Achter-het-behang-plak-momenten
+19
Pink!
Parisienne
Mamsie
Puggle
Aimee
Paper Crown
NoName88
PapillonRose
pindaatje
Floor
Viva
Pien
koNijntje
Filoria
SDL
sandra
Flower_L
Printje
Twellie
23 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Achter-het-behang-plak-momenten
Zo'n moment heb ik net gehad met mijn oudste dochter.
Vanavond om zes uur zei dat ze heel erg veel zeer in haar knie had: 'Zo'n pijn, misschien ga ik wel dood' . De hele rest van de avond gaf ze aan dat ze niet kon lopen en heeft ze op de bank gelegen, terwijl ik kopjes thee moest aandragen. Een paar keer hebben we geprobeerd of ze kon lopen, maar dan begon ze echt te gillen.
Dus net iets voor negenen maar eens de huisartsenpost gebeld, ik ben net terug. Ik heb haar eerst helemaal uit de auto getild naar binnen en toen de kamer van de arts in. Aldaar zag mijn dochter een oorthermometer liggen en daar heeft ze een enorme hekel aan.
Tegen de dokter: Jij gaat toch niet daarmee in mijn oor kijken, he?
Dokter: Ik denk dat we dat zo wel even moeten doen.
Dochter: Oke, alle pijn is ineens over.
Dokter: Wat scheelt er nog aan?
Dochter: Helemaal niks.
Dokter: Loop maar eens even een rondje dan.
En je raadt het al.... het was niet eens lopen, maar meer zelfs een soort enthousiast huppelpasje. GRRRRRRRR.... Ik heb de heel terugweg in de auto gepreekt dat ze zoiets echt nooit meer hoeft te presteren.
Hopelijk ben ik niet de enige met dit soort achter-het-behang-plak-momentjes?
Vanavond om zes uur zei dat ze heel erg veel zeer in haar knie had: 'Zo'n pijn, misschien ga ik wel dood' . De hele rest van de avond gaf ze aan dat ze niet kon lopen en heeft ze op de bank gelegen, terwijl ik kopjes thee moest aandragen. Een paar keer hebben we geprobeerd of ze kon lopen, maar dan begon ze echt te gillen.
Dus net iets voor negenen maar eens de huisartsenpost gebeld, ik ben net terug. Ik heb haar eerst helemaal uit de auto getild naar binnen en toen de kamer van de arts in. Aldaar zag mijn dochter een oorthermometer liggen en daar heeft ze een enorme hekel aan.
Tegen de dokter: Jij gaat toch niet daarmee in mijn oor kijken, he?
Dokter: Ik denk dat we dat zo wel even moeten doen.
Dochter: Oke, alle pijn is ineens over.
Dokter: Wat scheelt er nog aan?
Dochter: Helemaal niks.
Dokter: Loop maar eens even een rondje dan.
En je raadt het al.... het was niet eens lopen, maar meer zelfs een soort enthousiast huppelpasje. GRRRRRRRR.... Ik heb de heel terugweg in de auto gepreekt dat ze zoiets echt nooit meer hoeft te presteren.
Hopelijk ben ik niet de enige met dit soort achter-het-behang-plak-momentjes?
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Re: Achter-het-behang-plak-momenten
Hahaha ow wat erg...
R is ook altijd spontaan genezen wanneer we bij de dokter binnenstappen. Vertel ik aan de telefoon dat hij zo slap oid is en bij de dokter is er niets meer aan de hand
R is ook altijd spontaan genezen wanneer we bij de dokter binnenstappen. Vertel ik aan de telefoon dat hij zo slap oid is en bij de dokter is er niets meer aan de hand
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
sorry maar jouw dochter is geweldig
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
*proest*
Maar voor jou wat minder grappig denk! Er was dus echt niets meer aan de hand?
Maar voor jou wat minder grappig denk! Er was dus echt niets meer aan de hand?
sandra- Fluisteraar
- Aantal berichten : 199
Punten : 213
Haha, ik zou haar lekker achter het behang plakken .
Wat een rotstreek (maar wel grappig om te lezen).
Wat een rotstreek (maar wel grappig om te lezen).
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Inderdaad!Flower_L schreef:sorry maar jouw dochter is geweldig
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
haha, als buitenstaander kan ik hier echt héél hard om lachen
maar ik kan me voorstellen dat het voor jou minder leuk was
maar ik kan me voorstellen dat het voor jou minder leuk was
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Filoria schreef:Inderdaad!Flower_L schreef:sorry maar jouw dochter is geweldig
Dikke plus 1!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Maar houdt ze zich niet groot? Wellicht heeft ze wel pijn maar heeft ze zich door de angst groot kunnen houden bij de dokter?
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
haha, oké, daar moest ik wel om lachen..
Maargoed, wij zijn een jaar geleden ongeveer ook met de oudste bij de huisartsenpost beland. Niet meer drinken, ijlen, hoge koorts, vlekjes, alleen maar slapen en niet meer alert reageren. Bij de huisartsenpost was ze ineens weer giga opgeknapt en was er bijna niks aan haar te merken. Zodra we weer thuis waren weer het doodzieke vogeltje. Uiteindelijk opgenomen hoe ze lag te ijlen, want bij de dokter had ze iedere keer een adrenalinerush, waardoor ze helemaal niet ziek leek. Ze had toen de 6e ziekte en zat tegen uitdrogen aan.
Maargoed, wij zijn een jaar geleden ongeveer ook met de oudste bij de huisartsenpost beland. Niet meer drinken, ijlen, hoge koorts, vlekjes, alleen maar slapen en niet meer alert reageren. Bij de huisartsenpost was ze ineens weer giga opgeknapt en was er bijna niks aan haar te merken. Zodra we weer thuis waren weer het doodzieke vogeltje. Uiteindelijk opgenomen hoe ze lag te ijlen, want bij de dokter had ze iedere keer een adrenalinerush, waardoor ze helemaal niet ziek leek. Ze had toen de 6e ziekte en zat tegen uitdrogen aan.
Gast- Gast
, onthouden voor later als ze gaat trouwen, haha!
Momenteel even geen achter-het-behang-plak-moment hier.
Momenteel even geen achter-het-behang-plak-moment hier.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Dan denk ik dat ze gewoon zou strompelen, en geen huppeldansje zou doen.SDL schreef:Maar houdt ze zich niet groot? Wellicht heeft ze wel pijn maar heeft ze zich door de angst groot kunnen houden bij de dokter?
Twellie, ik heb je verhaal aan m'n vriend laten lezen en die kon je opvegen
Gast- Gast
Het was echt aanstelleritus, ze liep hier net voordat ze naar bed ging ook weer rond zonder hevige pijnklachten . Ze is nu keihard sinterklaasliedjes aan het zingen in bed en dat wijst ook al niet in de richting van werkelijk bestaande pijnen.
Twellie- Ratel
Geef d'r morgen meteen maar op voor de toneelschool ze heeft talent.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
owww sorry ik lig echt dubbel.
wat erg voor jou!
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Floor schreef:
owww sorry ik lig echt dubbel.
wat erg voor jou!
+1
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Ik moet hier stiekem toch wel flink om lachen Maar ik kan me voorstellen dat het niet leuk is wanneer het je eigen kind is dat zoiets uithaalt. Hier nog niet zulk soort acties meegemaakt, maar die gaan ongetwijfeld komen vrees ik
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Jeetje, en jullie hadden echt niks door? Dan moet ze inderdaad naar de toneelschool
Maar kan me heel goed voorstellen dat jij het niet zo grappig vond. Hoe ver woon je bij de hap vandaan? Wij moeten nl bijna een half uur rijden, ik zou het dus ook écht niet grappig vinden!
Wat vond de dokter ervan?
Maar kan me heel goed voorstellen dat jij het niet zo grappig vond. Hoe ver woon je bij de hap vandaan? Wij moeten nl bijna een half uur rijden, ik zou het dus ook écht niet grappig vinden!
Wat vond de dokter ervan?
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
De dokter probeerde professioneel te blijven en zei dat als de klachten weer terug zouden keren, ik morgen maar contact op moest nemen met de eigen huisarts.
Twellie- Ratel
Twellie schreef:De dokter probeerde professioneel te blijven en zei dat als de klachten weer terug zouden keren, ik morgen maar contact op moest nemen met de eigen huisarts.
Hoe oud is je dochter?
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
Haha Twellie jouw dochter is echt grappig!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Hahaha ooh wat erg
Ik kon Luuk gister wel even achter het behang plakken. We hebben een zitzak voor hem staan, gewoon om lekker op te chillen, maar hij gebruikt het als opstapje om overal op te klimmen. Nou lag hij gister voor de krabpaal van de katten(heel hoog ding tot het plafond) en ik was even in de keuken bezig. Ineens hoorde ik hem niet meer, en dan weet ik gewoon dat hij iets doet wat niet mag. Is hij via de zitzak in de paal geklommen en zat hij met zijn dikke kont in het onderste mandje van de krabpaal! Ik vroeg hem wat hij aan het doen was, zegt hij 'aai!' ('aai' is zijn naam voor de poezen).
Ik kon Luuk gister wel even achter het behang plakken. We hebben een zitzak voor hem staan, gewoon om lekker op te chillen, maar hij gebruikt het als opstapje om overal op te klimmen. Nou lag hij gister voor de krabpaal van de katten(heel hoog ding tot het plafond) en ik was even in de keuken bezig. Ineens hoorde ik hem niet meer, en dan weet ik gewoon dat hij iets doet wat niet mag. Is hij via de zitzak in de paal geklommen en zat hij met zijn dikke kont in het onderste mandje van de krabpaal! Ik vroeg hem wat hij aan het doen was, zegt hij 'aai!' ('aai' is zijn naam voor de poezen).
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Twellie Wat rot voor jou, maar ik moet toch wel lachen
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ooh haha dat ken ik. Hier heeft er 1 een keer 3 dagen bij hoog en laag beweerd dat hij een klein balletje van iets helemaal in zn neus had geduwd en het nu achter zn neus zat.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Welke kleur behang in combi met dit behang
» Waarmee kun je plak er makkelijk mee af krijgen?
» Zit jouw vriend onder de plak?
» momenten waarvan je denkt... "ehhmmm"
» Genante momenten
» Waarmee kun je plak er makkelijk mee af krijgen?
» Zit jouw vriend onder de plak?
» momenten waarvan je denkt... "ehhmmm"
» Genante momenten
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: