Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat helpt echt bij doorkomende tandjes?

+14
Supertalentje
nillis
Orchidee
Printje
Pruim
Papillio
Happydobby
Annemie
Pink!
Fearie
Parisienne
Floor
Liadan
Charles
18 plaatsers

Ga naar beneden

Wat helpt echt bij doorkomende tandjes? Empty Wat helpt echt bij doorkomende tandjes?

Bericht  Charles wo 20 feb 2013 - 23:35

?
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat helpt echt bij doorkomende tandjes? Empty Re: Wat helpt echt bij doorkomende tandjes?

Bericht  Gast wo 20 feb 2013 - 23:36

Tijd smile

En bijten op dingen, verder hielp hier niets.

Gast
Gast

Wat helpt echt bij doorkomende tandjes? Empty Re: Wat helpt echt bij doorkomende tandjes?

Bericht  Gast wo 20 feb 2013 - 23:37

Hier hielp helaas niets echt goed, alleen een portie liefde en geduld!

Gast
Gast

Bericht  Liadan wo 20 feb 2013 - 23:39

Hier hielp ook niks. Ik heb hier wel eens de tip gelezen dat gengigel goed schijnt te helpen (maar dat was bij mijn kinderen niet zo).

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Floor wo 20 feb 2013 - 23:40

Onze zoon had er echt veel pijn van en koorts, hij kreeg in de nacht/avond wel een paracetamol zodat hij wat kon slapen.
(gelukkig heeft hij ze nu bijna allemaal, nog maar 4 kiezen en dan is z'n gebit compleet)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Parisienne do 21 feb 2013 - 0:07

Ik gaf N. 's avonds altijd paracetamol. Dat hielp wel iets. Verder heb ik Dentinox gebruikt, maar daar merkte ik niks van. Overdag gewoon lekker laten bijten op eventueel gekoelde bijtringen.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Fearie do 21 feb 2013 - 0:08

Hier gebruikte ik dentinox en 's avonds als hij erg veel pijn had gaf ik een paracetamol. Dan sliep ie toch goed smile

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Pink! do 21 feb 2013 - 0:10

Vooral lekker bijten op koude dingen hielp hier maar verder niks.
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Bericht  Annemie do 21 feb 2013 - 0:27

Fearie schreef:Hier gebruikte ik dentinox en 's avonds als hij erg veel pijn had gaf ik een paracetamol. Dan sliep ie toch goed smile

+1
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Happydobby do 21 feb 2013 - 0:27

Bij veel pijn paracetamol, en chamodentdruppels maar merk er niks van.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Papillio do 21 feb 2013 - 2:19

Hier gebruiken we gengigel. Voor de nacht een zetpil. En tussendoor kauwen op een bijtring.
Papillio
Papillio
Prater
Prater

Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11

Bericht  Pruim do 21 feb 2013 - 2:22

Hier merkte we heel erg veel verschil met het gebruik van Chamodent van VSM

Pruim
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 160
Punten : 178
Registratiedatum : 14-01-13

Bericht  Printje do 21 feb 2013 - 2:30

Pruim schreef:Hier merkte we heel erg veel verschil met het gebruik van Chamodent van VSM

Wij ook! En een zetpilletje bij wanneer hij echt veel pijn had.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Orchidee do 21 feb 2013 - 2:34

Pruim schreef:Hier merkte we heel erg veel verschil met het gebruik van Chamodent van VSM

Hier ook, ik geef het 4 keer per dag en het helpt echt.
Orchidee
Orchidee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 112
Punten : 155
Registratiedatum : 17-06-12

Bericht  nillis do 21 feb 2013 - 2:54

Fearie schreef:Hier gebruikte ik dentinox en 's avonds als hij erg veel pijn had gaf ik een paracetamol. Dan sliep ie toch goed Wat helpt echt bij doorkomende tandjes? 561177

+1
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Supertalentje do 21 feb 2013 - 3:51

Koude bijtringen, ik had die van Difrax met ribbeltjes en dingen, vond ie fijn. Dentinox bij acute pijn en voor het slapen gaan samen met paracetamol. Chamodent gebruik ik nu al een paar weken, 3 kiezen door en nergens last van. En een bruine broodkorst, slijt het tandvlees sneller (zei de HAP). Verder knuffelen, uitzitten, kwijl ruimen en vooral hopen dat ze snel door zijn Wink

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Filoria do 21 feb 2013 - 7:41

Hier vanálles geprobeerd. Ik was het meest enthousiast over Gengigel. Dat smeerde ik dan op een speciaal tandenmassageborsteltje van Difrax (wordt verkocht als setje met een tandenborstel). Op een gegeven moment kon Tomas dat borsteltje zelf vasthouden en knabbelde hij erop. Op die manier masseerde hij zelf de Gengigel goed in Wat helpt echt bij doorkomende tandjes? 561177

Wat helpt echt bij doorkomende tandjes? 148946_1_Difrax_Tandenborstel_Set Wat helpt echt bij doorkomende tandjes? Gengigel_Gel
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  mickey do 21 feb 2013 - 10:16

Ik zweer bij chamodent! Geef het nu al een paar weken 3x per dag. Als ik het een dag vergeet, is hij meteen een stuk chagrijniger.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488

Bericht  Parel do 21 feb 2013 - 10:18

Hier dentinox.
Het is hier echt een verdovingsmiddel, zodra ze dat in bed krijgt valt ze in slaap.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Pien do 21 feb 2013 - 20:01

Een tandenborstel in haar handen en lekker bijten! Verder verschillende dingen, dentinox hielp aan het begin, daarna niet meer. Nu gebruiken we af en toe gengigel maar ben er niet overtuigd van dat het werkt.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: