Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hollandsnieuwe

3 plaatsers

Ga naar beneden

Hollandsnieuwe Empty Hollandsnieuwe

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 5:24

Heeft hier iemand een abbonnement van Hollandsnieuwe?

En is dat Internet een beetje op snelheid? :P

Ik kan kiezen uit een 1-jarig abbonnement van tele2 (waarbij het internet sneller is) - totaal voor 1 jr 300 euro.

Of ik kan kiezen een 2 jarig abbonnement van Hollandsnieuwe - totaal 396 voor 2 jaar..

Het lukt never om voor minder dan 96 euro (per jaar) een simonly af te sluiten inclusief internet. Dus 2 jaar zou gunstiger zijn.. maar dat Internet? Het is de sloomste van alle providers :P

Iemand misschien?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hollandsnieuwe Empty Re: Hollandsnieuwe

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 5:38

mijn schoonvader heeft hier een abo afgesloten omdat het zo goedkoop was, maar het is helemaal niks. Als je googled kom je ook een hele hoop negatieve dingen tegen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 5:43

Ja maar dan denk ik altijd mensen posten alleen maar hun negatieve reacties.

(Gek voorbeeld: Als je op Mirena spiraal zoekt vind je ook alleen maar horror verhalen en ik ben ook al 3 jaar blij dat met dat ding :P )

Maar heeft hij geen bereik of wat vind hij niet fijn?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 5:47

Bij wie hoort Hollandsenieuwe? Als je bv voor Ben (ik betaal iets van 16/ 17 euro per maand incl internet) kiest heb je het netwerk van T-mobile. Prima te doen dus. Ik weet niet waar Hollandsenieuwe bij hoort... Op welk netwerk zij zitten, zeg maar.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 5:49

Zusje schreef:Bij wie hoort Hollandsenieuwe? Als je bv voor Ben (ik betaal iets van 16/ 17 euro per maand incl internet) kiest heb je het netwerk van T-mobile. Prima te doen dus. Ik weet niet waar Hollandsenieuwe bij hoort... Op welk netwerk zij zitten, zeg maar.

Vodafone.

Heb jij nog steeds een wildfire S (dacht dat te lezen bij de zoekfunctie, telefoontopic)

Ik wil namelijk ook een wildfire S die is betaalbaar.. maar ben nog been BEN tegengekomen. Dus dan ga ik daar even op zoeken.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 5:49

nou ik weet het niet meer precies, zal het wel vragen als ik `m zie. Hetgeen wat ik nog weet is dat hij een abo +nieuwe telefoon had. Maar z`n abo+ kaartje had hij binnen een week in huis en dan gaat geloof ik dat abo ook meteen in. Maar zijn telefoontje kreeg hij pas anderhalve maand later en na veel geklaag e.d. Ook de mailwisseling/klantenservice verloopt daar heel slecht.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 6:00

Kan wel ja, HTC. Is niet de allerbeste telefoon maar qua privegebruik vind ik het prima. Ik heb een sim only trouwens dus geen combinatie of hoe je dat ook noemt. Ik kon de telefoon met korting kopen en had al een sim only abonnement dus prima zo Very Happy. Ik weet verder niks van het netwerk van Vodafone, zou je daar eens op moeten zoeken. Buiten dat is het vaak ook maar net waar je woont. Zul je net zien dat je ergens woont waar maar 1 mast staat en jij valt net buiten het bereik. Wil natuurlijk niet zeggen dat het hele netwerk kut is maar voor jou wel. Vaak kun je wel die overzichten vinden op de website zelf.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 6:33

Ik zou Simyo aanraden.. Heb toen voor een jaar terug ook van alles naast elkaar gelegd en Simyo kwam er het beste uit. Het zit op het netwerk van KPN dus ik denk dat het internet ook wel goed is dan.

Gast
Gast

Bericht  Muurvlindertje di 31 jan 2012 - 7:34

Nooit van gehoord, dacht dat het over een haring ging.
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 10:42

Muurvlindertje schreef:Nooit van gehoord, dacht dat het over een haring ging.

hahaha, dat was ook mijn eerste gedachte!

Gast
Gast

Bericht  GreenGrass di 31 jan 2012 - 19:49

Mijn vriend heeft HollandsNieuwe, het is inderdaad op het netwerk van Vodafone, en het werkt prima bij hem. Hij heeft een abonnement van 10 euro per maand en je kan data ook gewoon uit je bundel betalen. Dus als je veel op wifi zit op plekken, kan het wel uit om gewoon prepaid te nemen.

Ik heb hem nog niet horen klagen over traag internet trouwens. Hij heeft sinds kort een HTC Wildfire S (los gekocht) en het werkt prima allemaal. Zijn vader is recent ook over gestapt naar deze provider en ik heb ook geen problemen daarbij gehoord.

Ze zijn wel veel goedkoper dan de rest. Ik zag laatst een aanbieding van een abonnement van 2 jaar met HTC Wildfire S voor 16.50 per maand. (vergelijkmobiel ofzo) Hierbij zat ook al je internet, mijn mond viel bijna open van de lage prijs!
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 2:11

Die was het inderdaad.

Ik heb alleen een addertje gevonden :P zij ronden het einde van je internetsessie af in 100 kb.

Dus echt alle websites/apps/facebook etc. Ieder internetprogramma dat je afsluit.

Stel je doet dat 30x per dag, is dat al 3000 kb = 3 mb x 31 dagen in een maand is 93 mb aan alleen al je internet steeds afsluiten. En dan hou je nog maar 400 mb over voor het echte internet. (mijn vriend heeft al 700 mb nodig voor van alles en nog wat..)

Dus ik ga toch een ander abbonnement nemen.

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame wo 1 feb 2012 - 2:38

Ik zou zeggen kijk eens bij Ben, daar heb ik echt goede ervaringen mee smile. En het voordeel, je kunt elke maand opzeggen dus mocht je bijv een betere deal ergens anders vinden na een half jaar, dan ben je er ook zo weer vanaf!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast wo 1 feb 2012 - 2:39

Atelier Madame schreef:Ik zou zeggen kijk eens bij Ben, daar heb ik echt goede ervaringen mee Hollandsnieuwe 561177. En het voordeel, je kunt elke maand opzeggen dus mocht je bijv een betere deal ergens anders vinden na een half jaar, dan ben je er ook zo weer vanaf!

Heb ik gisteren al gekeken, maar daar moet je nog betalen voor de telefoon en is het in zijn totaal nog duurder dan bij tele2 waarbij de telefoon wel gratis is.

Echt balen dat ik zo'n kloottelefoon met windows heb en geen android haha, anders had ik nog wel een jaar vooruit gekunt, maar ik wil nu echt android.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: