Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Achteruit kijken in autostoel

+9
June
meisjesmama
Paper Crown
Pommes
Charles
Happydobby
Floor
Steep
Caroow
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Achteruit kijken in autostoel - Pagina 2 Empty Re: Achteruit kijken in autostoel

Bericht  Pompoen wo 20 feb 2013 - 9:11

meisjesmama schreef:Ik vraag me dan af hoe dat zit met autoziek. Zou je dat dan ook niet hebben als je achteruit rijd?

Ik word ook echt strontziek van achteruit rijden...
Dus nu maar hopen dat onze zoon niet mijn wagenziektegenen heeft maar die van mijn man. Ik ben nog altijd snel wagenziek mijn man niet, die gaat rustig zitten lezen of zoiets (daarom is onze taakverdeling ook zo goed, ik rijd, hij leest kaart etc.).
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Achteruit kijken in autostoel - Pagina 2 Empty Re: Achteruit kijken in autostoel

Bericht  Liadan wo 20 feb 2013 - 9:15

Ik vraag me ook af hoe het zit met de beenruimte, mijn dochter van 4 jaar zit nog in de maxicosi Tobi, waar kan zij haar benen laten in zo'n stoel?

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Floor wo 20 feb 2013 - 9:25

Liadan schreef:Ik vraag me ook af hoe het zit met de beenruimte, mijn dochter van 4 jaar zit nog in de maxicosi Tobi, waar kan zij haar benen laten in zo'n stoel?

dat zat ik me ook al af te vragen, je moet behoorlijk wat ruimte tussen de bank hebben wil je kind z'n benen kwijt kunnen als ik de plaatjes zie.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 20 feb 2013 - 9:29

Wij hebben dus ook de family fix en absoluut hij is echt elke cent waard geweest tot nu toe! Onze jongste is nu bijna een jaar en past nog prima in de maxicosi, ze zit door de familyfix nu dus ook meer in zitstand zodat ze ook wat meer kan zien.
Maar goed de laatste tijd vind ze het niet zo heel leuk meer maar veiligheid boven alles.

Gast
Gast

Bericht  Caroow wo 20 feb 2013 - 9:31

Ik heb even gekeken op google bij plaatjes van de Maxi Cosi Mobi, daar vond ik deze.
Achteruit kijken in autostoel - Pagina 2 DSC00071

Het lijkt alsof er best nog wat beenruimte is.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Liadan wo 20 feb 2013 - 9:34

Oja, die heeft nog best wat beenruimte, ik denk alleen niet dat wij zoveel ruimte hebben tussen de stoel en de achterbank, maar met de beenruimte zit het zo wel goed.

Liadan
Ratel
Ratel

Bericht  sandra wo 20 feb 2013 - 9:36

Maar zo te zien zit de passagier voorin wel met z''n neus op het dashboard Laughing
sandra
sandra
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 213

Bericht  Floor wo 20 feb 2013 - 9:51

sandra schreef:Maar zo te zien zit de passagier voorin wel met z''n neus op het dashboard Laughing
inderdaad hahaha
de maxicosi past zelfs niet achter mijn man in de auto, zijn stoel moet veel te ver naar achter.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  sandra wo 20 feb 2013 - 9:56

Floor schreef:
sandra schreef:Maar zo te zien zit de passagier voorin wel met z''n neus op het dashboard Laughing
inderdaad hahaha
de maxicosi past zelfs niet achter mijn man in de auto, zijn stoel moet veel te ver naar achter.

Hier stond de maxi cosi ook altijd achter mijn stoel, mijn man zijn stoel staat helemaal naar achter.

Maar als je goed op die foto kijkt staat de passagiersstoel ook echt een soort schuin naar voren!
sandra
sandra
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 213

Bericht  Liadan wo 20 feb 2013 - 9:58

sandra schreef:
Floor schreef:
inderdaad hahaha

Hier stond de maxi cosi ook altijd achter mijn stoel, mijn man zijn stoel staat helemaal naar achter.

Maar als je goed op die foto kijkt staat de passagiersstoel ook echt een soort schuin naar voren!
Oja, dat zie ik nu pas :O . Dan zou de stoel bij ons gewoon tegen de achterbank aan staan en zou onze dochter haar benen dus toch niet kwijt kunnen. Hoe doen ze dat dan in andere landen?

Liadan
Ratel
Ratel

Bericht  Siamsa wo 20 feb 2013 - 10:52

Maar stel nou dat je voor het stoplicht geraakt wordt dan een auto achter je, is het dan juist niet onveiliger als het kindje met zijn gezicht achteruit kijkt? Want dan raakt de auto als eerst het kindje ipv de achterkant van de kinderstoel. Ik heb nu nog geen kinderen, maar stel dat ik nog steeds een Ford Ka heb als ik kinderen heb, dan zit er niet veel ruimte tussen de achterkant van de auto het het lichaam van het kindje...niet dat er veel meer ruimte tussen de achterkant van de auto en het kindje zit als het kindje vooruit kijkt, maar het kindje lijkt me minder kwetsbaar als het vooruit kijkt, in geval van zo'n botsing. Of zeg ik nu iets heel raars?
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: