Blije clomid verhalen gezocht!
+15
Clapperdie
Knillis
Joli86
SarahKey
Aardbei
mouette
Puggle
chipa
Annie24
Filoria
liesje
miss22
Twellie
Jazzlyn
Thunder
19 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Blije clomid verhalen gezocht!
Ik heb een oppepper nodig!
Vandaag begonnen met clomid 50 mg vanwege pcos. Ben heel benieuwd wat het gaat doen en of het überhaupt wat gaat doen. Dus vandaar blije verhalen nodig om er vol goede moed tegen aan te gaan.
Ik weet dat iedereen er anders op reageert maar positieve verhalen zijn altijd fijn te horen.
Dus kom maar op: na hoeveel ronde zwanger met clomid en hoeveel mg?
En welke bijwerkingen kreeg je?
As dinsdag eerst follikel meting. Erg spannend maar er gaat in ieder geval iets gebeuren!
Vandaag begonnen met clomid 50 mg vanwege pcos. Ben heel benieuwd wat het gaat doen en of het überhaupt wat gaat doen. Dus vandaar blije verhalen nodig om er vol goede moed tegen aan te gaan.
Ik weet dat iedereen er anders op reageert maar positieve verhalen zijn altijd fijn te horen.
Dus kom maar op: na hoeveel ronde zwanger met clomid en hoeveel mg?
En welke bijwerkingen kreeg je?
As dinsdag eerst follikel meting. Erg spannend maar er gaat in ieder geval iets gebeuren!
Dominoo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 34
Punten : 66
Registratiedatum : 05-12-10
Re: Blije clomid verhalen gezocht!
4 ronde zwanger met Clomid 100 mg. Bijwerking was continue hongergevoel.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
2 prachtige jongens door Clomid!
1ste ronde clomid 50 zwanger van een tweeling! Helaas heeft 1 vruchtje de groei niet doorgezet (met 7 weken 'halve'miskraam) en heb ik daar een 1 zoon door gekregen. tweede keer na 8 rondes clomid zwanger (4 x 50 4 x 100) van onze tweede zoon.
Veel bijwerkingen, maar allemaal waard.
1ste ronde clomid 50 zwanger van een tweeling! Helaas heeft 1 vruchtje de groei niet doorgezet (met 7 weken 'halve'miskraam) en heb ik daar een 1 zoon door gekregen. tweede keer na 8 rondes clomid zwanger (4 x 50 4 x 100) van onze tweede zoon.
Veel bijwerkingen, maar allemaal waard.
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Geen bijwerkingen, wel kind.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Ooh die bijwerkingen zie ik wel tegenop maar hoop dat ook ik het het waard ga vinden. Wat fijn dat jullie nu kindjes hebben!
Beide ook pcos?
Beide ook pcos?
Dominoo- Fluisteraar
Hahaha, lekker droog.Twellie schreef:Geen bijwerkingen, wel kind.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
4 maand clomid geslikt,
4e Maand clomid samen met iui behandeling en nu een zoontje van bijna 2,5
4e Maand clomid samen met iui behandeling en nu een zoontje van bijna 2,5
miss22- Fluisteraar
- Aantal berichten : 219
Punten : 299
Registratiedatum : 03-12-10
Waarom werd besloten iui erbij te doen?
Heeft iemand ook een samenlevingstest gehad?
Dominoo- Fluisteraar
1 dochter dmv clomid 50 en spontaan 1 knulletje heb ook pcos
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
1e ronde met Clomid50 zwanger!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
4e ronde clomid 50mg zwanger. Totaal geen bijwerkingen. Althans, dat dacht ik zelf, maar mijn collega's zeiden achterdaf dat ik tijdens het slikken van de clomid altijd wat bitchy was
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
5e ronde met 50mg clomid en utrogestan was het raak.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
2de ronde met clomid 50mg zwanger. Ik heb totaal geen last gehad van de clomid.
Had in de 2de ronde een samenlevingstest gehad en toen werd verteld dat er eigelijk geen levende zaadjes zaten, maar dat het ook niet heel betrouwbaar was. Die ronde dus wel zwanger.
Had in de 2de ronde een samenlevingstest gehad en toen werd verteld dat er eigelijk geen levende zaadjes zaten, maar dat het ook niet heel betrouwbaar was. Die ronde dus wel zwanger.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
@ dominoo: spannend! En wat een goed topic! Als alles goed gaat verwacht ik over 2 mnd ook te starten met clomid en ben ook erg op zoek naar successtories merk ik. Op internet vind je toch vooral verhalen van de de langdurige en moeizame trajecten hè?
Geen ervaring hier dus, maar wil je wel heel veel succes wensen en hoop dat je gauw zwanger mag raken.
Geen ervaring hier dus, maar wil je wel heel veel succes wensen en hoop dat je gauw zwanger mag raken.
mouette- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 315
Registratiedatum : 31-05-12
Jij ook mouette! Waarom moet je nog 2 mnd wachten?
Dominoo- Fluisteraar
We hebben afgelopen vrijdag de intake gehad op de fertiliteitspoli waar de diagnose pcos obv mijn verhaal en het echobeeld is gesteld. Nu moet ik nog bloedonderzoek laten doen op cyclusdag 14 en 21 (is meer ter ondersteuning van de diagnose) en vriend moet nog 2x zaad inleveren. Daarna volgt dan een uitslaggesprek. Daarna kunnen we dan van start, maar eerst is dan onze bruiloft en huwelijksreis, dus vandaar dat we het dan nog even uitstellen
mouette- Fluisteraar
Ik zit in mijn vierde ronde clomid 150 mg en heb een eisprong. 1 keer zwanger geweest maar dat werd al vrij snel een miskraam. Maar de medicijnen doen in ieder geval hun werk. Ik begin nu eigenlijk steeds minder bijwerkingen te krijgen maar het enige waar ik echt last van heb gehad ware gigantische opvliegers.
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
Spannend aardbei. Verder dan 150 mg gaan ze niet toch?
Mouette: frustrerende en spannende tijden vind je niet? Zijn jullie allang bezig?
Mouette: frustrerende en spannende tijden vind je niet? Zijn jullie allang bezig?
Dominoo- Fluisteraar
@ dominoo: zeker spannende tijden! Met de frustratie valt het hier gelukkig nog mee, ik probeer het positief in te zien en te hopen dat ik bij die overgrote meerderheid hoor die goed reageert op clomid. Wel merk ik dat het me meer bezig houdt dan ik eigenlijk zou willen, maar dat is op zich wel logisch ook. Wij zijn bezig sinds nov 2011, en jullie?
mouette- Fluisteraar
Wij hebben een samenlevingstest gehad, en daar is voor de rest niks uitgekomenDominoo schreef:Waarom werd besloten iui erbij te doen?
ze wilden bij mij gelijk bij de eerste ronde clomid ook een iui gaan doen maar daar was ik zelf nog niet klaar voor om dat ik toch mijn lichaam de kans wilde geven om het zonder iui te doen, helaas dus zonder resultaat. Omdat je clomid over het algemeen maar 6 aan 1 gesloten maanden mag slikken is dat voor mij de reden geweest om in de 4 de ronde dan toch maar een iui behandeling te doen
miss22- Fluisteraar
- Aantal berichten : 219
Punten : 299
Registratiedatum : 03-12-10
Hier een positief verhaal. 2 keer zwanger geworden door clomid 50 mg.
De eerste keer na 4 maanden, alleen dit werd een MA. Later las ik op internet dat er meer kans is op een miskraam als je clomid geslikt hebt.
De tweede keer was ik meteen de eerste ronde zwanger, ik was in shock. Zo snel had ik niet verwacht. En daar is een gezonde zoon uitgekomen.
Bijwerkingen had ik de eerste keer wel. Vreselijk misselijk en stemmingswisselingen. Bij de eerste keer bij mijn zoon nergens last van gehad.
Succes!!
De eerste keer na 4 maanden, alleen dit werd een MA. Later las ik op internet dat er meer kans is op een miskraam als je clomid geslikt hebt.
De tweede keer was ik meteen de eerste ronde zwanger, ik was in shock. Zo snel had ik niet verwacht. En daar is een gezonde zoon uitgekomen.
Bijwerkingen had ik de eerste keer wel. Vreselijk misselijk en stemmingswisselingen. Bij de eerste keer bij mijn zoon nergens last van gehad.
Succes!!
Zoals je in mijn onderschrift kan lezen zitten we nu middenin de 2de ronde Clomid. Morgenavond ermee beginnen.
Bij 50 nog geen last van bijwerkingen, hopelijk kunnen wij snel aansluiten met een positief verhaal!
Bij 50 nog geen last van bijwerkingen, hopelijk kunnen wij snel aansluiten met een positief verhaal!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Joli86 schreef:Zoals je in mijn onderschrift kan lezen zitten we nu middenin de 2de ronde Clomid. Morgenavond ermee beginnen.
Ooh spannend. Deed 50 mg niks?
Heb ook gelezen dat clomid meer kans op een miskraam geeft. Zal dat eens navragen een keer.
Ik word in ieder geval een stuk positiever van deze verhalen.
Dominoo- Fluisteraar
Dominoo schreef:Joli86 schreef:Zoals je in mijn onderschrift kan lezen zitten we nu middenin de 2de ronde Clomid. Morgenavond ermee beginnen.
Ooh spannend. Deed 50 mg niks?
Heb ook gelezen dat clomid meer kans op een miskraam geeft. Zal dat eens navragen een keer.
Ik word in ieder geval een stuk positiever van deze verhalen.
50gr deed inderdaad helemaal niks.
Klopt inderdaad dat het meer kans heeft op een mk. Ook meer kans op een meerling trouwens!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Ik begin binnenkort ook met clomid. Ben nu provera aan het slikken en dan hoop ik rond volgende week donderdag met clomid te beginnen.
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Die grote en blije oogjes...
» De blije doos...
» Het blije topic!
» Het Blije Topic!!
» Blije doos ed aanvragen....
» De blije doos...