Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe krijg ik die stomme startbalk weer beneden?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe krijg ik die stomme startbalk weer beneden? Empty Hoe krijg ik die stomme startbalk weer beneden?

Bericht  luisa do 21 feb 2013 - 6:19

Wie weet dit?
Mijn man heeft met de computer lopen klooien en nu staat de startblak, die altijd onderin beeld zit met snelkoppelingen, in een keer bovenin beeld. Ik dacht dit sleep ik wel weer naar beneden, maar helaas dat kan niet. En ik snap ook niet hoe het wel moet. Zal vast iets onbenulligs zijn, maar ik hoor het graag want stoor me aan zo'n balk bovenin.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe krijg ik die stomme startbalk weer beneden? Empty Re: Hoe krijg ik die stomme startbalk weer beneden?

Bericht  Kexter do 21 feb 2013 - 6:37

Bij mij is het, als je in de taakbalk gaat staan (lege plek waar geen programma's staan) daar rechtermuisknop en dan eigenschappen, dan kan je kiezen voor taakbalk onderaan?

Ik heb windows ehh 7? Waar kan je dat zien? Laughing
Kexter
Kexter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 122
Punten : 155
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe krijg ik die stomme startbalk weer beneden? Empty Re: Hoe krijg ik die stomme startbalk weer beneden?

Bericht  Kexter do 21 feb 2013 - 6:37

Windows 7 heb ik inderdaad! Hoe krijg ik die stomme startbalk weer beneden? 827601
Kexter
Kexter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 122
Punten : 155
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe krijg ik die stomme startbalk weer beneden? Empty Re: Hoe krijg ik die stomme startbalk weer beneden?

Bericht  luisa do 21 feb 2013 - 6:40

Ik heb ook Windows 7 en het is gelukt! Bedankt!

luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe krijg ik die stomme startbalk weer beneden? Empty Re: Hoe krijg ik die stomme startbalk weer beneden?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum