Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v. : Laten we weer eens namen noemen!!!

+22
Lady4
Pompoen
Lot
Punk'd
Parel
Exogenesis
Isis
Mamsie
Alex
Susan
Luce
Aziraphale
Stranger
Caroow
Rush
Elliot
Jeanette
Happinaz
Sea of Trees
M@niek
Fortissimo
Charles
26 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

N.a.v. : Laten we weer eens namen noemen!!! - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. : Laten we weer eens namen noemen!!!

Bericht  Gast do 21 feb 2013 - 4:14

Komt Terkina hier nog? smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. : Laten we weer eens namen noemen!!! - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. : Laten we weer eens namen noemen!!!

Bericht  Gast do 21 feb 2013 - 4:17

Sea of Trees schreef:Zazou, heb jij geen contact meer met Smikkell?

Nee, dat is best over!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. : Laten we weer eens namen noemen!!! - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. : Laten we weer eens namen noemen!!!

Bericht  Gast do 21 feb 2013 - 4:17

Forumster schreef:Komt Terkina hier nog? smile

Nee geloof het niet meer, we gaan binnenkort wel weer daten smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. : Laten we weer eens namen noemen!!! - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. : Laten we weer eens namen noemen!!!

Bericht  Sea of Trees do 21 feb 2013 - 4:18

Zazou schreef:
Sea of Trees schreef:Zazou, heb jij geen contact meer met Smikkell?

Nee, dat is best over!
Ik dacht al zoiets ja, jammer. (denk ik)
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. : Laten we weer eens namen noemen!!! - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. : Laten we weer eens namen noemen!!!

Bericht  Gast do 21 feb 2013 - 4:20

Sea of Trees schreef:
Zazou schreef:
Sea of Trees schreef:Zazou, heb jij geen contact meer met Smikkell?

Nee, dat is best over!
Ik dacht al zoiets ja, jammer. (denk ik)

Ach, wat is jammer. Ik weet dat ze meeleest, maar je kunt bij mij heel ver gaan, maar na een tijdje is mijn geduld en energie op. En als je de 1 na de andere leugen hoort en uiteindelijk niet meer weet wat je moet geloven is het voor mij klaar. Is voor mijn gevoel een beetje stank voor dank geweest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. : Laten we weer eens namen noemen!!! - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. : Laten we weer eens namen noemen!!!

Bericht  Gast do 21 feb 2013 - 4:24

- gebruikt de meeste dooddoeners? Miss Vergiet hier houdt dat niet bij.

- vind jij vaak negatief? Mezelf? Ja. En Alex.

- vind jij vaak positief? Caroow, die vind ik heel gezellig. Verder Charles, SoGood, Carrie, Harrison.

- maakt de meeste spelfouten? Vaak valt me dat op in mama-topics, van die moeders die ik niet onthoud.

- is zeer politiek correct? Harrison. Zij kan heel goed op een zachte, ietwat verhullende manier een tegengestelde mening ventileren.

- heeft de mooiste borsten? Jonge, die heb ik toch allemaal nog nooit gezien? Maar goed, ik ga voor die van Lady4 en Charles en mezellef.

- heeft de mooiste billen? Weet ik het, daar let ik niet op. Carrie heeft wel briljante billen, maar da's zo cliché om te zeggen.

- is de knapste forumster? Urban Naked, Flippin' Bitch en Sugarfall. Aziraphale vind ik ook wel iets hebben.

- heeft de mooiste kinderen? (ok, inkoppertje) Of kinderen mooi zijn, boeit me niet. Vind ik echt het minst belangrijk aan kinderen. En al helemaal als moeders complimentjes afdwingen. (O, o, CHARLES! Evil or Very Mad)

- is erg lief? Ik vind Carrie en Urban Naked enorm lief. Verder: Artemis, Marin, Lady4, Blond en vast nog een heleboel meer.

- is erg veranderd en in welk opzicht? Pfoe, geen idee. Ik vind Zazou wel beschaafd doen, de laatste tijd. :-)

- wil je meeten en waarom? Charles. Om te horen hoe ze Limburgs praat.

- mis jij? Niemand.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. : Laten we weer eens namen noemen!!! - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. : Laten we weer eens namen noemen!!!

Bericht  Susan do 21 feb 2013 - 4:31

En je vindt het wel belangrijk genoeg of een medeforummer mooie borsten of billen heeft?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. : Laten we weer eens namen noemen!!! - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. : Laten we weer eens namen noemen!!!

Bericht  Charles do 21 feb 2013 - 4:32

Hahahah ja Zazou vind ik de laatste tijd ook netjes!

En die borstenvraag Rood, die was voor jou bedoeld! Fijn dat je de tijd neemt erop te beantwoorden. Ook fijn dat ik in het lijstje sta.

Ik weet dat mijn accent mij aantrekkelijk maakt. Fijn dit wederom bevestigd te zien.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. : Laten we weer eens namen noemen!!! - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. : Laten we weer eens namen noemen!!!

Bericht  Gast do 21 feb 2013 - 4:39

Susan schreef:En je vindt het wel belangrijk genoeg of een medeforummer mooie borsten of billen heeft?
Nee, ook niet. Maar ik heb toch een buitenaardse borstenfascinatie, weet je wel? Dus ik móest daar wel antwoord op geven. Verder staat er: "weet ik het, daar let ik niet op."

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. : Laten we weer eens namen noemen!!! - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. : Laten we weer eens namen noemen!!!

Bericht  Gast do 21 feb 2013 - 4:39

Charles schreef:En die borstenvraag Rood, die was voor jou bedoeld! Fijn dat je de tijd neemt erop te beantwoorden. Ook fijn dat ik in het lijstje sta.

Ik weet dat mijn accent mij aantrekkelijk maakt. Fijn dit wederom bevestigd te zien.
Cup G en een zachte G – onweerstaanbaar. N.a.v. : Laten we weer eens namen noemen!!! - Pagina 2 2970661624

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. : Laten we weer eens namen noemen!!! - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. : Laten we weer eens namen noemen!!!

Bericht  Gast do 21 feb 2013 - 4:59

Rood schreef:
Charles schreef:En die borstenvraag Rood, die was voor jou bedoeld! Fijn dat je de tijd neemt erop te beantwoorden. Ook fijn dat ik in het lijstje sta.

Ik weet dat mijn accent mij aantrekkelijk maakt. Fijn dit wederom bevestigd te zien.
Cup G en een zachte G – onweerstaanbaar. N.a.v. : Laten we weer eens namen noemen!!! - Pagina 2 2970661624

Dat is weer eens wat anders dan een harde L.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. : Laten we weer eens namen noemen!!! - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. : Laten we weer eens namen noemen!!!

Bericht  Alex do 21 feb 2013 - 5:12

Nou Rood, hebben wij ook eens wat gemeen.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. : Laten we weer eens namen noemen!!! - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. : Laten we weer eens namen noemen!!!

Bericht  Mamsie do 21 feb 2013 - 5:13


- gebruikt de meeste dooddoeners? Uh geen idee

- vind jij vaak negatief? CBL

- vind jij vaak positief? Rood

- maakt de meeste spelfouten? Let ik niet op.

- is zeer politiek correct? Susan

- heeft de mooiste borsten? Pff uuh punk'd (wat is der nieuwe naam?)

- heeft de mooiste billen? IK

- is de knapste forumster? Ooh shit die getinte forummer die ook vaak plaatst in het wat heb je aan topic. Tja nu weten jullie t vast!

- heeft de mooiste kinderen? (ok, inkoppertje) maiadebij en PC

- is erg lief? Pippa

- is erg veranderd en in welk opzicht? Rush, volwassen geworden

- wil je meeten en waarom? Cp om lekker te kleppen en Discordia om der groffe humor en haar vakgebied.

- mis jij? Geen
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. : Laten we weer eens namen noemen!!! - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. : Laten we weer eens namen noemen!!!

Bericht  Gast do 21 feb 2013 - 5:17

Alex schreef:Nou Rood, hebben wij ook eens wat gemeen.
Ik zoek de handclap-smiley, maar die zit er niet tussen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. : Laten we weer eens namen noemen!!! - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. : Laten we weer eens namen noemen!!!

Bericht  Isis do 21 feb 2013 - 5:37


- gebruikt de meeste dooddoeners? Geen idee!

- vind jij vaak negatief? CBL

- vind jij vaak positief? Pippa vind ik erg positief omgaan met de situatie waarin ze zit. Rood.

- maakt de meeste spelfouten? Om mij niet te ergeren, lees ik daarover. Ik heb het niet over d/t fouten maar echte knoerten van fouten.

- is zeer politiek correct? Susan. Maar ik denk dat het meer is dat zij probeert elke kant van het verhaal te belichten, wat een goede eigenschap is. Zou ik wat van kunnen leren.

- heeft de mooiste borsten? Marin!

- heeft de mooiste billen? Pc

- is de knapste forumster? Ik vind Guattari mooi. Verder Rood en Urban Naked.

- heeft de mooiste kinderen? Charles

- is erg lief? Luce

- is erg veranderd en in welk opzicht? Marin, volwassener en zelfzekerder

- wil je meeten en waarom? Guattari, Luce, Rood (kunnen we lekker filosoferen en kijken wie het het langst aan kan). Ben haar huidige naam kwijt maar ze heeft blond haar, een paard en is in 2011 getrouwd, met haar zou ik wel willen gaan paardrijden. De België dames. En wsl nog wel meer.

- mis jij? Freakie (ik weet je nieuwe naam niet) en Ecrits. Oh, en Maura en Lotus.[/quote]
Isis
Isis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. : Laten we weer eens namen noemen!!! - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. : Laten we weer eens namen noemen!!!

Bericht  Exogenesis do 21 feb 2013 - 6:31

Isis schreef:


- wil je meeten en waarom? Guattari, Luce, Rood (kunnen we lekker filosoferen en kijken wie het het langst aan kan). Ben haar huidige naam kwijt maar ze heeft blond haar, een paard en is in 2011 getrouwd, met haar zou ik wel willen gaan paardrijden. De België dames. En wsl nog wel meer.


Youandi? N.a.v. : Laten we weer eens namen noemen!!! - Pagina 2 2474380249
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. : Laten we weer eens namen noemen!!! - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. : Laten we weer eens namen noemen!!!

Bericht  Parel do 21 feb 2013 - 6:35

Zazou, zonde zeg dat die vriendschap over is!
Volgens mij waren jullie best hecht!

En bedankt voor de mensen die L hebben genomineerd Wink !
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. : Laten we weer eens namen noemen!!! - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. : Laten we weer eens namen noemen!!!

Bericht  Exogenesis do 21 feb 2013 - 6:46

- gebruikt de meeste dooddoeners? Weet ik niet. Let ik niet op.

- vind jij vaak negatief? CBL. Niks is goed. Jammer vind ik dat, want volgens mij is ze best leuk! En Alex, maar dat is begrijpelijk gezien de situatie(s).

- vind jij vaak positief? Pompoen. Echt, RESPECT. En verder valt Paper Crown me altijd op. En niet te vergeten mijn immer vrolijke Bazingaatje!

- maakt de meeste spelfouten? Pommes. Maar het wordt beter, zo heb ik het idee.

- is zeer politiek correct? Susan, Bliss, Pippa.
- heeft de mooiste borsten? Ikzelf. Het verbaast me elke dag weer hoe good looking ze zijn voor een 27-jarige N.a.v. : Laten we weer eens namen noemen!!! - Pagina 2 281626781

- heeft de mooiste billen? Carrie. En ik denk Flippin' ook!

- is de knapste forumster? Sugarfall. En Carrie, Indigo, Flippin' Bitch, SoGood, etc. Zo veel mooie mensen hier!

- heeft de mooiste kinderen? Tja uh.. hoe heet ze.. Hazel? Hazeltje? Heet ze nog zo? Ik herinner me die prachtige kijkers... Smelt! I love you

- is erg lief? Burn en Caroow N.a.v. : Laten we weer eens namen noemen!!! - Pagina 2 699888En ook Rush is een schat. En Verry Cherry, ook zo'n leukerd! En Luce...

- is erg veranderd en in welk opzicht? Uhm... Indigo is wat volwassener geworden het afgelopen jaar.

- wil je meeten en waarom? Minneke, Luce, Bazinga en Stuiterbal staan momenteel op gedeelde eerste plaats.

- mis jij? Maura. Waar ben je?
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. : Laten we weer eens namen noemen!!! - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. : Laten we weer eens namen noemen!!!

Bericht  Punk'd do 21 feb 2013 - 7:51

Wat leuk om te horen exogenisis Very Happy

@ Mamsie.. haha wat grappig dat je mijn borsten noemt. Het eerste wat ik dacht was 'die is echt wel in de war met iemand anders'.. Mijne zijn niet zo speciaal/opvallend namelijk laughcry

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. : Laten we weer eens namen noemen!!! - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. : Laten we weer eens namen noemen!!!

Bericht  Rush do 21 feb 2013 - 8:02

- gebruikt de meeste dooddoeners? Charles, in de openingspost al 2 immers. Nee, ik zie er veel voorbij komen, maar ik heb geen idee van wie ze komen.

- vind jij vaak negatief? CBL

- vind jij vaak positief? Paper Crown, Susan, Pompoen

- maakt de meeste spelfouten? Er zijn een paar mama`s die geen idee hebben waar ze hoofdletters en leestekens kunnen vinden op het toetsenbord.

- is zeer politiek correct? /

- heeft de mooiste borsten? Indigo of Exo, van mooie fijne borsten.

- heeft de mooiste billen? Vesper heeft mooie billen. En Silver en Caramba ook. N.a.v. : Laten we weer eens namen noemen!!! - Pagina 2 3079029344

- is de knapste forumster? Sugarfall

- heeft de mooiste kinderen? (ok, inkoppertje) Parel, Charles, Susan

- is erg lief? Vesper

- is erg veranderd en in welk opzicht? Expresso vind ik veel leuker en liever dan voorheen. Nog steeds wel eens wat wazig, maar dat wordt al veel beter.

- wil je meeten en waarom? VC omdat we zoveel contact hebben en ik ben zo benieuwd naar haar.

- mis jij? Maura, where is she?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. : Laten we weer eens namen noemen!!! - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. : Laten we weer eens namen noemen!!!

Bericht  Lot do 21 feb 2013 - 8:16

Ik wilde hem eigenlijk invullen maar bij vraag 1 dacht ik al niet aan forummers maar aan mijn vriendinnen/collega's e.d. Ik ga het toch proberen met wat ik wel weet:

- vind jij vaak negatief? Mensen die topics openen als het zit nooit mee, dit kan er ook nog wel bij etc.

- vind jij vaak positief? Heel veel mensen.

- is zeer politiek correct? Susan, Lennox

- is de knapste forumster? Ik vind niemand superknap (ok, Sugarfall misschien).

- heeft de mooiste kinderen? (ok, inkoppertje) Ik vind M. van Zazou ook erg knap! En idd jouw tweeling Charles (misschien fotoshop je ze wel Wink).

- wil je meeten en waarom? Niemand.

- mis jij? Ik miste laatst wel iemand maar nu ben ik het weer vergeten.
Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. : Laten we weer eens namen noemen!!! - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. : Laten we weer eens namen noemen!!!

Bericht  Pompoen do 21 feb 2013 - 8:18

Best gek eigenlijk, ik ben gewoon een beetje verbaasd dat ik bij positief genoemd word bij de shitload aan persoonlijke ellende die ik de laatste tijd hier over het forum heb uitgestort. Maar ik vind het wel héél fijn om te lezen, want ik probeer het ook positief te benaderen en de dingen niet zwaarder te maken dan ze zijn.

@Zazou, zou het zeker leuk vinden jou te meeten en dank je voor de complimenten!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. : Laten we weer eens namen noemen!!! - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. : Laten we weer eens namen noemen!!!

Bericht  Lady4 do 21 feb 2013 - 8:23

Rood jonguh, you make my (fucked up) day. Ik vind zelf eigenlijk ook wel dat ik goeie tieten heb. Nog steeds jammer dat jij ziek was met de Utrecht-meeting, had je ze in real life kunnen bewonderen. laughcry
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. : Laten we weer eens namen noemen!!! - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. : Laten we weer eens namen noemen!!!

Bericht  SoGood do 21 feb 2013 - 9:12

Ik voel een tietenmeeting aankomen.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. : Laten we weer eens namen noemen!!! - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. : Laten we weer eens namen noemen!!!

Bericht  Parel do 21 feb 2013 - 9:15

SoGood schreef:Ik voel een tietenmeeting aankomen.
Krijg nou tietuh!!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. : Laten we weer eens namen noemen!!! - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. : Laten we weer eens namen noemen!!!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum