streeploos dweilen
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
streeploos dweilen
sinds we een nieuwe vloer hebben krijg ik deze niet meer streeploos gedweild. al mn bewegingen zie je, als ik heb gedweild ben ik goed chaggie, want het lijkt toch niet te werken.
ik heb nu tegels (hiervoor parket, en had toen nergens last van)
ik dweilde eerst met allesreiniger, nu op aanraden van schoonmoeder tegelreiniger van hg, maar ook daar net zoveel strepen.
wie heeft er tips??
ik heb nu tegels (hiervoor parket, en had toen nergens last van)
ik dweilde eerst met allesreiniger, nu op aanraden van schoonmoeder tegelreiniger van hg, maar ook daar net zoveel strepen.
wie heeft er tips??
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Re: streeploos dweilen
Een keukenhanddoek onder de hete kraan houden, uitspoelen en daarna nog eens nadweilen met die doek over je zwabber wil bij mij wel helpen.
Gast- Gast
Dan gebruik je teveel sop denk ik, anders zou je geen strepen moeten hebben. Je kunt het ook een keer (na)dweilen met alleen heel heet water.
Gast- Gast
Wij ook pas een nieuwe tegelvloer, antraciet/zwart. Ik dweil alleen met een flinke scheut schoonmaakazijn en een klein scheutje amoniak.
En heeel heet water.
Van teveel schoonmaakmiddel krijg je een lelijke waas over je vloer en daar zie je dan alles op.
Ik gebruik nu dus alleen dit.
En heeel heet water.
Van teveel schoonmaakmiddel krijg je een lelijke waas over je vloer en daar zie je dan alles op.
Ik gebruik nu dus alleen dit.
mama van Mila- Fluisteraar
- Aantal berichten : 130
Punten : 176
Registratiedatum : 10-01-11
voor mn gevoel gebruik ik niet teveel, maar zal het de volgende keer eens uitproberen
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: