Maxi cosi Mura ligstand - nog een vraagje
+6
Amber-
Wennes
Floor
mauwmauw
Pink!
Sylvana
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Maxi cosi Mura ligstand - nog een vraagje
Voor degene met een maxi cosi Mura.. Als ik de wandelwageninzet in de ligstand doe, dan 'klikt' de rugleuning niet, terwijl als ik hem wat omhoog doe naar half zitten en rechtop zitten stand dan klikt ie wel. Vage uitleg haha maar goed.. Hoor dit..? Want nu zit de rugleuning bij de ligstand dus niet vast geklikt. Ik hem hem trouwens met haar gezicht naar mij toe ingezet maar dat moet niks uitmaken lijkt me?
Ben ik trouwens de enige die altijd ruzie heeft met de Mura hahaha en die handleiding ook grrr.. Echt heel onduidelijk.
Edit: en nog een vraagje, wanneer mag je kindje in de middelste stand? Dus niet rechtop maar een beetje schuin. J. kan nog niet zelf zitten maar vind helemaal platliggen dus helemaal niks, ze probeert steeds overeind te komen.
Ben ik trouwens de enige die altijd ruzie heeft met de Mura hahaha en die handleiding ook grrr.. Echt heel onduidelijk.
Edit: en nog een vraagje, wanneer mag je kindje in de middelste stand? Dus niet rechtop maar een beetje schuin. J. kan nog niet zelf zitten maar vind helemaal platliggen dus helemaal niks, ze probeert steeds overeind te komen.
Laatst aangepast door Sylvana op ma 8 apr 2013 - 6:41; in totaal 1 keer bewerkt
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Maxi cosi Mura ligstand - nog een vraagje
Volgens mij hoeft hij ook niet te klikken, heb daar nooit op gelet eigenlijk.
Pink!- Prater
- Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13
Volgens mij klikte die van mij ook niet.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Als hij helemaal plat ligt klikt hij bij mij ook niet (wandelzit van me af)
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
In de hele platte stand klikt hij niet, hij klikt dus maar 2x (bij de tussen stand en de rechte stand)
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
Oké dan zal het wel goed zijn.
Moet wel ff wennen hoor, ze ligt daar nu zo 'kaal' en ver van me af haha. En die kap geeft ook maar weinig beschutting vind ik, ondanks dat extra stukje aan de voorkant, hadden jullie dat ook?
Moet wel ff wennen hoor, ze ligt daar nu zo 'kaal' en ver van me af haha. En die kap geeft ook maar weinig beschutting vind ik, ondanks dat extra stukje aan de voorkant, hadden jullie dat ook?
Sylvana- Prater
Sylvana schreef:Oké dan zal het wel goed zijn.
Ja dit vind ik dus ook. Gelukkig gaan we bijna het voorjaar/zomer in. Maar vind het niet echt beschut.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Amber- schreef:Sylvana schreef:Oké dan zal het wel goed zijn.
Ja dit vind ik dus ook. Gelukkig gaan we bijna het voorjaar/zomer in. Maar vind het niet echt beschut.
Vind ik ook. Bij mij klikt hij trouwens in de allerlaagste stand ook niet dus het zal wel zo horen.. Verder ben ik er trouwens wel erg tevreden mee!
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Heb het net even geprobeerd hier, hier klikt ie ook niet, wel de andere standen.
Mag ik ook even gebruik maken van dit topic? Ik heb weleens dat ie zeg maar in de zitstand zit en dan knalt ie naar beneden ondanks dat ie dus geklikt heeft. Kind schrikt zich het heen en weer uiteraard en ik ook. Dit kan niet echt goed zijn lijkt mij?
Mag ik ook even gebruik maken van dit topic? Ik heb weleens dat ie zeg maar in de zitstand zit en dan knalt ie naar beneden ondanks dat ie dus geklikt heeft. Kind schrikt zich het heen en weer uiteraard en ik ook. Dit kan niet echt goed zijn lijkt mij?
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
chococupcake schreef:Heb het net even geprobeerd hier, hier klikt ie ook niet, wel de andere standen.
Zit hij dan wel.aan beide kanten goed geklikt? Als je maar 1 kant vast zet en dan je kindje erin dan kan hij er dus uit schieten. Als hij aan beide kanten goed zit dan moet het niet kunnen.
De kindjes.liggen er inderdaad minder beschutting bij als in een wagenbak, dat heb je bij alle wagens. Lekker goed inpakken met dit koude weer
Wennes- Kletskop
Jaa ik pak ze sowieso lekker in maar goed, moeders moet nog ff wennen
Bedankt voor jullie antwoorden!
Bedankt voor jullie antwoorden!
Sylvana- Prater
Ja, dan klikt ie bij beide kanten zeg maar goed vast. Ik denk dat ik maar weer even terug moet naar de winkel met de kinderwagen.Wennes schreef:chococupcake schreef:Heb het net even geprobeerd hier, hier klikt ie ook niet, wel de andere standen.
Zit hij dan wel.aan beide kanten goed geklikt? Als je maar 1 kant vast zet en dan je kindje erin dan kan hij er dus uit schieten. Als hij aan beide kanten goed zit dan moet het niet kunnen.
De kindjes.liggen er inderdaad minder beschutting bij als in een wagenbak, dat heb je bij alle wagens. Lekker goed inpakken met dit koude weer
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
chococupcake schreef:Ja, dan klikt ie bij beide kanten zeg maar goed vast. Ik denk dat ik maar weer even terug moet naar de winkel met de kinderwagen.Wennes schreef:chococupcake schreef:Heb het net even geprobeerd hier, hier klikt ie ook niet, wel de andere standen.
Dat zou ik maar doen, want het hoort echt niet.
Wennes- Kletskop
Nog een vraagje in de openingspost!
Sylvana- Prater
Ik heb luuk al een tijd in de middelste stand. Helemaal plat vind hij niets. Volgens de fysio die luuk heeft is dit echt geen probleem.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Ik heb hem ook al snel in de middenstand gezet.
D lag super onhandig in de platte stand omdat hij zo omhoog zat te kijken.
Daarbij was ik bang dat ik overal tegenaan zou rijden met hem en hij zijn hoofd pijn zou kunnen doen. Slaat natuurlijk nergens op hahaha. Het gaf een onnatuurlijk gevoel tijdens het rijden.
En hij "zit" goed in de middenstand.
D lag super onhandig in de platte stand omdat hij zo omhoog zat te kijken.
Daarbij was ik bang dat ik overal tegenaan zou rijden met hem en hij zijn hoofd pijn zou kunnen doen. Slaat natuurlijk nergens op hahaha. Het gaf een onnatuurlijk gevoel tijdens het rijden.
En hij "zit" goed in de middenstand.
Wennes- Kletskop
Ik ben sowieso niet te spreken over het zitten in de mura. Ik vind en vond dat ze er altijd wat in hangen zeg maar. Bij de Bugaboo zitten kinderen voor mijn gevoel veel rechter, R heeft altijd wat in die stoel gehangen zeg maar, helemaal recht kan hij niet.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Maar de middelste stand kan/mag dus wel ook al kan je kindje nog niet zelf zitten?
Sylvana- Prater
Ik heb m al vanaf dat ie erin zit op de halve stand. Liggen vindt ie niets als ie wakker is. Als hij in slaat valt, wat ie meestal doet, leg ik m plat
Ik heb niet het idee dat de halve stand veel kwaad kan eigenlijk, alles is goed ondersteund en ze liggen nog zo goed als.
Ik heb niet het idee dat de halve stand veel kwaad kan eigenlijk, alles is goed ondersteund en ze liggen nog zo goed als.
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Soortgelijke onderwerpen
» Maxi cosi op MC Mura 4
» Wagenbak maxi cosi mura 4
» maxi cosi mura 2010
» parasol maxi cosi mura 4
» Nog een maxi cosi mura 4 vraag
» Wagenbak maxi cosi mura 4
» maxi cosi mura 2010