Dagcafé 2013
+57
Winegum
Sunshine
Pompoen
Saga
GreenGrass
Sushi
Printje
Rose
Lot
Parisienne
madam
Takkie
Jade
BlackPoint
Bimbam
Pitufo
Caroow
silly-one
Atelier Madame
Sarah1985
Erin
Lien
Nyx
May
Green_Pepper
Jeanette
Flower_L
Alex
Ibbeltje
Chocolate Cookie
Ella
June
Japie
Vino
Tiana
Stuiterbal
Burn
ExpressoB
Peanut
xxjojootjexx
Carra
Krullebol
Jezzie
Burgemeester Irene
Anousch91
Minx
Steep
Manderijn
Elliot
Kowalski
Sea of Trees
Suus
Rush
Fortissimo
VeryCherry
Toet
meisjesmama
61 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé 2013
Oeh yummie Shoarma is lekker ^^ Wij hebben lasagnette gegeten, maar ik was de groenten vergeten
Ik ga de hele avond haken
Ik ga de hele avond haken
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ook lekker!
Ik ga straks lekker douchen en ga dan lekker lezen in bed of op de bank denk ik. Niks spannends dus hier haha. Haakze!
Ik ga straks lekker douchen en ga dan lekker lezen in bed of op de bank denk ik. Niks spannends dus hier haha. Haakze!
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Niks doen is ook lekker toch Ik ben alleen thuis, dan voel ik me ook niet schuldig als ik de hele avond bezig ben.
Leeft Caroow hier nog?
Nav de foto's zojuist:
"Deel Steenwijk zonder stroom na brand"
http://www.nu.nl/binnenland/3354216/deel-steenwijk-zonder-stroom-brand.html
Nav de foto's zojuist:
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Ik voel me wel een beetje schuldig. Doe niks nuttigs. Zit nu te wachten tot ik weer een nieuw leven heb bij Candy CrushVeryCherry schreef:Niks doen is ook lekker toch Ik ben alleen thuis, dan voel ik me ook niet schuldig als ik de hele avond bezig ben.
Sushi- Kletskop
Sushi schreef:Ik voel me wel een beetje schuldig. Doe niks nuttigs. Zit nu te wachten tot ik weer een nieuw leven heb bij Candy CrushVeryCherry schreef:Niks doen is ook lekker toch Ik ben alleen thuis, dan voel ik me ook niet schuldig als ik de hele avond bezig ben.
Waarom zou je je avond nuttig moeten invullen dan? Niks doen is heel goed voor je
Dank je Dan ga ik de hele avond niks doen!VeryCherry schreef:Sushi schreef:Ik voel me wel een beetje schuldig. Doe niks nuttigs. Zit nu te wachten tot ik weer een nieuw leven heb bij Candy CrushVeryCherry schreef:Niks doen is ook lekker toch Ik ben alleen thuis, dan voel ik me ook niet schuldig als ik de hele avond bezig ben.
Waarom zou je je avond nuttig moeten invullen dan? Niks doen is heel goed voor je
Sushi- Kletskop
Nu nog? Lekkah laat! Ik ga morgenochtendVesper schreef:Ik moet nog sporten maar ik wihiil nieehieet.
Sushi- Kletskop
Oh, ik zou ook best weer naar een sportschool willen, maar het is zo duur
sportschool is prijzig ja..
ben gisteren bij 1 geweest, kun je onbeperkt sporten voor 43,90 en gratis gebruik van allerlei dingen(zwembad, sauna, zonnebanken) en welke sport je maar wilt
Ik moet iets van pilates gaan doen voor mijn rug/romp/been en bil spieren (op aanraden van de fysio vanwege mijn rugklachten en instabilliteit. Gisteren proefles yoga, pilates gedaan.
ben gisteren bij 1 geweest, kun je onbeperkt sporten voor 43,90 en gratis gebruik van allerlei dingen(zwembad, sauna, zonnebanken) en welke sport je maar wilt
Ik moet iets van pilates gaan doen voor mijn rug/romp/been en bil spieren (op aanraden van de fysio vanwege mijn rugklachten en instabilliteit. Gisteren proefles yoga, pilates gedaan.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Oh, maar die prijs valt nog best wel mee. Ik wil niet maar een beperkt aantal dingen kunnen doen omdat ik maar €15,- per maand zou betalen. Misschien moet ik me er maar is meer in gaan verdiepen.
Ik wil mijn bovenbenen strakker krijgen, ik vind ze echt lelijk zoals ze nu zijn. En ik zou ook een sterkere rug willen, want ik heb heel snel last van mijn ribben.
Ik wil mijn bovenbenen strakker krijgen, ik vind ze echt lelijk zoals ze nu zijn. En ik zou ook een sterkere rug willen, want ik heb heel snel last van mijn ribben.
Mijn kat heeft wormen Morgen dus maar even kuurtje halen. Andere kat dan ook maar preventief behandelen?
Gast- Gast
Dan zou ik eens rondkijken wat er bij jou in de buurt is. Veel lessen zijn ook wel overdag.
Lennox schreef:Mijn kat heeft wormen Morgen dus maar even kuurtje halen. Andere kat dan ook maar preventief behandelen?
is dat besmettelijk? zou ik even navragen
Als N op school zit heb ik natuurlijk alle tijd. Ik kan ook wel 's avonds, maar dat vind ik zo saai voor mijn vriend
Volgens mij is het behoorlijk besmettelijk, beetje afhankelijk van watvoor wormen het zijn. Via de kattenbak kan de andere kat volgens mij zo besmet worden. Nu mág die best een paar kilootjes lichter worden... Maar wenselijk zijn die wormen zeker niet M'n vriend gaat morgen meteen twee kuurtjes halen, dan gaan we Kyra helemaal ontwormen en Nova maar preventief behandelen. Zekere voor her onzekere.ExpressoB schreef:Lennox schreef:Mijn kat heeft wormen Morgen dus maar even kuurtje halen. Andere kat dan ook maar preventief behandelen?
is dat besmettelijk? zou ik even navragen
Gast- Gast
Nou inderdaad beter maar doen!
Hoi!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik denk dat ik zo lekker kan slapen na(ar) die wijntjes van net..
Burn- Lady Post-a-lot
Sushi, wat is je oude naam?
Burn- Lady Post-a-lot
GreenGrass schreef:Leeft Caroow hier nog?
Nav de foto's zojuist:
Niet mijn deel gelukkig!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Burn: mijn oude naam is... *tromgeroffel*... Sushi! Ik heette op het oude forum heel lang Sushi18 en toen _Sushi en nu gewoon Sushi.
VC: Zit er een Sportcity bij je in de buurt? Ik ga bij Sportcity en betaal € 35,00 per maand en kan dan onbeperkt sporten, ik kan gaan wanneer ik wil. Ik kan ook meedoen aan groepslessen. En ik vind de begeleiding bij Sportcity heel fijn
Edit: ik ben trouwens sinds dit forum er is een stuk minder actief. Op het vorige forum postte ik best veel volgens mij. Dus misschien dat je me daarom niet herkent?
VC: Zit er een Sportcity bij je in de buurt? Ik ga bij Sportcity en betaal € 35,00 per maand en kan dan onbeperkt sporten, ik kan gaan wanneer ik wil. Ik kan ook meedoen aan groepslessen. En ik vind de begeleiding bij Sportcity heel fijn
Edit: ik ben trouwens sinds dit forum er is een stuk minder actief. Op het vorige forum postte ik best veel volgens mij. Dus misschien dat je me daarom niet herkent?
Sushi- Kletskop
Hoi meiden
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40