Hoe vaak sport jij?
+28
widko
SarahKey
LDJ
rapa nui
Bliss
Coco
Snoes
Zonnetje
Kowalski
Printje
Minx
Char1
Benthe
Snirp
Jeanette
Shisha
Lady4
Caramba
Chocoholic
Rush
Rouxxxe
Ibbeltje
Chocolate Cookie
Annouk
Carra
silly-one
Ragazza
Marin
32 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Hoe vaak sport jij?
Re: Hoe vaak sport jij?
Nooit.. Al wil ik er binnenkort wel mee gaan beginnen.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben net weer begonnen. Ik sport nu dagelijks min. 30 min.
Wat ik doe verschilt per keer. Heb wat sportapparaten op zolder, sportmatjes, veel dvd's en lang leve youtube. Ik varieer dus vooral in wat ik doe waardoor het ook leuk blijft.
Ik probeer ook nog elke dag lekker een 15-30 min te dansen met de kinderen.
Edit: Met dochter doe ik ook nog weleens Nederland in beweging via uitzending gemist.
Wat ik doe verschilt per keer. Heb wat sportapparaten op zolder, sportmatjes, veel dvd's en lang leve youtube. Ik varieer dus vooral in wat ik doe waardoor het ook leuk blijft.
Edit: Met dochter doe ik ook nog weleens Nederland in beweging via uitzending gemist.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ik sport 3x per week: op maandagavond body combat, op woensdagochtend zumba en op zondagochtend body attack. Als ik een keer niet kan is het jammer, dan ga ik die week een keer minder. Vaak zorg ik dat ik er een half uur eerder ben, zodat ik zelf nog wat apparaten kan doen of even op de crosstrainer ga. In een goede week sport ik dus zo'n 4,5 uur.
Deze week ga ik trouwens vier keer, heb vrijdag vrij en er is om 17:30 een nieuwe les body attack bij gekomen. Volgende week heb ik vakantie, dus ik denk dat ik dan ook wel vier keer ga.
Deze week ga ik trouwens vier keer, heb vrijdag vrij en er is om 17:30 een nieuwe les body attack bij gekomen. Volgende week heb ik vakantie, dus ik denk dat ik dan ook wel vier keer ga.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zwem 2x in de week. Ik ben ooit begonnen met 3x in de week maar dat voelde te veel als een verplichting dus ben teruggegaan naar 2x omdat ik het wel leuk moet blijven vinden om het vol te houden.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Eerlijk gezegd sport ik nooit.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Coco schreef:Ik ben net weer begonnen. Ik sport nu dagelijks min. 30 min.
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
4 keer per week: 2 keer Zumba en 2 keer cardio en kracht.
Moet wel bekennen dat het de laatste tijd vaker 3 dan 4 keer was.
Moet wel bekennen dat het de laatste tijd vaker 3 dan 4 keer was.
widko- Fluisteraar
- Aantal berichten : 109
Punten : 119
Registratiedatum : 29-11-10
Niet. Maar ik fiets minimaal 60 km per week en wandel er vaak ook 10.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
1 keer per week echt sporten, nl 75 min dansen. Maar ik probeer wel elke dag (of tenminste 5 keer per week) ook thuis oefeningen te doen. Ik heb zo'n gymmatje, of ik doe Just Dance op de WII (en dan echt 45 min heel actief meedoen). Maar dat lukt nog niet altijd helemaal. We willen nog wel een hometrainer ofzo kopen voor op zolder. Tussendoor ga ik weleens squashen met mn man, maar dat is niet structureel.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
6 dagen in de week. Ik kom nu op zo'n 10 uur in de week. Straks wordt het uitgebouwd naar weken met 18 uur.
En ik zit al vanaf 19u op de bank tv te kijken
Ik train voor tr.iathlon en zwem, fiets en loop hard. Soms skeeler ik ook nog weleens en ik doe rompspiertraining extra.
En ik zit al vanaf 19u op de bank tv te kijken
Ik train voor tr.iathlon en zwem, fiets en loop hard. Soms skeeler ik ook nog weleens en ik doe rompspiertraining extra.
Gast- Gast
Zo, da's veel Jip83! Dan heb je zeker weinig tijd voor leuke dingen naast je werk en/of studie en zoveel sporten? Wel cool dat je mee gaat doen aan een triathlon! Wanneer zal die plaatsvinden?
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Ik weet niet beter dan dat ik mijn hele leven al zoveel sport. Nouja niet zo veel als nu natuurlijk, maar vroeger zwom ik al 6 dagen in de week.
Ik werk 30 uur per week en kom nog aan voldoende sociale contacten en leuke dingen doen toe. In de winter wat meer, in het voorjaar en zomermaanden wat minder of ik plan het goed. Bijv op zondag om 8:30 op de fiets 13:30 thuis en dan kan ik om 14:30 met vriendinnen afspreken (die toch tot 13 u in bed liggen )
Er zijn verschillende afstanden en mijn belangrijkste is op 14 juli en dan doe ik een hele tr.iathlon.
Aanvulling: een aantal vriendinnen doen dezelfde sport of trainen mee. En mijn sport is ook mijn hobby en valt voor mij ook onder leuke dingen doen.
Ik werk 30 uur per week en kom nog aan voldoende sociale contacten en leuke dingen doen toe. In de winter wat meer, in het voorjaar en zomermaanden wat minder of ik plan het goed. Bijv op zondag om 8:30 op de fiets 13:30 thuis en dan kan ik om 14:30 met vriendinnen afspreken (die toch tot 13 u in bed liggen )
Er zijn verschillende afstanden en mijn belangrijkste is op 14 juli en dan doe ik een hele tr.iathlon.
Aanvulling: een aantal vriendinnen doen dezelfde sport of trainen mee. En mijn sport is ook mijn hobby en valt voor mij ook onder leuke dingen doen.
Gast- Gast
Rovine schreef:Niet. Maar ik fiets minimaal 60 km per week en wandel er vaak ook 10.
Niet meer op je roeitrainer?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Echt sporten doe ik nooit. Wel gedaan, maar altijd voor even....
Ik fiets wel enorm veel, dat telt ook toch?
Ik fiets wel enorm veel, dat telt ook toch?
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Ik squash 1x per week en probeer daarnaast nog 1x naar de sportschool te gaan om een uurtje te fitnessen of een les Bodyshape te doen. Dat schiet er nog weleens bij in, maar dan doe ik thuis een paar keer oefeningen in die week.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: