Hoeveel potjes nagellak ed?
+27
silly-one
Sterre
Tyrael
Sarah1985
Thunder
SarahKey
Sugarfall
Kowalski
Silke
Lot
Rush
Jeanette
Atelier Madame
Pannetoet
Tamagotchi
Toet
Twellie
Blond
Mizz_S
Razz
xxjojootjexx
Zonnetje
Nyx
Arwyn
Bliss
Minx
Caribbeanlover
31 plaatsers
Pagina 4 van 6
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Hoeveel potjes nagellak ed?
Op zich groeien mijn nagels redelijk en zijn ze ook best mooi en op een mooie lengte alleen scheuren ze op de duur in aan de zijkant. Echt 9 v/d 10x op die plek, heel irritant waardoor ik de nagel eraf haal, want als ik ergens achter blijf haken doet dat erg pijn.
Dus met die methode waar jij het over hebt scheuren ze nooit? Is dat niet onmogelijk?
Dus met die methode waar jij het over hebt scheuren ze nooit? Is dat niet onmogelijk?
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Ze scheuren nog wel hoor maar veel minder dan zonder. Ik heb de laatste 2 keer aanbrengen geen enkel scheurtje gehad.Caribbeanlover schreef:Op zich groeien mijn nagels redelijk en zijn ze ook best mooi en op een mooie lengte alleen scheuren ze op de duur in aan de zijkant. Echt 9 v/d 10x op die plek, heel irritant waardoor ik de nagel eraf haal, want als ik ergens achter blijf haken doet dat erg pijn.
Gast- Gast
Dus jij doet het zelf begrijp ik?
Caribbeanlover- Ratel
Ja, maar ik ben dan ook nagelstyliste.Caribbeanlover schreef:Dus jij doet het zelf begrijp ik?
Gast- Gast
En ik doe het ook zelf. Ik heb wel mijn certificaat voor 'gewone' gelnagels, dus dat durfde ik wel aan haha.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Aha. Hoeveel vraag jij ervoor?Forumster schreef:Ja, maar ik ben dan ook nagelstyliste.Caribbeanlover schreef:Dus jij doet het zelf begrijp ik?
Caribbeanlover- Ratel
Ja en dan alleen met het speciale spulletje want de persoon die het bij mij toen gedaan heeft zei dat ik het er ook wel af kon vijlen. Nou heeeeeel mijn nagels naar de klote en zo dun dat het zeer deed.Forumster schreef:Prijzen zijn heel verschillend maar het is goedkoper dan gel of acryl bijvullen. Ik haal het er bij de meeste klanten af maar je zou het ook zelf kunnen doen.Caribbeanlover schreef:Aha. Is dat erg duur? Moet je dan na 3 wkn eraf halen of laten halen?
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Edit.
Laatst aangepast door Forumster op do 7 maa 2013 - 8:26; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Daarom verwijder ik het ook liever zelf bij klanten. Zijn ze uiteindelijk wel weer mooi geworden?Mamsie schreef:
Ja en dan alleen met het speciale spulletje want de persoon die het bij mij toen gedaan heeft zei dat ik het er ook wel af kon vijlen. Nou heeeeeel mijn nagels naar de klote en zo dun dat het zeer deed.
Gast- Gast
Niet echt een geweldige foto haha, maar goed.
Mijn middelvinger is trouwens zo rood omdat die net tussen de deur gekomen was voor deze foto.
Rush- Lady Post-a-lot
Jaa, het zit nog steeds goed. Moet wel goed oppassen bij de zij randjes bij m`n rechterhand (die ik dus met links, de verkeerde hand) maak haha. Maar dat weet ik nu, dus daar let ik de volgende keer extra op dat ik daar niet te ver ga, want anders lift het op.
Ik heb op Ebay ook 2 kleurtjes besteld om te testen of het wat is.
Ik heb op Ebay ook 2 kleurtjes besteld om te testen of het wat is.
Rush- Lady Post-a-lot
Op mijn handen heb ik ook soak off, heel tevreden over! Ik heb inmiddels ook certificaten voor geltechnieken, soak off en gelpolish maar doe tot nu toe alleen mijn teennagels zelf. Je handen vind ik toch een vak apart als je dat bij jezelf moet doen. Nu ik het zelf ook kan stoor ik me wel sneller aan deukjes of belletjes als een ander het bij mij doet.
Mijn nagelstyliste werkt met Florance Nails, ikzelf trouwens ook. Kennen jullie dat merk?
Mijn nagelstyliste werkt met Florance Nails, ikzelf trouwens ook. Kennen jullie dat merk?
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Rush, waarom bestel je ze op Ebay? Is dat niet duurder dan in de winkel?
Bij de Hema hadden ze blacklight nagellak, wist geen eens dat het bestaat, grappig lijkt me dat.
Bij de Hema hadden ze blacklight nagellak, wist geen eens dat het bestaat, grappig lijkt me dat.
Caribbeanlover- Ratel
Nee want toen ben ik weer gaan bijten. Dat was de eerste keer dat ik lange nagels had en ik was mega trots. Heb maanden moeten sparen. Maar elke week lakken en bijhouden lukte me niet dus ik denk ik neem dat spul.Forumster schreef:Daarom verwijder ik het ook liever zelf bij klanten. Zijn ze uiteindelijk wel weer mooi geworden?Mamsie schreef:
Ja en dan alleen met het speciale spulletje want de persoon die het bij mij toen gedaan heeft zei dat ik het er ook wel af kon vijlen. Nou heeeeeel mijn nagels naar de klote en zo dun dat het zeer deed.
Nu moet ik nog steeds mn 2e stoppoging doen.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Nee 4x goedkoper ongeveer.Caribbeanlover schreef:Rush, waarom bestel je ze op Ebay? Is dat niet duurder dan in de winkel?
Rush- Lady Post-a-lot
Gratis dus . Heb je dan ook verzendkosten erbij? Komt die nagellak hier vandaan?
Welke merken zijn het?
Welke merken zijn het?
Caribbeanlover- Ratel
Haha, nee niet helemaal gratis. Zo ongeveer €2,50 per potje incl. verzendkosten. Het komt dan uit China en het zijn geen bekende merken.
Ik heb het dus ook besteld om te proberen.
Mijn spullen voor gelnagels kwamen ook altijd uit China op Ebay en dat was goed spul. Beter dan wat ik in NL haalde (voor een goedkoop prijsje).
Ik heb het dus ook besteld om te proberen.
Mijn spullen voor gelnagels kwamen ook altijd uit China op Ebay en dat was goed spul. Beter dan wat ik in NL haalde (voor een goedkoop prijsje).
Rush- Lady Post-a-lot
Dus niet 4x goedkoper daarom vroeg ik me af of het dan onderhand gratis was, want echt gratis zou het niet zijn dan snapte ik al haha.
Nou hier heb je ze ook voor 2,50 ps hoor en minder bij de Action (zie Action topic) en nog veel keuze ook.
Bij de Etos, Hema zijn ze niet echt veel duurder dan 2.50.
Nou hier heb je ze ook voor 2,50 ps hoor en minder bij de Action (zie Action topic) en nog veel keuze ook.
Caribbeanlover- Ratel
De gemiddelde nagellak die ík fijn vindt gaat al gauw richting de 8 euro per potje. Dan is het nog niet 4x zo goedkoop, maar dat moet je denk ik niet te letterlijk nemen. Het is gewoon een stuk goedkoper, bedoelt Rush.
Hema-nagellak koop ik nog wel en de goedkopere bij het kruidvat enzo ook. Maar op de één of andere manier zou ik niet snel nagellak bij de action kopen, of bij van die opheffingsuitverkoopwinkeltjes, van die merkloze. Die vind ik op de een of andere manier toch veel minder prettig lakken en dekken.
Hema-nagellak koop ik nog wel en de goedkopere bij het kruidvat enzo ook. Maar op de één of andere manier zou ik niet snel nagellak bij de action kopen, of bij van die opheffingsuitverkoopwinkeltjes, van die merkloze. Die vind ik op de een of andere manier toch veel minder prettig lakken en dekken.
Gast- Gast
Soak Off is hier zeker minstens €10 per potje en dan heb je een goedkoop 'merk'. Ik had het niet over gewone nagellak!Caribbeanlover schreef:Dus niet 4x goedkoper daarom vroeg ik me af of het dan onderhand gratis was, want echt gratis zou het niet zijn dan snapte ik al haha.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush, aha vandaar.
Lennox, bedoel je met merkloze ook Etos eigenmerk, Hema en Essence ed? Dat zijn ook merken. Ze dekken iig wel goed vooral E.
Lennox, bedoel je met merkloze ook Etos eigenmerk, Hema en Essence ed? Dat zijn ook merken. Ze dekken iig wel goed vooral E.
Caribbeanlover- Ratel
Op Ebay kocht ik trouwens wel OPI nagellak uit Amerika. Ook veel goedkoper!
Rush- Lady Post-a-lot
Ik zie die ook veel voorbij komen in de ''welke nagellak heb je nu op?'' topic, maar als ik niet weet of iets proefdiervrij is koop ik het niet en daarvoor heb ik zat andere goede keuzes.
Las ook dat iemand OPI had en dat die kleur niet goed dekte.
Las ook dat iemand OPI had en dat die kleur niet goed dekte.
Caribbeanlover- Ratel
OPI is dierproefvrij. China Glaze niet.
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel water verbruiken jullie en met hoeveel personen?
» Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over?
» vers of potjes
» vers vs potjes
» 12 maanden potjes!
» Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over?
» vers of potjes
» vers vs potjes
» 12 maanden potjes!
Pagina 4 van 6
Permissies van dit forum: