Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bv: wie voedt er ook met een tepelhoedje?

+5
*Lookie*
Happydobby
Miccie
Ella
Eva1985
9 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Bv: wie voedt er ook met een tepelhoedje?  - Pagina 2 Empty Re: Bv: wie voedt er ook met een tepelhoedje?

Bericht  Eva1985 ma 25 feb 2013 - 4:34

Oh jeetje wat vervelend zeg dat je eigenlijk noodgedwongen moest stoppen.. Maar wel fijn dat je het in ieder geval 3 maanden aan je kindje hebt kunnen geven!
Eva1985
Eva1985
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 113
Punten : 144
Registratiedatum : 20-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bv: wie voedt er ook met een tepelhoedje?  - Pagina 2 Empty Re: Bv: wie voedt er ook met een tepelhoedje?

Bericht  Star007 ma 25 feb 2013 - 4:39

Ik heb ook een tepelhoedje gebruikt I.v.m. Vlakke tepels. Ik heb maar 3 weken gevoed , omdat de productie erg terug liep na een borstonsteking. Ik kreeg er stress door, dus vond het wel welletjes. Ik ging liever gewoon genieten. Dan maar met kunstvoeding.
Bij deze baby zorg ik dat ik tepelhoedjes in huis heb voor de geboorte. Ook weet ik nu door het filmpje dat ik ze er steeds verkeerd opzette. Vandaar het losschieten, als hij vol zat met melk laughcry Wat een geknoei was dat haha.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Steep ma 25 feb 2013 - 4:40

Ja daarom! Alleen vond ik het wel lastig om de juiste maat hoedje te bepalen. Volgens mij heb je s, m en l.. Op de gok een m gehaald en die waren goed. Ik ben niet zo thuis in de tepelmaten haha!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Eva1985 ma 25 feb 2013 - 4:49

Star007: Wat fijn dat je goed hebt kunnen voeden met een tepelhoedje. Jammer dat het niet langer dan 3 weken gelukt is. In het begin was ik ook heel erg bang om een borstontsteking te krijgen. Gelukkig heb ik dat (nog) niet gehad..
Ja, kan me voorstellen dat het geknoei was als hij los schoot! Ik moet hem er echt 'aftrekken'.. eerst de vacuum loshalen en dan kan hij er pas af... dan blijft de melk er gewoon in zitten en kan ik snel een spuugdoekje pakken om het op te vangen Very Happy

Steep: Ik ben ook niet thuis in de tepelmaten hoor haha. Heb nu s. Die heeft mijn kraamverzorgster toen voor mij gehaald.. Past prima zover ik weet haha.
Eva1985
Eva1985
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Ella ma 25 feb 2013 - 5:12

Eva1985 schreef:
Ella schreef:Ik kook het tepelhoedje elke dag uit.
Kijk hier staat een filmpje.. zo bedoelde ik het dus haha
http://www.aidulac.nl/borstvoedingskennis/hoe-gebruik-ik-een-tepelhoedje

ik kook hem overigens ook iedere dag uit

Ah nu snap ik wat je bedoel.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Ella ma 25 feb 2013 - 5:14

Haha ik weet niet eens welke maat ik heb. Mijn man heeft ze in de kraamweek moeten kopen. Zal het hem eens vragen Wink

Ik ga het ook eens doen zoals jullie het doen. Dan heb ik hopelijk ook geen geknoei meer.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Eva1985 ma 25 feb 2013 - 5:29

Ja sorry Ella het was een beetje lastig uitleggen haha. Gelukkig snap je het nu Bv: wie voedt er ook met een tepelhoedje?  - Pagina 2 281626781
Ik vraag me dan af hoe je moet weten wat voor maat je nodig hebt.. ga toch niet in de winkel even mn borst blootleggen en meten welke maat ik moet hebben voor de grote van mijn tepel Bv: wie voedt er ook met een tepelhoedje?  - Pagina 2 878948377
Nouja zolang mn tepel niet klem in dat ding komt te zitten zal het wel goed zijn Laughing
Eva1985
Eva1985
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Ella ma 25 feb 2013 - 5:33

Eva1985 schreef:Ja sorry Ella het was een beetje lastig uitleggen haha. Gelukkig snap je het nu Bv: wie voedt er ook met een tepelhoedje?  - Pagina 2 281626781
Ik vraag me dan af hoe je moet weten wat voor maat je nodig hebt.. ga toch niet in de winkel even mn borst blootleggen en meten welke maat ik moet hebben voor de grote van mijn tepel Bv: wie voedt er ook met een tepelhoedje?  - Pagina 2 878948377
Nouja zolang mn tepel niet klem in dat ding komt te zitten zal het wel goed zijn Laughing

Bv: wie voedt er ook met een tepelhoedje?  - Pagina 2 281626781Zal vragen of ze pashokjes hebben bij de drogist
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Eva1985 ma 25 feb 2013 - 5:51

Ella schreef:
Eva1985 schreef:Ja sorry Ella het was een beetje lastig uitleggen haha. Gelukkig snap je het nu Bv: wie voedt er ook met een tepelhoedje?  - Pagina 2 281626781

Bv: wie voedt er ook met een tepelhoedje?  - Pagina 2 281626781Zal vragen of ze pashokjes hebben bij de drogist
cheers
Eva1985
Eva1985
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Fearie ma 25 feb 2013 - 7:16

Ik heb op een borst met een tepelhoedje gevoed vanwege een ingetrokken tepel. Na een aantal maanden kwam de tepel toch naar buiten en kon ik zonder voeden. Dat was eigenlijk de enige reden voor voeden met een tepelhoedje smile

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Eva1985 ma 25 feb 2013 - 7:38

Fearie schreef:Ik heb op een borst met een tepelhoedje gevoed vanwege een ingetrokken tepel. Na een aantal maanden kwam de tepel toch naar buiten en kon ik zonder voeden. Dat was eigenlijk de enige reden voor voeden met een tepelhoedje Bv: wie voedt er ook met een tepelhoedje?  - Pagina 2 561177
Oke wat fijn dat het uiteindelijk lukte zonder tepelhoedje!
Had je maar aan 1 kant een ingetrokken tepel? Die andere kant was gewoon 'normaal'?
Ik ben nog steeds erg blij dat ze die dingen hebben uitgevonden hahaBv: wie voedt er ook met een tepelhoedje?  - Pagina 2 561177
Eva1985
Eva1985
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Fearie ma 25 feb 2013 - 7:43

Eva1985 schreef:
Fearie schreef:Ik heb op een borst met een tepelhoedje gevoed vanwege een ingetrokken tepel. Na een aantal maanden kwam de tepel toch naar buiten en kon ik zonder voeden. Dat was eigenlijk de enige reden voor voeden met een tepelhoedje Bv: wie voedt er ook met een tepelhoedje?  - Pagina 2 561177
Oke wat fijn dat het uiteindelijk lukte zonder tepelhoedje!
Had je maar aan 1 kant een ingetrokken tepel? Die andere kant was gewoon 'normaal'?
Ik ben nog steeds erg blij dat ze die dingen hebben uitgevonden hahaBv: wie voedt er ook met een tepelhoedje?  - Pagina 2 561177

De andere borst is normaal, bij mijn linkerborst heb ik altijd al een ingetrokken tepel gehad. Zal ess bij een 2e kind ook weer moeten beginnen met een hoedje, weet niet meer precies wanneer het zonder kon. Denk tussen de 4-6 maanden.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: