Nieuwe borrelmeeting Utrecht: zaterdag 13 april!
+16
Carra
Caro
Sea of Trees
_Lacey_
SuperGrover
Esperanza
June
Antibes
Blond
Jeanette
Kiekeboe
Tabbert
Suus
Poubelle
Minx
Bliss
20 plaatsers
Pagina 5 van 8
Pagina 5 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Nieuwe borrelmeeting Utrecht: zaterdag 13 april!
Mij maakt het niet heel veel uit of het in de kroeg of bij iemand thuis is, maar ik ga niet overal naartoe. Nijmegen - Den Haag is bijvoorbeeld enkel al een uur en veertig minuten en dat heb ik er in mijn vrije weekend niet voor over. Ik wil dus vooral graag dat het in Utrecht is (of dichterbij voor mij, maar ik begrijp dat het dat niet gaat worden waarschijnlijk).
Edit: Qua te veel wijn inschenken geef ik geen garanties Carra . Ik vond je hilarisch!
Edit: Qua te veel wijn inschenken geef ik geen garanties Carra . Ik vond je hilarisch!
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Utrecht vind ik ook prima, een treinkaartje moet er nog net af kunnen , maar als het de kroeg wordt, haak ik (HELAAS) ook definitief af. Beuhh waarom is het niet gewoon zonnig en 20 graden?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Ik heb het gevoel dat dit zo'n begrafenissenmeeting wordt waarbij op het laatste moment nog allerlei mensen doodgaan en mensen naar de begrafenis moeten.
June- Kletskop
June schreef:Ik heb het gevoel dat dit zo'n begrafenissenmeeting wordt waarbij op het laatste moment nog allerlei mensen doodgaan en mensen naar de begrafenis moeten.
Reva- Prater
- Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13
Hmm ja, als er iemand een hekel heeft aan afhakers, ben ik het wel, maar I neeeeeeed money! Hoop stiekem dat iemand toch nog haar huis beschikbaar stelt en we gewoon flink wijn kunnen drinken à 2 euro per fles Caro, heb jij geen zin om nog een meeting te hosten?!
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Hmm ja, als er iemand een hekel heeft aan afhakers, ben ik het wel, maar I neeeeeeed money! Hoop stiekem dat iemand toch nog haar huis beschikbaar stelt en we gewoon flink wijn kunnen drinken à 2 euro per fles Caro, heb jij geen zin om nog een meeting te hosten?!
Ja, ik heb er ook alle begrip voor hoor. Ik weet alleen niet of ik het geld uit ga geven als er uiteindelijk bijna niemand kan. Dan kies ik misschien ook voor een rustige dag thuis. Ik merk gewoon dat ik heel de week al 'vergeet' dat deze meeting is, omdat we steeds geen concrete plannen gemaakt krijgen.
June- Kletskop
Ik vind ook dat weinig mensen zich melden in dit topic!
Bliss- Lady Post-a-lot
Kom gezellig stappen in Eindhoven dan!
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Gewoon een nieuwe datum prikken waarop Toet ook kan en als het mooi weer is! Toet + + jullie + zon + wijn + park = sowieso gezellig.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik wil niet naar een begrafenis.
Maar wil jullie wel meeten. Dit moeten we toch gewoon kunnen regelen?
Maar wil jullie wel meeten. Dit moeten we toch gewoon kunnen regelen?
Carra- Kletskop
De meeting moet wel doorgaan hoor!
Ik vind bij iemand thuis prima, zeker als er dan meer mensen kunnen. Bij mij in huis gaat het alleen echt niet passen!
Ik vind bij iemand thuis prima, zeker als er dan meer mensen kunnen. Bij mij in huis gaat het alleen echt niet passen!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Bliss & Kiekeboe: dan drinken jullie toch lekker voor in de trein Komen jullie al dronken aan haha
Ik ben er nog steeds bij (nog geen mensen doodgegaan). Maar bij mij ook: niet bijschenken! Ik wil rustig aan doen met de centen.
IDEE!! Kroeg in duiken, met mannen flirten, drankjes krijgen -> toch nog goedkoop stappen?
Ik ben er nog steeds bij (nog geen mensen doodgegaan). Maar bij mij ook: niet bijschenken! Ik wil rustig aan doen met de centen.
IDEE!! Kroeg in duiken, met mannen flirten, drankjes krijgen -> toch nog goedkoop stappen?
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Haha Tabbert, topidee!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Haha Tabbert, topidee!
Poubelle- Ratel
Zó goed dat ik het twee keer post.
Poubelle- Ratel
Kunnen we het niet naar zondag verplaatsen? Dan wordt het twintig graden. Ik heb daar gewoon vertrouwen in .
June- Kletskop
June schreef:Kunnen we het niet naar zondag verplaatsen? Dan wordt het twintig graden. Ik heb daar gewoon vertrouwen in .
Zondag kan ik sowieso niet. Geloof ook niet echt dat t dan ineens 20 graden wordt
Heb Caro nog geappt of zij zin heeft om weer een meeting te hosten.
Bliss- Lady Post-a-lot
Ik krijg net een uitnodiging voor een verjaardag a.s. zaterdag. Of ik daarheen ga hangt er dus vanaf of de meeting doorgaat of niet.
Poubelle- Ratel
Bliss schreef:June schreef:Kunnen we het niet naar zondag verplaatsen? Dan wordt het twintig graden. Ik heb daar gewoon vertrouwen in .
Zondag kan ik sowieso niet. Geloof ook niet echt dat t dan ineens 20 graden wordt
Heb Caro nog geappt of zij zin heeft om weer een meeting te hosten.
Ik kan ook niet, ik moet werken in plaats van zaterdag bedenk ik net .
Ik weet nog niet zeker of ik kom. Ik heb nog steeds niet zoveel geld te besteden en met een kleine groep zie ik dat minder zitten.
June- Kletskop
Nouhooouuu.. pas op of ik ga stampvoeten!
Ok, we moeten knopen doorhakken. Bij iemand thuis lijkt hem niet te gaan worden. Dus toch een kroeg. Laten we een budgetkroeg zoeken. (zijn die er?)
Ik ben in ieder geval zaterdag in Utrecht. Anders ga ik wel alleen borrelen. Ik heb toch niet voor niks die dag vrijgehouden.
Ok, we moeten knopen doorhakken. Bij iemand thuis lijkt hem niet te gaan worden. Dus toch een kroeg. Laten we een budgetkroeg zoeken. (zijn die er?)
Ik ben in ieder geval zaterdag in Utrecht. Anders ga ik wel alleen borrelen. Ik heb toch niet voor niks die dag vrijgehouden.
Carra- Kletskop
Half vier bij Het Gras van de Buren afspreken? Als we dan om half acht honger krijgen, kunnen we ook even iets eten wat goedkoop is (waarschijnlijk ongezond ) en dan eventueel ergens anders nog een wijntje om het af te sluiten? Zo wordt het qua eten niet heel duur in ieder geval.
June- Kletskop
Zooo dames, ik meld me :-). Ik had je appje idd gezien Bliss maar ik had er eigenlijk niet meer aan gedacht tot net!
Eventueel kan het bij mij hoor, geen probleem (Vleuten) maar in de kroeg vind ik ook leuk. Maar ik weet eigenlijk nu helemaal niet meer wie wel en niet komt, heb dit topic ook niet echt gevolgd en ik stap nu ook maar zo erin.. Soort topic-crasher
Eventueel kan het bij mij hoor, geen probleem (Vleuten) maar in de kroeg vind ik ook leuk. Maar ik weet eigenlijk nu helemaal niet meer wie wel en niet komt, heb dit topic ook niet echt gevolgd en ik stap nu ook maar zo erin.. Soort topic-crasher
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Ik weet ook niet meer wie er nog komt. Hoe dan ook: als het de kroeg is, haak ik af. Als het bij Caro thuis is, ben ik graag van de partij! (want ik heb wel zin om jullie weer te zien!)
Bliss- Lady Post-a-lot
Ja, en nu dan? Als we naar de kroeg gaan komen Bliss en Kiekeboe niet. Als we bij iemand thuis doen komt in ieder geval Antibes niet. En Kiekeboe?
Hoe kunnen we nou beslissen.
Waar is Merai eigenlijk!?
Hoe kunnen we nou beslissen.
Waar is Merai eigenlijk!?
Carra- Kletskop
Pagina 5 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe borrelmeeting! @ Utrecht, zaterdag 2/3 16:00
» Borrelmeeting @ Utrecht, zaterdag 5 oktober?
» Strand/zon/borrelmeeting @ Scheveningen, zaterdag 6/7
» Meeting zaterdag 2 april?
» Nieuwe Utrecht meeting 26 mei!
» Borrelmeeting @ Utrecht, zaterdag 5 oktober?
» Strand/zon/borrelmeeting @ Scheveningen, zaterdag 6/7
» Meeting zaterdag 2 april?
» Nieuwe Utrecht meeting 26 mei!
Pagina 5 van 8
Permissies van dit forum: