Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2013!

+62
Linnepinnie
Beamer
Razz
Tummy
MiKa
Bay
kajaka88
studiebol
Amber-
Aimee
peach
Barbabella
Poeke
Novalee
Sanne
Printje
Shisha
CCC
Tsjip
ShallY
love
Steep
Linnie1985
Snoes
Caresses
SleepingBeauty
Lejow
Rebecca
Ilovethe90s
Jelleke
Dennenappel
Lousanne
Jasmine
Aagje!
Theezakje13
Inge
L!ND@
vlinder-2011
Fearie
Raven
Arwyn
Filoria
Pompoen
Alex
Paper Crown
Marin
Suus
Joli86
slaatje
Pitufo
Taeda
Exogenesis
Luce
Burn
SoGood
Punto
Susan
Parel
Manderijn
M@niek
Annie24
mzcharlotte
66 plaatsers

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2013! - Pagina 7 Empty Re: Voor een kindje in 2013!

Bericht  Stokstaartje zo 24 feb 2013 - 21:28

ik kan het me heel goed voorstellen. Ik zou precies hetzelfde hebben...Juist in die eerste maanden. Als het niet meteen raak is vermoed ik dat je na een paar maanden wel rustiger gaat worden. Her is allemaal zo spannend en juist die eerste maanden zijn het spannendst en ben je er veel mee bezig...
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Punto zo 24 feb 2013 - 23:46

Pitufo, heel herkenbaar! Ik dacht vorige week ook iets van een eisprong herkent te hebben en nu bij elk steekje denk ik: ' wat zal dat zijn?!' Zitten nu in de 3 ronde, vorige ronde had ik dat wel wat minder.
Wat voelen jullie bij een eisprong? Ik had een aantal dagen wat lichte menstruatiekrampen onderin. Vroeg me wel af of dat de eisprong was, of dat dat al na de eisprong was of misschien wel ervoor. Dus wanneer t precies was, ben ik niet achter. Nu nog anderhalf week wachten...
Punto
Punto
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 80
Punten : 80
Registratiedatum : 16-02-12

Bericht  Stokstaartje ma 25 feb 2013 - 0:06

Ik ben meestal 4 dagen ongesteld. Als week 2 van de cyclus ingaat begint mijn vagina een andere geur te krijgen en begin ik afscheiding te krijgen. Ook voel ik allemaal steekjes en/of plopjes onderin mijn buik en liezen. De geur houdt aan tot een paar dagen na mijn eisprong. De plopjes en steekjes worden steeds heftiger tot ik mijn eisprong heb. Ik voel dan continu pijn aan 1 kant van mijn buik. Soms ook aan 2 kanten.

De afscheiding wordt steeds meer en doorzichtiger. In het begin kan ik er kleine draadjes van trekken en dit lukt steeds beter naarmate ik dichter bij de eisprong kom. Soms heb ik ook dat ik er geen draden van kan trekken. Ook heb ik weleens gehad dat ik de hele week bijna geen afscheiding had, maar wel eisprongpijn en ineens en heleboel witte (dus geen kleurloze) afscheiding en daarna een supernat gevoel. Net alsof je je niet goed af hebt gedroogd tussen je benen na het douchen.

Na de eisprong gaat de geur dus weg, wordt de afscheiding minder en droger. De ene maand heb ik daarna geen klachten meer en soms wel. Daar kan ik nog niet zoveel wijs uit worden...

Hoop dat je wat hebt aan mijn 'vieze' uitleg haha
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Bericht  Pitufo ma 25 feb 2013 - 0:36

Misschien heb je wel gelijk Stokstaartje, dat dat vanzelf minder wordt naarmate we langer bezig zijn.

En fijn te horen dat jij het herkent Punto! Ben ik in ieder geval niet de enige...

Ik voel geen pijn rond mijn eisprong, maar ik merkte wel dat mijn afscheiding veranderde. Ik ben ervan uitgegaan dat dat rond mijn eisprong was, maar zeker weten doe ik het natuurlijk niet. Eerst maar eens afwachten of ik ongesteld wordt. Bij een cyclus van 28 dagen zou ik komende woensdag ongesteld moeten worden, maar als mijn eisprong was wanneer ik denk dat 'ie was, is mijn cyclus een week langer en zou ik dus pas volgende week woensdag ongesteld moeten worden.

Ik merk nu in ieder geval dat mijn tepels behoorlijk gevoelig zijn. Maar ik weet helemaal niet of dat niet altijd zo is bij mijn menstruatie. Toen ik de nuvaring nog gebruikte, had ik daar in ieder geval geen last van, maar dat is geen eerlijk vergelijk. En verder ben ik erg moe, heb ik hoofdpijn en heb ik last van maagzuur. Volgens Google allemaal symptomen die erop zouden kunnen duiden dat je zwanger bent. Maar moe, hoofdpijn en maagzuur kunnen net zo goed het gevolg zijn van een of ander virusje, en die gevoelige tepels hoort misschien wel gewoon bij mijn cyclus.
Pitufo
Pitufo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13

Bericht  Stokstaartje ma 25 feb 2013 - 1:03

@Pitufo: ik ben er nu al op en top mee bezig terwijl wij er pas in april voor gaan dus ik herken je gevoel ook heel goed. En wat spannend zeg je klachtjes....Ik ken mijn cyclus ook alleen maar zo goed, omdat ik al een jaar van de pil af ben hoor, als ik nu pas was gestopt had ik ook niet echt vergelijkingsmateriaal gehad. Hopelijk duiden jou klachten op een zwangerschap....Ik duim!!!
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Bericht  Pitufo ma 25 feb 2013 - 2:22

Ik zie je inderdaad best veel in dit topic. Wat is de reden dat jullie nog tot april willen wachten en niet gewoon nu beginnen?

Ik wil zelf eigenlijk al heel lang kinderen, maar mijn vriend was er steeds nog niet aan toe, maar afgelopen januari was 'ie dan eindelijk om en toen zijn we er dus meteen voor gegaan. Ik klets zoveel tegen 'm over zwanger worden en wat als enzo dat ik bijna gek word van mezelf, maar gelukkig wordt hij het nog niet beu, haha. Ik vind 't wel fijn te merken dat hij nu ook echt om is en heel graag wil.
Pitufo
Pitufo
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Stokstaartje ma 25 feb 2013 - 3:44

Ik was al een tijdje actief hier op het forum. Ik had dan ook een topic geopend voor dames die wel graag wilden, maar om wat voor reden dan ook nog niet er voor konden gaan. En nu sinds een dikke week hebben we besloten om er in principe in april voor te gaan. Aangezien ik begin met een nieuwe opleiding en mijn vriend nog in proefperiode van zijn nieuwe baan zit willen we eerst zien of de informatie die we nu hebben ook echt zo zal zijn.

Oftewel ik nog steeds denk dat ik dit kan naast de opleiding en mijn vriend ook echt deze baan behoudt. Alleen ik heb het gewoon nodig om er over te praten, omdat ik al jaren een kinderwens heb en niet de hele dag mijn vriend tot horensdol wil praten zit ik op het forum zodat ik alvast mee kan leven met jullie...
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Bericht  love ma 25 feb 2013 - 8:54

Naam Leeftijd Vanaf Hoeveelste kindje Bijzonderheden
Filoria25/34Juni 20112eZWANGER
Ilovethe90sSeptember 2012
IngeSeptember 20121e
mida4youSeptember 20122eZWANGER
TwellieSeptember 20123ePCO
Taeda23/25Oktober 20121e
Just me only meOktober 20121e
love27/27November 20121e
Theezakje13December 20122e
me198725/26December 20121e
Suus32/27
December 20121eZWANGER
NijntjeDecember 20122e
Aagje26/28December 20122e
Punto26/30December 20121e
LacedDecember 20122e
Steep26/29Januari 20132e
Jelleke26/29Januari 20131e
Stokstaartje27/27April 20131e
Rebecca28/29Augustus 20131e
Maniek28/41April 20132e
DennenappelApril 20131ePCO
Lennox Voorjaar 20131e
Exogenesis27/26Zomer 20131e
GuusSeptember 20131e
Lousanne1e
Sneezy1e
Mees1e
Sogood1e
Pitufo27/33Februari 20131e

Heb mezelf er ook even ingezet Very Happy

Heb al tijd niet hier meegeschreven Embarassed maar ga hier nu echt verandering in brengen. Heb mezelf even een schop onder de kont gegeven

Laatst aangepast door love op ma 25 feb 2013 - 9:56; in totaal 1 keer bewerkt
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Aagje! ma 25 feb 2013 - 9:05

@love: volgens mij sta je nu 2x in het lijstje Wink

@all: ik ben een weekje lekker op vakantie geweest. Heerlijk genoten van D in de sneeuw! smile Morgen weer werken. Nog weinig zin in hahaha...
Gister en vandaag wat licht bloedverlies, terwijl ik 2 weken geleden ongesteld ben geworden. Ben met ovulatie testen bezig omdat ik geen idee heb wanneer mijn eisprong is, en mijn cyclus nog best lang is. en hij word steeds donkerder, en vandaag was hij bijna net zo donker. Dus stiekem hoop ik dat ik morgen of overmorgen een positieve heb, dan is mijn cyclus een week korter dan de vorige waren. Dus dat is niet verkeerd smile
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Bericht  love ma 25 feb 2013 - 9:55

Ooh oops dat is wel erg vaak Voor een kindje in 2013! - Pagina 7 1578173417

Die mag dus er wel uitgehaald worden, zal zo even doen smile
Spannend zeg ! Hoop dat je een positieve test hebt dan, weet je al wanneer je gaat testen?
love
love
Kletskop
Kletskop

Bericht  Steep ma 25 feb 2013 - 10:00

Hoe werken die testen dan? Moet je dan elke dag zo'n test doen? Is dat niet duur?
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Taeda ma 25 feb 2013 - 10:02

Pitufo en Stokstaartje, bij mij was de eerste maand het 'ergst', daarna werd het ermee bezig zijn minder. Dus er is hoop Wink

Love, je stond er al in inderdaad. Hoe is het met je banenjacht?

Aagje, dat zou wel fijn zijn! Lang wachten is niet leuk.

Wij hebben besloten om niet te stoppen. Logischerwijs zijn we er wel minder mee bezig, waardoor het minder berekend is. Ik heb mijn man nu ook niet verteld wanneer de belangrijke dagen zijn (nu dus). Op deze manier kan hij zonder veel druk een avond geen zin hebben of moe zijn. Afwachten maar weer!
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  love ma 25 feb 2013 - 10:21

Ja zag het al. Ben druk aan het solliciteren maar het schiet niet echt op Voor een kindje in 2013! - Pagina 7 1371890812 stuur bijna dagelijks brieven de deur uit. Maar is ook niet zn goede periode nu met de crisis enz Voor een kindje in 2013! - Pagina 7 1371890812. Hopelijk heb ik snel wat, solliciteer nu ook minder uren dan dat ik eigenlijk wil, maar wil graag weer aan het werk zijn.

Wie weet komt het nu wel goed en heb je voor je het weet een positieve test in handen.
Hoe gaat het eigenlijk nu met je schoonvader ? Voor een kindje in 2013! - Pagina 7 699888
love
love
Kletskop
Kletskop

Bericht  Stokstaartje ma 25 feb 2013 - 12:10

@Teada: gelukkig dat er nog hoop is voor ons haha. Wat "fijn" dat jullie toch tot een beslissing hebben kunnen komen.

@All: Hier heeft zwangerschap nummer 4 zich aangekondigd in mijn omgeving....hopelijk ben ik over een paar maandjes nummer 5 in de rij hihi
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Bericht  M@niek ma 25 feb 2013 - 23:13

Hallo meiden,

@Raven, welkom! Ik ken je verhaal niet maar als ik het goed begrijp zijn jullie ook al een tijdje bezig?

@Taeda, fijn dat jullie toch een keuze hebben gemaakt. Ik denk dat het sowieso wel een moeilijke situatie is. Heel veel stertke! Het zou ook wel mooi zijn als hij nog te horen kan krijgen dat hij opa wordt.

@Mzcharlotte, hoe gaat het nu met je?

@Pitufo, haha ik ken het allemaal wel. Elke maand weer die onzekerheid. Het kan idd gaan beheersen maar het is ook wel heel leuk hoor.

@Stokstaartje, Bedankt voor het inzetten van het lijstje. Zou je er misschien Moniek van kunnen maken haha. Staat ook een beetje omslachtig.

@Punto, Ik heb meestal een vervelend gevoel linksonder als ik mij eisprong heb. Een pijnlijk stekend gevoel.

@Aagje, lekker hoor een weekje vakantie! Die van jouw is ook al bijna 3. Jammer dat je het niet kan vertellen op haar verjaardag dat ze grote zus wordt. Stiekem hoop ik dat ik 2 juli rond de 10 weken ben ofzo kan mijn dochter vertellen dat ze grote zus wordt haha.

@Love, vervelend he al die afwijzingen. Wat voor werk zoek je?

@All, van de week waren we even in de prenatal, heb heerlijk weg gezwijmeld bij al die lieve baby kleertjes Laughing Heb ook nog ff met de bugaboo donkey gelopen I love you. Mn vruchtbare periode is nu voorbij we hebben het alleen zo druk gehad dat het een beetje voorbij is gegaan. Ik weet ook al precies wat in de babykamer wil een Leander wieg..zo leuk! Nou je ziet wel ben er ook al lekker mee bezig.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Stokstaartje ma 25 feb 2013 - 23:23

Naam Leeftijd Vanaf Hoeveelste kindje Bijzonderheden
Filoria25/34Juni 20112eZWANGER
Ilovethe90sSeptember 2012
IngeSeptember 20121e
mida4youSeptember 20122eZWANGER
TwellieSeptember 20123ePCO
Taeda23/25Oktober 20121e
Just me only meOktober 20121e
love27/27November 20121e
Theezakje13December 20122e
me198725/26December 20121e
Suus32/27
December 20121eZWANGER
NijntjeDecember 20122e
Aagje26/28December 20122e
Punto26/30December 20121e
LacedDecember 20122e
Steep26/29Januari 20132e
Jelleke26/29Januari 20131e
Stokstaartje27/27April 20131e
Rebecca28/29Augustus 20131e
Moniek28/41April 20132e
DennenappelApril 20131ePCO
Lennox Voorjaar 20131e
Exogenesis27/26Zomer 20131e
GuusSeptember 20131e
Lousanne1e
Sneezy1e
Mees1e
Sogood1e
Pitufo27/33Februari 20131e

Haha ja ik twijfelde al, maar het is aangepast hoor Wink
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Bericht  Raven di 26 feb 2013 - 2:54

@ Moniek, dank je wel. Ik heb november 2011 mijn spiraal laten verwijderen. 3 mei 2012 getrouwd en daarna ervoor gegaan om zwanger te worden. Op 21 juni een positieve test in mijn handen. En op 26 november ben ik met 26,3 bevallen van ons dochtertje. Ze heeft een week in de couveuse gelegen waarna ze helaas is overleden op 4 december.
Omdat ik via een keizersnee bevallen ben moeten we verplicht een half jaar wachten. En eind mei moeten we ook nog kijken of we mentaal er goed voor staan om er aan te gaan beginnen. Maar ik denk het wel, want heet duurt zo ontzettend lang voor ons tot het mei is.
Nu hebben we wel het geluk gehad dat we vorige keer ontzettend snel zwanger waren er heeft maar een menstruatie tussen gezeten. En dat is wel een geruststelling al is het voor deze keer geen garantie dat het weer zo snel gaat.

@ de rest die al aan het proberen is hopelijk hoeven jullie niet te vaak een negatieve test te zien. Ik hoop voor jullie allemaal dat het snel raak is!
Raven
Raven
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11

Bericht  Pitufo di 26 feb 2013 - 4:38

@Stokstaartje: nog even kijken of de situatie stabiel genoeg is dus. Hopelijk kunnen jullie er in april inderdaad voor gaan! Bij jou in de omgeving dus ook veel zwangeren? Vorige week hoorde ik van iemand dat ze zwanger is van wie ik het absoluut nog niet had verwacht. Ik voelde wel even een steekje van jaloezie, maar dat was maar heel kort gelukkig. Ik zou het stiekem wel lastiger vinden als een van mijn zussen nu zou vertellen dat ze zwanger is. Ik weet dat zowel mijn oudere zus als mijn jongere zusje op niet al te lange termijn kinderen wil, misschien zijn ze al wel bezig om zwanger te worden. Het zou natuurlijk wel supersoon zijn als we op enig moment alle drie tegelijk zwanger zouden zijn.

@Aagje: en, was de test positief vandaag? Zou idd fijn zijn als je cyclus een week korter is!

@Taeda: fijn dat jullie eruit zijn. Dat jullie er nu niet fanatiek mee bezig zijn, is logisch denk ik, maar het is fijn om niet stil te hoeven staan bij anticonceptie en dat een eventuele zwangerschap gewoon welkom is, ondanks de moeilijke tijd waar jullie nu doorheen gaan.

@Love: frustrerend is dat, solliciteren in deze tijd. Wat voor werk zoek je?

@Moniek: heerlijk, lekker wegzwijmelen bij babyspulletjes. Ik ga die wieg eens googelen.

@Raven: heftig... Ik hoop dat het jullie snel gegund is hug

@All: hier begint het langzamerhand spannend te worden. Als ik een cyclus van 28 dagen heb, moet ik morgen ongesteld worden, als mijn vermoeden over mijn eisprong klopt, volgende week woensdag pas. Ik wil eigenlijk tot volgende week donderdag of vrijdag wachten met testen als mijn menstruatie uitblijft. Heb nu trouwens wel lage buikpijn zoals ik dat vaak heb als ik ongesteld ben.
Pitufo
Pitufo
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Stokstaartje di 26 feb 2013 - 6:31

@Pitufo: Ja dat is het precies. Even kijken of we situatie dan nog steeds is zoals we verwachten.. Mijn schoonzus is zwanger, mijn beste vriendin, een vriendin en een kennis. Van mijn 'gewone' vriendin had ik het ook nog niet verwacht. Die riep altijd nee hoor nu nog niet...en ik had verwacht voor haar aan te gaan en toen kwam ineens het nieuws dat zij zwanger was. Dat stak me ook wel een beetje. Niet dat ik het hun niet gun hoor want haar partner wil al jaren kinderen, maar was even uit mijn doen..

Spannend hoor morgen wat er gaat gebeuren....
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Bericht  Taeda di 26 feb 2013 - 9:24

@Moniek Ik zwijmel ook al weg bij alle leuke dingen. Ik weet al precies welke kinderwagen ik wil Laughing

@Pitufo, spannend! Ik duim voor je!

@Stokstaartje, gelukkig hier op het moment geen zwangeren. Ik gun het iedereen oprecht, maar het kan wel confronterend zijn. Met de kerst vond ik wel pittig, het halve forum testte positief en ik was net ongesteld geworden.

@Raven, oh meid! Ik had je verhaal niet gekoppeld, maar ik heb het met tranen in mijn ogen gelezen. Wat fijn dat jij en je man er hetzelfde in staan en je jomt positief over!

Hier weinig nieuws, we zien het wel. Het kabbelt op het moment allemaal rustig door.
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Stokstaartje di 26 feb 2013 - 20:35

@Teada: ja met de kerst vond ik het ook best moeilijk om te lezen dat er zoveel zwangeren waren. En het is idd niet dat je het hun niet gunt, maar je gunt het jezelf altijd net iets meer. En dat is logisch lijkt me. Ik vond het vooral moeilijk om te zien, omdat ik ook zo graag wilde maar wij er nog niet voor gingen. Wat leuk zeg dat je al weet welke kinderwagen je wilt. Ik durf nog niet eens te lang naar een rompertje in de winkel te kijken hahaha....
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Bericht  Aagje! di 26 feb 2013 - 20:41

@pitufo: spannend meid! wanneer wil je gaan testen??

@all: mijn ovulatie test was gister weer bijna helemaal wit. Dus die dag ervoor wel een goede donkere streep, maar lang nog niet zo donker als de test streep . Ik weet niet wat ik ervan moet denken, ik test nog even door om te kijken wat hij gaat doen. Maar vaag is het wel Voor een kindje in 2013! - Pagina 7 561177
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Bericht  Stokstaartje di 26 feb 2013 - 20:45

oow wat vervelend Aagje. Hoeveelste cyclusdag zit je nu precies?
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Bericht  Aagje! di 26 feb 2013 - 20:47

[quote=[email=M@niek]M@niek[/email]]

@Aagje, lekker hoor een weekje vakantie! Die van jouw is ook al bijna 3. Jammer dat je het niet kan vertellen op haar verjaardag dat ze grote zus wordt. Stiekem hoop ik dat ik 2 juli rond de 10 weken ben ofzo kan mijn dochter vertellen dat ze grote zus wordt haha.
[/quote]

Ja dat had leuk geweest, maar dat is niet meer haalbaar Wink haha... Ja over 2 weken word ze alweer 3. Zojuis ingeschreven op een basisschool, gaat echt snel allemaal he!
Zou leuk zijn als je het in juli zo aan haar kan vertellen. Zou toch een mooi verjaardags kadootje zijn voor haar smile
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Bericht  Aagje! di 26 feb 2013 - 20:49

Stokstaartje schreef:oow wat vervelend Aagje. Hoeveelste cyclusdag zit je nu precies?

Op dag 17 'pas'. Dus kan alle kanten nog wel op, maar omdat mijn ovulatie test toch donkerder werd had ik toch wel een beetje gehoopt dat hij er al aan kwam. Nu wachten we maar weer af Wink.
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: