Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wie zit er ook bij Hollandsnieuwe? ( telefoon)

3 plaatsers

Ga naar beneden

wie zit er ook bij Hollandsnieuwe? ( telefoon)  Empty wie zit er ook bij Hollandsnieuwe? ( telefoon)

Bericht  Mysterious wo 20 feb 2013 - 4:26

Haj,
Ik vroeg me af wie er ook bij hollands nieuwe zit. Sinds september ben ik overgestapt maar wat een ellende zeg!! ik heb bijna nooit bereik en ALS ik al bereik heb stoort ie als een gek.
Lekker handig nu ik ove een week of 3 moet bevallen kan ik niemand bereiken.
zijn er meer die bij hen zitten en wat is jouw ervaring?
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wie zit er ook bij Hollandsnieuwe? ( telefoon)  Empty Re: wie zit er ook bij Hollandsnieuwe? ( telefoon)

Bericht  Fortissimo wo 20 feb 2013 - 5:56

Ik heb sinds begin van deze maand Hollands Nieuwe en ik heb er eigenlijk geen problemen mee. Klantenservice vind ik wel erg slecht te bereiken en slechte service bieden (als je ze eindelijk aan de lijn hebt).
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

wie zit er ook bij Hollandsnieuwe? ( telefoon)  Empty Re: wie zit er ook bij Hollandsnieuwe? ( telefoon)

Bericht  Esperanza wo 20 feb 2013 - 7:16

Ik zit sinds oktober bij Hollands Nieuwe en heb eigenlijk nergens last van. Volgens mij bel je ook gewoon over het Vodafone netwerk.
Woon je toevallig in een groen gebied?
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Mysterious wo 20 feb 2013 - 18:56

oh vreemd. dan toch ook maar even mijn telefoon testen misschien is dat het. zit hier in de randstad dus je zou zeggen zendmasten genoeg
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Fortissimo wo 20 feb 2013 - 20:53

Volgens de 'groene vlakjes' zou jij juist superbereik moeten hebben toch? In tegenstelling tot waar ik woon Wink
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: