Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids...

+12
Supertalentje
Flower_L
SDL
Twellie
Wennes
Fearie
Aimee
PapillonRose
studiebol
bolus26
Liadan
Printje
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids... - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids...

Bericht  Gast do 21 feb 2013 - 5:13

Theeleut schreef:
Rejoy. schreef:Theeleut, hoe doen jullie dat dan met oppas? Wij hebben hier eigenlijk alleen ouders en schoonouders om op te passen en om die nou om de week te vragen vind ik ook weer zoiets..
Mijn schoonouders willen oppassen. Ze zijn normaal niet zo oppasserig, dus we hadden voorgesteld dat ze op onze kosten een weekje een huisje mochten huren in hun geliefde Frankrijk en of ze dan de kinderen mee wilden nemen. Leek ze erg leuk om te doen. Uiteindelijk blijven ze liever thuis en komen ze een week in ons huis slapen.

Dit is de eerste keer dat ze dat doen hoor. We hoeven hier niet elk jaar mee aan te komen Laughing
Al zou het om de 4 jaar zijn ben ik al blij!

en die twee keer per maand samen iets doen, dan heb je ook oppas nodig toch?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids... - Pagina 2 Empty Re: Wat zijn jouw 'dromen' zonder kids...

Bericht  Theeleut do 21 feb 2013 - 5:16

Rejoy. schreef:
Theeleut schreef:
Rejoy. schreef:Theeleut, hoe doen jullie dat dan met oppas? Wij hebben hier eigenlijk alleen ouders en schoonouders om op te passen en om die nou om de week te vragen vind ik ook weer zoiets..
Mijn schoonouders willen oppassen. Ze zijn normaal niet zo oppasserig, dus we hadden voorgesteld dat ze op onze kosten een weekje een huisje mochten huren in hun geliefde Frankrijk en of ze dan de kinderen mee wilden nemen. Leek ze erg leuk om te doen. Uiteindelijk blijven ze liever thuis en komen ze een week in ons huis slapen.

Dit is de eerste keer dat ze dat doen hoor. We hoeven hier niet elk jaar mee aan te komen Laughing
Al zou het om de 4 jaar zijn ben ik al blij!

en die twee keer per maand samen iets doen, dan heb je ook oppas nodig toch?
Ons buurmeisje komt dan oppassen of mijn schoonouders komen hier tv kijken. We zorgen altijd dat de jongste al in bed ligt en oudste is niet lastig dus ze hoeven niks te doen. Ze wonen trouwens achter ons dus zijn binnen een minuut weer thuis.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast do 21 feb 2013 - 5:19

Oké.. Mijn ouders wonen onder dezelfde kap, maar ik geloof niet dat ze erop zitten te wachten om één of twee keer per maand op te passen.

Gast
Gast

Bericht  Theeleut do 21 feb 2013 - 5:23

En als ze niks hoeven te doen? Hier is het alleen zitten en de oudste naar boven sturen.
Ik ben blij dat ze dat wel willen doen.

Een hele dag vinden ze wel vermoeiend, meestal als er 1 daar gaat slapen brengen we ze voor het avondeten en halen we ze voor de lunch weer op. Dan moeten ze wel bijkomen Laughing
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Bericht  Gast do 21 feb 2013 - 5:27

de jongste wordt in de avond vaak nog wel een keer of twee wakker

Gast
Gast

Bericht  Theeleut do 21 feb 2013 - 5:30

Dan is het inderdaad al wat 'lastiger', in dat geval zouden mijn schoonouders ook niet maandelijks willen komen vrees ik. Je wil er een ander ook niet mee belasten denk ik. Als het ons zo zou zijn zouden wij ook niet weggaan. Zoiets doe ik liever zelf, omdat je weet waar je kindje het best op reageert.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: