroow, maar dan zonder emmer erbij. Ik dweil meestal met een scheutje St. Marc. Dat is een ontvetten die je ook kunt gebruiken voor je gaat schilderen. En soms ook met een scheutje spiritus.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Ik dweil alleen met carnaval
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Streeploos dweilen doe je met een heel klein beetje glasspoelmiddel en een ui in 4 stukken gesneden (met schil). Ik weet dat het raar is, maar werkt als een tiet. En stinkt niet.
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Ik heb nu een mop met zo'n uitwringbak. Lekker eerst de vloer (oude gore tegelvloer) met wat bleekwater en daarna nog met een sopje met allesreiniger. Lekker schoon!
In het nieuwe huis zal het wel anders gaan want daar ligt een houten vloer, dat zie ik dan wel weer.
In het nieuwe huis zal het wel anders gaan want daar ligt een houten vloer, dat zie ik dan wel weer.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: