Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Samsung Galaxy Gio vraagje SD kaart

+3
Theeleut
Zwerver
Ibbeltje
7 plaatsers

Ga naar beneden

Samsung Galaxy Gio vraagje SD kaart Empty Samsung Galaxy Gio vraagje SD kaart

Bericht  Ibbeltje za 23 feb 2013 - 7:02

Iemand bekend met de Samsung Galaxy Gio?Mjn geheugen is bijna vol maar ik kan niks meer op het SD kaartje zetten terwijl daar nog kei veel ruimte op vrij is.

Er heb er wel dingen heen kunnen zetten maar nu verder niet meer. Wie kan miij helpen?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Samsung Galaxy Gio vraagje SD kaart Empty Re: Samsung Galaxy Gio vraagje SD kaart

Bericht  Ibbeltje za 23 feb 2013 - 7:20

Ik heb overigens ook zo'n app gedownload waarmee het zou moeten kunnen maar het werkt niet (AppMgr 2).
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Samsung Galaxy Gio vraagje SD kaart Empty Re: Samsung Galaxy Gio vraagje SD kaart

Bericht  Zwerver za 23 feb 2013 - 7:22

Als jij een app download, blijft de app altijd gedeeltelijk op je telefoon staan, je kan 'm nooit helemaal op je SD kaart zetten. Het probleem ligt aan je interne geheugen.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samsung Galaxy Gio vraagje SD kaart Empty Re: Samsung Galaxy Gio vraagje SD kaart

Bericht  Ibbeltje za 23 feb 2013 - 7:23

Hmm oke. Dan kan daar dus niet veel op blijkt dan. Heb niet veel gedownload qua apps.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Samsung Galaxy Gio vraagje SD kaart Empty Re: Samsung Galaxy Gio vraagje SD kaart

Bericht  Gast za 23 feb 2013 - 7:30

Mijn schoonmoeder had ook een probleem met het geheugen van de GIO. Zij heeft toen bij The Phonehouse gevraagd om advies. Daar zeiden ze dat de telefoon terug gezet moest worden naar de fabrieksinstellingen. Ik weet niet of dit bij jou ook de oplossing is, maar je zou het kunnen proberen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Samsung Galaxy Gio vraagje SD kaart Empty Re: Samsung Galaxy Gio vraagje SD kaart

Bericht  Ibbeltje za 23 feb 2013 - 7:34

Vesper ben ik dan niet alles kwijt zoals apps en zo? (ben een leek op telefoon gebied haha)
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Samsung Galaxy Gio vraagje SD kaart Empty Re: Samsung Galaxy Gio vraagje SD kaart

Bericht  Zwerver za 23 feb 2013 - 7:49

Ibbeltje schreef:Vesper ben ik dan niet alles kwijt zoals apps en zo? (ben een leek op telefoon gebied haha)
Ja, foto's ..contacten ..apps
Alles ben je kwijt.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samsung Galaxy Gio vraagje SD kaart Empty Re: Samsung Galaxy Gio vraagje SD kaart

Bericht  Ibbeltje za 23 feb 2013 - 7:51

Zwerver schreef:
Ibbeltje schreef:Vesper ben ik dan niet alles kwijt zoals apps en zo? (ben een leek op telefoon gebied haha)
Ja, foto's ..contacten ..apps
Alles ben je kwijt.


oke tnx. Als t goed is is er een backup gemaakt. ben benieuwd. Hij is nu terug gezet.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Samsung Galaxy Gio vraagje SD kaart Empty Re: Samsung Galaxy Gio vraagje SD kaart

Bericht  Ibbeltje za 23 feb 2013 - 7:55

foto's heb ik iig nog zie ik.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Samsung Galaxy Gio vraagje SD kaart Empty Re: Samsung Galaxy Gio vraagje SD kaart

Bericht  Gast za 23 feb 2013 - 8:26

Geeft ie nog steeds die melding over het volle geheugen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Samsung Galaxy Gio vraagje SD kaart Empty Re: Samsung Galaxy Gio vraagje SD kaart

Bericht  Theeleut za 23 feb 2013 - 8:30

Ik had dat ook, ik bleef maar dat driehoekje krijgen dat de capaciteit bladieblabla.. Ik kwam ook niet verder dan wat ji hebt gedaan, alleen heb ik hem niet terug gezet naar fabrieksinstellingen. Ik heb er wel naar gegoogled en het schijnt bij meerdere samsung toestellen te zijn. Echt irritant!

Ik heb nu een Iphone, probleem opgelost, ruimte zat Very Happy
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samsung Galaxy Gio vraagje SD kaart Empty Re: Samsung Galaxy Gio vraagje SD kaart

Bericht  Sanne za 23 feb 2013 - 10:44

Ik heb dat bij mijn htc ook. Ook mee naar de winkel geweest, maar er is geen oplossing voor. Het toestel is 'verouderd' en tegenwoordig stopt htc meer intern geheugen in de toestellen. Daar moet ik het maar mee doen. Ik heb bijna alle apps verwijderd en nog loop ik tegen problemen aan. Ik kan de nieuwste updates niet meer downloaden en kan over een tijdje geen gebruik meer maken van whatsapp. Ik ga binnenkort een iPhone 5 kopen denk ik, mijn abonnement loopt nog een jaar door, koop wel een los toestel. Deze htc houdt het niet lang meer uit.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samsung Galaxy Gio vraagje SD kaart Empty Re: Samsung Galaxy Gio vraagje SD kaart

Bericht  SuperGrover za 23 feb 2013 - 10:48

Ja ik heb dat ook met mijn gio, bloedirritant.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samsung Galaxy Gio vraagje SD kaart Empty Re: Samsung Galaxy Gio vraagje SD kaart

Bericht  Gast za 23 feb 2013 - 10:49

Mijn man had dat laatst ook maar die heeft gewoon vanalles op zijn SD kaart kunnen zetten. Zijn toestel is ook niet echt heel hip meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Samsung Galaxy Gio vraagje SD kaart Empty Re: Samsung Galaxy Gio vraagje SD kaart

Bericht  June za 23 feb 2013 - 12:24

Alle updates van de Facebookapp verwijderen en voortaan gewoon via internet Facebooken scheelt veel.
Oproepenlijst regelmatig leegmaken.
Gegevens verwijderen van internet en eventueel Facebook scheelt veel.
Gesprekken met veel foto's in Whatsapp verwijderen werkt ook redelijk

Nieuwe telefoon werkt het beste.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Samsung Galaxy Gio vraagje SD kaart Empty Re: Samsung Galaxy Gio vraagje SD kaart

Bericht  Ibbeltje za 23 feb 2013 - 20:45

June schreef:Alle updates van de Facebookapp verwijderen en voortaan gewoon via internet Facebooken scheelt veel.
Oproepenlijst regelmatig leegmaken.
Gegevens verwijderen van internet en eventueel Facebook scheelt veel.
Gesprekken met veel foto's in Whatsapp verwijderen werkt ook redelijk

Nieuwe telefoon werkt het beste.


de facebookapp gebruiik wel veel ruimte idd. Misschien die er maar afgooien. Heb nu nog even genoeg ruimte. Maar denk dat dat het eerste is was ik anders er af gooi ja. Dank je voor de tip.

Gesprekken van WA heb ik ook deels verwijderd.

Oproepenlijst dat ga ik onthouden, Nu is hij al verwijderd na het terugzetten van de fabrieksinstellingen.

En ja nieuwe telefoon, deze heb ik pas gekregen dus nee het blijft toch bij deze. Verder erg tevreden over smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Samsung Galaxy Gio vraagje SD kaart Empty Re: Samsung Galaxy Gio vraagje SD kaart

Bericht  Ibbeltje za 23 feb 2013 - 20:47

Vesper schreef:Geeft ie nog steeds die melding over het volle geheugen?


Nee nu niet mee. Maar heb ook niet meer alle apps die ik had, de meeste wel. Heb even gekeken of ik deze wel echt gebruikte hahah. Maar dank je voor de tip. Hopeliijk kan ik nu weer even vooruit.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Samsung Galaxy Gio vraagje SD kaart Empty Re: Samsung Galaxy Gio vraagje SD kaart

Bericht  Ibbeltje za 23 feb 2013 - 20:53

Sanne schreef:Ik heb dat bij mijn htc ook. Ook mee naar de winkel geweest, maar er is geen oplossing voor. Het toestel is 'verouderd' en tegenwoordig stopt htc meer intern geheugen in de toestellen. Daar moet ik het maar mee doen. Ik heb bijna alle apps verwijderd en nog loop ik tegen problemen aan. Ik kan de nieuwste updates niet meer downloaden en kan over een tijdje geen gebruik meer maken van whatsapp. Ik ga binnenkort een iPhone 5 kopen denk ik, mijn abonnement loopt nog een jaar door, koop wel een los toestel. Deze htc houdt het niet lang meer uit.


Hoezo kan je dan geen gebruik mee maken van Whatsapp?? Wel raar dat als je bjna alles verwjderd hebt dit nog hebt.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Samsung Galaxy Gio vraagje SD kaart Empty Re: Samsung Galaxy Gio vraagje SD kaart

Bericht  Sanne za 23 feb 2013 - 21:53

Ibbeltje, ik kreeg een melding van whatsapp dat ik over twee weken een update moet hebben, omdat ik daarna de oude versie die ik heb niet meer kan gebruiken. Alleen ik kan niets meer updaten, omdat het geheugen vol is.

Inmiddels heb ik van andere vaste apps, zoals Google maps, de updates verwijderd en nu was er weer net genoeg ruimte voor de update van whatsapp, maar vervelend is het wel.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samsung Galaxy Gio vraagje SD kaart Empty Re: Samsung Galaxy Gio vraagje SD kaart

Bericht  Ibbeltje za 23 feb 2013 - 22:02

oh dat is wel echt balen ja.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Samsung Galaxy Gio vraagje SD kaart Empty Re: Samsung Galaxy Gio vraagje SD kaart

Bericht  Rush za 23 feb 2013 - 22:48

Om die reden heb ik mijn HTC weggedaan en een duurdere Samsung gekozen. Werd knettergek van dat geheugen tekort.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Samsung Galaxy Gio vraagje SD kaart Empty Re: Samsung Galaxy Gio vraagje SD kaart

Bericht  Ibbeltje za 23 feb 2013 - 22:55

Ja snap het Rush. Ik weet nu dat ik er niet teveel op moet zetten en dan hoop ik dat het nu wel goed gaat. En op tijd dingen verwijderen.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Samsung Galaxy Gio vraagje SD kaart Empty Re: Samsung Galaxy Gio vraagje SD kaart

Bericht  June za 23 feb 2013 - 22:57

Rush schreef:Om die reden heb ik mijn HTC weggedaan en een duurdere Samsung gekozen. Werd knettergek van dat geheugen tekort.

Ik mijn HTC Desire ook, nu een HTC One S en nergens last van. 16gb moet wel genoeg zijn!
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Samsung Galaxy Gio vraagje SD kaart Empty Re: Samsung Galaxy Gio vraagje SD kaart

Bericht  Rush za 23 feb 2013 - 23:03

June schreef:
Rush schreef:Om die reden heb ik mijn HTC weggedaan en een duurdere Samsung gekozen. Werd knettergek van dat geheugen tekort.

Ik mijn HTC Desire ook, nu een HTC One S en nergens last van. 16gb moet wel genoeg zijn!
Ik vond HTC te duur voor de betere toestellen om los te kopen. Heel wat uitzoek werk aan vooraf gegaan. Maar ik kan nu tenminste wel installeren wat ik wil haha.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Samsung Galaxy Gio vraagje SD kaart Empty Re: Samsung Galaxy Gio vraagje SD kaart

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum