Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe borrelmeeting Utrecht: zaterdag 13 april!

+16
Carra
Caro
Sea of Trees
_Lacey_
SuperGrover
Esperanza
June
Antibes
Blond
Jeanette
Kiekeboe
Tabbert
Suus
Poubelle
Minx
Bliss
20 plaatsers

Pagina 6 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Nieuwe borrelmeeting Utrecht: zaterdag 13 april! - Pagina 6 Empty Re: Nieuwe borrelmeeting Utrecht: zaterdag 13 april!

Bericht  Bliss ma 8 apr 2013 - 23:07

Ja ik vroeg me ook al af waar Merai is! Antibes, wil je echt niet bij Caro thuis? Ze woont vlakbij t station, dus je kunt zo weg als je ons stom vindt Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe borrelmeeting Utrecht: zaterdag 13 april! - Pagina 6 Empty Re: Nieuwe borrelmeeting Utrecht: zaterdag 13 april!

Bericht  Antibes di 9 apr 2013 - 3:10

Oh, ik ben niet bang om jullie stom te vinden hoor. Maar ik vond dit juist een leuke aanleiding om Utrecht qua kroeg/cafe/bar/watdanook te verkennen, want dat doe ik echt veel te weinig. Moet echt een beetje investeren ook in HIER leuke dingen ontdekken (ik mis Amsterdam nog veel te veel). En hoewel ik het heel leuk vind om jullie te ontmoeten, ga ik qua "thuis bij iemand wat drinken/eten" dat dan weer liever in Amsterdam doen bij studentenvereniging-vrienden die ik al veel te weinig zie, omdat ik zo weinig vrije tijd heb.. Snappez-vous?

Maar jullie kunnen zaterdag toch gewoon gezellig bij Caro terecht en als ik zo naar de trend kijk, dan komt er daarna wel nóg een Utrecht meeting en dan is het vast mooier weer en hebben er een aantal wellicht ook weer wat meer budget (of kan ik een Utrechts park leren kennen - ik stem tegen Griftpark, das het enige dat ik al ken) en dan sluit ik dan gewoon gezellig aan!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast di 9 apr 2013 - 3:47

Ik kom niet eens, dus waar bemoei ik me mee, maar ik vind in een kroeg ook veel leuker dan bij iemand thuis waarvoor je vanaf Utrecht nog een andere trein moet pakken. Dus ik snap Xandra wel. Ik had graag mee gewild maar de man van mijn moeder is dan jarig. Volgende keer ga ik misschien wel mee als ik kan!

Gast
Gast

Bericht  Bliss di 9 apr 2013 - 4:35

Ja hallo, Carrie, waar bemoei jij je mee? Cool

Nou ja, in elk geval moet iemand een knoop gaan doorhakken! Wie voelt zich geroepen? Sowieso volgen er nog vele Utrecht-meetings, gok ik zo. Ben er ook een voorstander van om gauw weer een andere datum te prikken, waarop het wel mooi weer móét zijn!

Edit: zelf maakt het me nooit uit wáár er afgesproken wordt, het gaat mij erom met wíé. Bij de vorige meeting zaten we in de kroeg, maar het was zo gezellig dat ik werkelijk niet één keer om me heen heb gekeken wat er verder te beleven viel in die tent! Maar als jullie graag naar de kroeg willen, trek ik me hierbij terug uit dit topic.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Poubelle di 9 apr 2013 - 5:02

Ik ben het eens met Carrie!
Volgens mij heeft June geprobeerd om een knoop door te hakken, toch? Ik weet alleen niet of ik half 4 red.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Caro di 9 apr 2013 - 5:46

Op zich vind ik bíj iemand ook altijd net iets minder gezellig dan in een kroeg eigenlijk.. waarom weet ik niet.

Dus.. toch maar de kroeg?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bliss di 9 apr 2013 - 5:53

CryCryCry

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Tabbert di 9 apr 2013 - 9:04

Of iedereen komt mij helpen verhuizen? Laughing

De kans is iig groot dat ik er toch niet bij ben, moet dit weekend mijn huis uit. Dus dat word verhuizen voor mij!
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Bericht  Carra di 9 apr 2013 - 9:13

Ik ben eigenlijk ook wel voor een kroeg.

Met iets minder drank en vooral minder eten hoeft het niet zo duur te worden. Bliss en Kiek, ik vind dat jullie ook gewoon moeten komen!
Hoewel, misschien moet ik wel veel drinken, want ik heb misschien na de meeting nog een date..... :O Met een korte man.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Reva di 9 apr 2013 - 9:15

Een korte man, bwahaha Laughing

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Bericht  Toet di 9 apr 2013 - 9:21

Je kunt ook indrinken Bliss hahaha, gewoon een fles wijn mee in de trein.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Merai di 9 apr 2013 - 9:51

Sorry ben even niet online geweest! Maar ik vind het plan van June van om half vier bij het gras van de buren prima. Ik ben op het moment ook niet al te fortuinlijk maar ik vind dat wel gezelliger dan bij iemand thuis en je bent er zelf bij wat je uitgeeft!

Even op een rijtje dan maar, wie zijn er bij?

- June
- Merai

- vul aan smile
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Carra di 9 apr 2013 - 10:12

- June
- Merai
- Carra

Ik spreek trouwens wel graag met iemand op cs af. Anders verdwaal ik.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Bericht  Carra di 9 apr 2013 - 10:20

Reva schreef:Een korte man, bwahaha Laughing

Echt hoor. 1 cm korter dan ik.. Neutral
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bliss di 9 apr 2013 - 10:24

Hahaha Carra, nu heb ik dit lied in mn hoofd:

Oooh ik wil ook gewoon mee. Kan het niet uitstaan ook, ik ben altijd veel te bang dat ik iets mis! Optie: mijn gitaar meenemen en eerst voor Utrecht CS gaan pingelen tot ik geld bij elkaar heb voor wat wijntjes Idea

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Reva di 9 apr 2013 - 10:50

Waarom is utrecht zo ver :nopompom:

Reva
Prater
Prater

Bericht  Toet di 9 apr 2013 - 10:59

Reva schreef:Waarom is utrecht zo ver :nopompom:

Jaaaa dikkedoei! Is maar een half uurtje vanaf Amsterdam Wink
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Reva di 9 apr 2013 - 11:34

Toet schreef:
Reva schreef:Waarom is utrecht zo ver :nopompom:

Jaaaa dikkedoei! Is maar een half uurtje vanaf Amsterdam Wink

Klopt, maar ik vind 1 uur en twintig minuten best een eind!

Reva
Prater
Prater

Bericht  June di 9 apr 2013 - 13:03

Carra schreef:- June
- Merai
- Carra

Met mij Nieuwe borrelmeeting Utrecht: zaterdag 13 april! - Pagina 6 985951499?
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  Carra di 9 apr 2013 - 18:29

June schreef:
Carra schreef:- June
- Merai
- Carra

Met mij Nieuwe borrelmeeting Utrecht: zaterdag 13 april! - Pagina 6 985951499?
:cheering:

Reva, gewoon komen! Zo lang is dat niet reizen.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 9 apr 2013 - 19:51

Ik twijfel nog. Alleen de reis kost me al 16 Euro en dan heb ik nog niets te drinken.

Gast
Gast

Bericht  Esperanza di 9 apr 2013 - 20:59

- June
- Merai
- Carra
- Esperanza

Ik vind de kroeg ook wat gezelliger, maar vind het heel jammer dat Bliss en Kiekeboe dan niet kunnen Cry
Al kunnen jullie het natuurlijk zo duur maken als jullie zelf willen, dus misschien kunnen jullie toch komen Yes
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Kiekeboe di 9 apr 2013 - 21:13

Ik vind het heel lief dat ik zo gewild ben Very Happy.

Ik wil ook heel graag komen en de kroeg vind ik ook altijd het leukst maar ik heb nog 20 euro op mijn spaarrekening en 0 euro op mijn gewone en daar moet ik het tot 15 april nog mee doen en ook nog boodschappen halen Nieuwe borrelmeeting Utrecht: zaterdag 13 april! - Pagina 6 1270000679.

Als ik zeg dat ik blut ben, ben ik het ook echt haha!
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Bericht  June di 9 apr 2013 - 21:42

Kiekeboe schreef:Ik vind het heel lief dat ik zo gewild ben Very Happy.

Ik wil ook heel graag komen en de kroeg vind ik ook altijd het leukst maar ik heb nog 20 euro op mijn spaarrekening en 0 euro op mijn gewone en daar moet ik het tot 15 april nog mee doen en ook nog boodschappen halen Nieuwe borrelmeeting Utrecht: zaterdag 13 april! - Pagina 6 1270000679.

Als ik zeg dat ik blut ben, ben ik het ook echt haha!

Boodschappen zijn echt heel erg overrated.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  Kiekeboe di 9 apr 2013 - 21:54

Ja dat is waar, ik moet toch afvallen. Een week niet eten zal daar vast veel aan bijdragen :-D.
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: