Dagcafé 2013
+57
Winegum
Sunshine
Pompoen
Saga
GreenGrass
Sushi
Printje
Rose
Lot
Parisienne
madam
Takkie
Jade
BlackPoint
Bimbam
Pitufo
Caroow
silly-one
Atelier Madame
Sarah1985
Erin
Lien
Nyx
May
Green_Pepper
Jeanette
Flower_L
Alex
Ibbeltje
Chocolate Cookie
Ella
June
Japie
Vino
Tiana
Stuiterbal
Burn
ExpressoB
Peanut
xxjojootjexx
Carra
Krullebol
Jezzie
Burgemeester Irene
Anousch91
Minx
Steep
Manderijn
Elliot
Kowalski
Sea of Trees
Suus
Rush
Fortissimo
VeryCherry
Toet
meisjesmama
61 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé 2013
Leuk Minx! Wat voor cursus en per wanneer mag je aan de slag?!
Balen Verycherry! Maar als die al bijna 10 is kan die toch wel zijn voeten vegen?!
Balen Verycherry! Maar als die al bijna 10 is kan die toch wel zijn voeten vegen?!
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
een 2 daagse cursus medical taping eind april. Heb er nu al zin in weer ff mijn hersens aan het werk zetten
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Oh, zijn voeten had hij wel geveegd hoor, alleen zijn broek niet afgeklopt en zijn handen zagen zo zwart als roet
En ik baal baal baal! Wilde weer een stukje op mijn blog schrijven, pakt ie de foto's niet
En ik baal baal baal! Wilde weer een stukje op mijn blog schrijven, pakt ie de foto's niet
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Haha, oo dan had die dat idd netjes gedaan. Jammer van de rest dan ;-)
En anders zonder foto's?!
Minx, klinkt interessant, wat houdt het in?!
En anders zonder foto's?!
Krullebol- Prater
Hier is het echt ontplofte chaos, en heb niet de puf om er iets aan te doen. Nog maar eens een bakkie koffie zetten in de hoop dat dat een beetje pept.
Gast- Gast
Ik zet áltijd foto's erbij. Anders vind ik het niet leuk Probeer het vanavond wel weer een keer. Ik moet toch eerst boodschappen gaan doen. Heb alleen geen zin om te gaan, maar das weer een ander verhaal.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Misschien dat de kaboutertjes langskomen Stofzuiger als je ff je ogen dicht doet voor een tukkie
Krullebol- Prater
Ik heb 2 kaboutertjes, ze hebben alleen blonde haartjes met een paar beginnende krulletjes ipv puntmutsenKrullebol schreef:Misschien dat de kaboutertjes langskomen Stofzuiger als je ff je ogen dicht doet voor een tukkie
Ze kunnen ook echt prima opruimen, alleen het effect is vaak van zeer korte duur, dan bedenken ze daarna dat ze net het onderste uit de krat willen hebben, omkiepen werkt natuurlijk het makkelijkste
Ik ben zo blij dat ik mijn onderbuurvrouw niet ben
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Ik heb 2 kaboutertjes, ze hebben alleen blonde haartjes met een paar beginnende krulletjes ipv puntmutsenKrullebol schreef:Misschien dat de kaboutertjes langskomen Stofzuiger als je ff je ogen dicht doet voor een tukkie
Ze kunnen ook echt prima opruimen, alleen het effect is vaak van zeer korte duur, dan bedenken ze daarna dat ze net het onderste uit de krat willen hebben, omkiepen werkt natuurlijk het makkelijkste
Ik ben zo blij dat ik mijn onderbuurvrouw niet ben
Superschattig!!
Ik denk dat de onderbuurvrouw goede oorstoppers heeft
Krullebol- Prater
Krullebol schreef:
Dat gekleurde tape wat je wel ziet. Die cursus ga ik doen
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Dat klinkt wel heel boeiend Minx die cursus. Dat klijkt me best lastig goede tape aanbrengen!!
Aaah Stof onder die puntmutsjes komen die blonde haren ook mooi onderuit!! Aaah joh en je onderbuurvrouw al op een moment wel denken jaaar hoor daar gaan ze weer weer een krat om!! Mama kan goed opruimen
Net een uurtje cursus gehad en nu even lekker bijkomen van alles
Aaah Stof onder die puntmutsjes komen die blonde haren ook mooi onderuit!! Aaah joh en je onderbuurvrouw al op een moment wel denken jaaar hoor daar gaan ze weer weer een krat om!! Mama kan goed opruimen
Net een uurtje cursus gehad en nu even lekker bijkomen van alles
Peanut- Fluisteraar
- Aantal berichten : 163
Punten : 168
Registratiedatum : 08-11-12
HerkenbaarStofzuiger schreef:Hier is het echt ontplofte chaos, en heb niet de puf om er iets aan te doen. Nog maar eens een bakkie koffie zetten in de hoop dat dat een beetje pept.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Ik heb een nieuw soort schoonmaak schema thuis. Ik doe niet meer op zaterdag alles, maar als ik thuis kom dan ga ik koken, eten we samen, daarna opruimen en dan moet ik van mezelf een 'klus' doen. Zoals het toilet grondig. Ik merk voor mezelf dat het me een voldaan gevoel geeft voordat ik dan op de bank plof.
Voorheen ging ik direct na het eten zitten, maar dan voelde ik me echt nutteloos.
Voorheen ging ik direct na het eten zitten, maar dan voelde ik me echt nutteloos.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Huh, hoezo MOET je wat? Ga je er een bedankje voor krijgen denk je? Anders zou ik het niet doen.
Ik herken het wel hoor. Heb het ook wel eens gedaan, maar achteraf was ik gewoon idioot.
Ik herken het wel hoor. Heb het ook wel eens gedaan, maar achteraf was ik gewoon idioot.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik heb de hele middag de Sims gespeeld en nu wilde ik snel stofzuigen, voordat mijn vriend thuis komt. Maar de zak van de stofzuiger zit vol, dus dat ding zuigt voor geen meter
En ik weet niet waar de nieuwe zakken liggen, dus moet toch echt op mijn vriend wachten, haha!
En ik weet niet waar de nieuwe zakken liggen, dus moet toch echt op mijn vriend wachten, haha!
Gast- Gast
Woow ik viel haast van m'n bank! Dacht even dat er 72 pagina's gepost was in het dagcafé vandaag maar het is niet zo.. Al vind ik het best aardig gaan vandaag
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
ExpressoB, dat jij dat nog doet laat lekker liggen joh, zijn probleem dat het een bende is. Niet het jouwe.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Goedenavond!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Zou in staat zijn de kat van de buren nog even door de gordijnen te jagen en een stinkbom te laten ontploffenSea of Trees schreef:ExpressoB, dat jij dat nog doet laat lekker liggen joh, zijn probleem dat het een bende is. Niet het jouwe.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Zou in staat zijn de kat van de buren nog even door de gordijnen te jagen en een stinkbom te laten ontploffenSea of Trees schreef:ExpressoB, dat jij dat nog doet laat lekker liggen joh, zijn probleem dat het een bende is. Niet het jouwe.
Gast- Gast
Of de deur open en bordje in de tuin met: gratis af te halen, inboedel, sla uw slag.
Gast- Gast
Expresso heb ik wat gemist is het uit tussen jullie ? Jij bent toch die meid met die mooie witte hond he.
Goedeavond trouwens ik lig ziek op de bank en eindelijk wat tijd om eens te forummen dat is al heel lang geleden
Goedeavond trouwens ik lig ziek op de bank en eindelijk wat tijd om eens te forummen dat is al heel lang geleden
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Ow dan heb ik idd echt wat gemist. Wat jammer Expresso.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: