Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden...

+40
Aardbei
Luce
Printje
MADDIE
sabje
Twellie
Pompoen
_Jet
ShallY
_Lana_
M@niek
Maudy
Snoes
Teddyaapje
bolus26
Suus
tweeling
PapillonRose
Diese
Joli86
strawberry
Puggle
sanne-84
Jasmine
Stitch
Flip Fluitketel
Flower_L
nillis
Lejow
Annemie
Sylvana
L!ND@
Pinkel
Muppetje
Amber-
Filoria
Mysterious
Jezzie
liesje
Weegschaal
44 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden... - Pagina 2 Empty Re: Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden...

Bericht  bolus26 za 2 maa 2013 - 23:25

hug
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden... - Pagina 2 Empty Re: Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden...

Bericht  Teddyaapje zo 3 maa 2013 - 0:41

Een hele dikke hug voor jou weegschaal! Ik sluit me aan bij alles wat er al gezegd is. Hopelijk kunnen ze in België helpen! Heb je nog wat met mijn tip gedaan ofniet? Ik zou het zeker in gedachte houden!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Snoes zo 3 maa 2013 - 4:44

Ik hoop van harte dat ze je hier in België goed kunnen helpen en dat jullie volgend jaar ook een klein mensje in jullie wiegje hebben liggen. Het is je zo hard gegund hug

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Maudy zo 3 maa 2013 - 4:58

Lieve Weegschaal, wat een verdriet. Hopelijk kunnen ze je in Belgie helpen. hug
Maudy
Maudy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 207
Registratiedatum : 05-01-13

Bericht  M@niek zo 3 maa 2013 - 5:03

hug
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  _Lana_ zo 3 maa 2013 - 5:12

Ik kan me eigenlijk alleen maar aansluiten bij alles wat hierboven al gezegd is. En ik hoop echt dat je heel veel succes gaat hebben in België.
In ieder geval een hele dikke knuffel Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden... - Pagina 2 699888en heel erg veel succes!!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  ShallY zo 3 maa 2013 - 7:43

Een hele dikke hug voor jouw meid!!

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499

Bericht  _Jet zo 3 maa 2013 - 7:57

Ook van mij een dikke hug
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Pompoen zo 3 maa 2013 - 8:12

Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, ik word elke keer zo verdrietig van je verhaal! Het liefst zou ik naar een andere zender willen zappen, want dit wil ik eigenlijk niet weten, zoveel pijn en verdriet! Maar naar een andere zender zappen maakt het ook niet minder erg, dus pink ik elke keer als ik (stukken van) je verhaal lees inwendig een paar tranen weg. hug
Ik vind het stoer hoe je de moed er probeert in de te houden en je niet zo maar laat kisten en ook stoer hoe jij hier af en toe toch stukjes van je verdriet durft te laten zien. Ik wens dat jouw verdriet de mooiste pleister krijgt die er is, dat kleintje op de wereld zetten waar je zo naar verlangt. hug
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Twellie zo 3 maa 2013 - 8:29

Ik heb je topic vanmiddag al gelezen maar weet gewoon niet de juiste woorden te vinden. Ik leef heel erg mee en hoop dat de medicatie die in Belgie wel wordt gegeven jullie zal helpen een gezond kind te krijgen. Heel veel sterkte en succes voor de komende tijd.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  sabje zo 3 maa 2013 - 8:37

Lieve Weegschaal,
Een hele dikke Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden... - Pagina 2 699888 voor jou! Las het nu weer met kippenvel, terwijl ik je verhaal al zo goed ken. Vind het erg goed dat je de moed niet opgeeft!!!
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890

Bericht  MADDIE zo 3 maa 2013 - 9:50

hug Een dikke knuffel! Wat moet dit moeilijk zijn zeg!! Het is je zo gegund!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Printje zo 3 maa 2013 - 10:02

Dikke knuffel, ik hoop heel erg dat ze jullie in België kunnen helpen met het verwezenlijken van jullie droom.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Luce zo 3 maa 2013 - 10:37

hug hug
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Aardbei zo 3 maa 2013 - 21:23

Een hele dikke knuffel voor jou meid! hug
Ik vind het zo ontzettend knap hoe sterk je blijft! Je afspraak in België is al bijna, ik hoop dat jullie daarna heel snel weer een de slag mogen met nieuwe medicatie.
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  SarahKey zo 3 maa 2013 - 22:20

Heel veel succes in Belgie. Ik ga ontzettend hard voor je duimen.
En hopenlijk word je snel weer zwanger en blijft dit kindje 9 maanden lang zitten Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden... - Pagina 2 699888
En het is idd moeilijk als je na 2 jaar nog steeds met lege handen staan. Ik vond het toen ook moeilijk dat sommige met wie ik tegelijk met de pil stopte, zelfs al zwanger raakten van een tweede kindje. En wij hadden nog niets. Kon daar soms ook moeilijk mee omgaan, al gunde ik het diegene dan heus wel.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  mzcharlotte ma 4 maa 2013 - 0:31

Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden... - Pagina 2 699888Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden... - Pagina 2 699888Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden... - Pagina 2 699888Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden... - Pagina 2 699888
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Ella ma 4 maa 2013 - 3:30

Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden... - Pagina 2 699888
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Le Chat Noir ma 4 maa 2013 - 9:42

Ook al is onze situatie anders, we staan beide nog met l ege handen. Maar probeer de moed niet te verliezen en hou vol! Ik weet dat het niet gemakkelijk is om elke keer weer de kracht te vinden om positief te blijven en ook nog een beetje te blijven genieten van het leven...
Elke stap is er hopelijk één dichter bij onze droom. Ik hoop dat we elkaar kunnen blijven steunen en dat 2013 nu eindelijk ons jaar wordt.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  _Lana_ ma 4 maa 2013 - 21:45

Le Chat Noir schreef:Ook al is onze situatie anders, we staan beide nog met l ege handen. Maar probeer de moed niet te verliezen en hou vol! Ik weet dat het niet gemakkelijk is om elke keer weer de kracht te vinden om positief te blijven en ook nog een beetje te blijven genieten van het leven...
Elke stap is er hopelijk één dichter bij onze droom. Ik hoop dat we elkaar kunnen blijven steunen en dat 2013 nu eindelijk ons jaar wordt.

Dat hoop ik ook voor jullie!! Jij ook heel erg veel succes en een dikke Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden... - Pagina 2 699888.
Ook al ken je me niet, ook jouw verhaal heb ik gevolgd Het is ondertussen alweer 2 jaar geleden... - Pagina 2 1371890812.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Weegschaal di 12 maa 2013 - 6:27

Wil iedereen echt bedanken voor de lieve oprechte reacties. Voel me hier echt door gesteund!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: