Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

najaar 2013mama's!!

+45
PapillonRose
meisje
Mamsie
catgirl85
Pien
Suus
Bruintje Beer
Silver
Annie24
Crogiola
Sterrin_
Burn
Arwyn
Takkie
Razz
Exogenesis
nillis
Caroow
Xinga
Lejow
Filoria
myloon
Dolphinne
koNijntje
Aardbei
Tummy
Parel
Happydobby
Caresses
yes1984
Star007
Tsjip
Samantha
Sazzle
Printje
kwebbeltje
Bimbam
Jasmine
Stitch
Pomodori
Novalee
_Jet
Sweet33
Annemie
RioolSpook
49 plaatsers

Pagina 4 van 41 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 41  Volgende

Ga naar beneden

najaar 2013mama's!! - Pagina 4 Empty Re: najaar 2013mama's!!

Bericht  Suus di 26 maa 2013 - 5:28

@ Sazzle: Fijn dat de pijn minder wordt! Maar wel balen van je vergeetachtigheid... Succes morgen met de bijeenkomst!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Stitch di 26 maa 2013 - 5:44

Hallo allemaal, ook weer even een teken van leven van mijn kant. Ben al ruim een week niet helemaal lekker, en sinds het weekend ook flink beroerd. Waarschijnlijk een buikgriep te pakken Sad Vandaag dus ook thuis gebleven, en morgen ook nog. Baal er als een stekker van!
Gelukkig was alles bij de verloskundige wel goed vorige week. Heb naar het hartje kunnen luisteren, en dat ook maar opgenomen voor mn vriend. Verder ook op mn werk verteld, en daar reageerden ze echt harstikke leuk! Echt een opluchting, want had ik niet verwacht.

Verder dus gewoon ff klote, maar dat zal toch ook wel weer goedkomen. Hoop ook dat de vervelende klachten die ik vorige week al had bij de buikgriep horen, anders wordt ik denk ik niet heel vrolijk Wink

Sorry dat ik nu even niet op jullie reageer, hoop binnenkort weer!

Liefs uit de ziekenboeg!
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Bericht  nillis di 26 maa 2013 - 20:30

@ sazzle, succes vandaag op het werk

@ stitch, beterschap

@ all, heb nu voor de zoveelste ochtend op rij een hele zere rug. Is dat voor jullie herkenbaar?
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  nillis wo 27 maa 2013 - 0:17

@ all, bij de vk was alles goed alleen wel een laag hb van 6.7 maar dat wisten we al. Ga nu op weg naar late dienst. Hopelijk kan ik hem volhouden. Oja weet al waar ik een zere rug van heb. Heb weer twee dagen op bepaalde schoenen gelopen en daar krijg ik een zere rug van.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Bericht  kwebbeltje wo 27 maa 2013 - 3:53

Hoi meiden,

Hier gaat het nog steeds hetzelfde, ik kan nu ook nie echt zeggen dat ik geniet. Hopelijk verdwijnt het misselijk en de kokhalzen. Ik voel me zo ontzettend slap en duizelig. Ga nou wel iedere dag naar buiten dan loop ik mijn zoon tegenmoet als hij uit school komt en zelfs dan moet ik nog kokhalzen onderweg erg raar.
Soms met vlagen ben ik weer onzeker en zou ik het liefst weer een echo willen om te kijken hoe het met de kleine is. En emotioneel dat ik ben oef ik kan om bijna alles wel brullen .

Zijn jullie afgevallen of niet, en hoeveel afgevallen of aangekomen zijn jullie nu?

Saszle: wat doe je in dethuiszorg? Ik herken dat vergeetachtige wel, heb ik ook. Hopelijk viel het mee op je werk.

Nillos: ik herken dat niet van de zere rug, heb jeje eigen misschien vertild ofzo? Lees net dat het door je schoenen komt. Je laag hb kun je daar nog iets aandoen? Hopelijk gaat het goed op je werk.

Stitch: blijft super om het hartje te horen. Beterschap hopelijk voel jeje snel weer beter.

Suus: hoe is het met jou allemaal?

Waar is de rest??

Groetjes kwebbeltje
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Bericht  Sazzle wo 27 maa 2013 - 4:14

Op m'n werk is er verder niks meer over gezegd, gelukkig.
Kwebbel: Ik doe een ochtendroute, helpen met adl etc. Steunkousen, dat soort dingen.
Ik heb me vannacht zó beroerd gevoelt.. hele nacht kwam m'n avond eten omhoog, misselijk en moest ook 2x rennen naar de wc. Toen ik 's ochtends opstond heb ik heel erg moeten overgeven. Dit nog niet eerder gehad in de zwangerschap en twijfel of he daarvan is of dat het eten verkeerd is gevallen. Blegh, hele dag voel ik me al niet lekker.
Sazzle
Sazzle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 385
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  kwebbeltje wo 27 maa 2013 - 5:36

Saszle, gelukkig hebben ze er niks meer over gezegd op je werk. Ik werk ook in de thuiszorg, al zit ik nu in de zw, moest zelfs bij de clienten kokhalzen ook allemaal in de uto bleh. Wat vervelend zeg dat je zo misselijk was vannacht, hopelijk kwam het door je eten en heb je nu nergens meer last van. Beterschap in ieder geval.
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Bericht  Sazzle wo 27 maa 2013 - 8:24

kwebbeltje schreef:Saszle, gelukkig hebben ze er niks meer over gezegd op je werk. Ik werk ook in de thuiszorg, al zit ik nu in de zw, moest zelfs bij de clienten kokhalzen ook allemaal in de uto bleh. Wat vervelend zeg dat je zo misselijk was vannacht, hopelijk kwam het door je eten en heb je nu nergens meer last van. Beterschap in ieder geval.

Daar heb ik inderdaad ook last van, bij cliënten kokhalzen. Ik kan het wel verbergen zodat ze niks merken. Zit je daarom in de zw of speelt er meer?
Sazzle
Sazzle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 385
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Suus wo 27 maa 2013 - 8:59

@ Stitch: Leuk dat je het hartje hebt gehoord en het hebt opgenomen voor je vriend najaar 2013mama's!! - Pagina 4 561177 En fijn dat de reacties op je werk positief waren! Vervelend dat je nu al een tijdje ziek bent, beterschap!

@ Nillis: Fijn dat alles (behalve je hb dan) bij de vk goed was. Balen van je rug, maar gelukkig weet je waar het door komt. Hopelijk gaat het werken goed!

@ Kwebbeltje: Nog steeds zo aan het kokhalzen, echt vervelend! Ik hoop steeds te lezen dat het minder wordt, hopelijk komt dat bericht snel!
Ik ben niks afgevallen, misschien een kilo aangekomen, maar veel meer nog niet. Maar goed, ik ben helemaal niet misselijk geweest en heb een goede eetlust, dus logisch dat ik niet ben afgevallen Wink Het gaat verder goed met mij hoor, lief dat je het vraagt. Ben alleen al een hele tijd verkouden en ben dat zo zat! Morgen weer naar de verloskundige najaar 2013mama's!! - Pagina 4 561177

@ Sazzle: Bah, wat een vervelende nacht heb je gehad! Nog steeds zo beroerd? Kan natuurlijk heel goed een buikgriepje zijn, er gaat weer vanalles rond geloof ik... Beterschap!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pomodori wo 27 maa 2013 - 20:54

@ Sazzle, gaat het nu weer wat beter vandaag? Kan me indenken dat het bukken en omhoog komen iet ideaal is als je maag van streek is. Van vergeetachtigheid heb ik niet meer last dan anders. Ik denk dat ik daar nog geen last van heb, maar kan altijd nog komen....

@ Kwebbeltje, wow dat klinkt wel heel vervelend zeg! Al dat kokhalzen is niet echt lekker, maar het blijft daarbij? Geen overgeven daarna? En ook niet misselijk verder?

@ Stitch, wat leuk dat je het hartje weer hebt gehoord. Verder beterschap! Hopelijk ben je snel weer wat fitter. En lekker dat ze op je werk alleen maar positief reageerden. Ik vond het ook reuze spannend het te vertellen, maar ze reageerden ook positief (maar wel extreem verbaasd en verrast en denk dat ze er achter de schermen wel van balen)

@ Nillis, hoe is je late dienst gegaan dit keer?

Ik ben inmiddels al een kilo of vier aangekomen, maar wijt dat aan de misselijkheid tegen gaan door allerlei zaken te eten. Als ik maar at, bleef het een beetje weg. En ik heb ook serieus meer trek. Nu moet ik alleen gaan proberen niet heel veel meer te gaan eten (ik lijk wel altijd trek te hebben, zou het dan in plaats van een kindje een lintworm zijn???) want straks ben ik tonnetje rond en dat is ook niet de bedoeling.

Verder ben ik hoera niet echt misselijk meer en gaat het ook maagzuurtechnisch weer wat beter. Ik slaap ook weer beter en ik lijk langzaamaan wat meer energie te krijgen. Gelukkig!

Gisteren bericht gehad dat we zijn ingeschreven voor de samen bevallen cursus. Ook dat is weer geregeld.
Nu vanavond op pad voor meer positiebroeken/kleding. Een broek is wel een beetje karig...

Fijne dag allen!
Pomodori
Pomodori
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 292
Punten : 303
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  nillis wo 27 maa 2013 - 20:56

@ suus, verkoudheid kan ook van de zwangerschap komen. Moet je maar even aan de vk vragen.

@ kwebbeltje, wat balen dat het nog steeds niet beter gaat. Hopelijk snel.

@ sazzle, balen dat je je zo slecht hebt gevoeld. hopelijk voel je je snel beter. Ik zou het denk ik op mijn werk wel prettig vinden om de dingen uit te praten, want anders blijf je er zelf zo mee zitten.

@ all, ik ga nu mijn leidinggevende bellen om te overleggen wat we gaan doen, want ik was helemaal kapot gisteren en daar heb ik vandaag weer veel last van. Dus dit gaat niet meer werken om zoveel te werken, volgende week heb ik ook een drukke week en de week erna heb ik twee late diensten en twee slaapdiensten, dat is bijna 50 uur. Dat ga ik niet halen.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Suus do 28 maa 2013 - 6:52

@ Pomodori: Ik heb ook echt meer trek de laatste dagen! Ik eet maar wat meer brood en probeer niet al te veel slechte dingen extra te eten, best lastig Wink Fijn dat je niet meer misselijk bent en minder last hebt van maagzuur! En meer energie is ook wel heel erg fijn. Die Samen Bevallen cursus willen wij waarschijnlijk ook gaan doen najaar 2013mama's!! - Pagina 4 561177 Moet mijn man nog even zien te overtuigen Laughing

@ Nillis: Heb je al overlegd met je leidinggevende? Klinkt wel alsof dat verstandig is. Hopelijk kan hij wat voor je doen najaar 2013mama's!! - Pagina 4 561177

@ All: Ik ben vanmiddag bij de verloskundige geweest en alles zag er helemaal goed uit! De bloeduitslagen waren goed, we hebben het hartje gehoord en hij groeit goed, de baarmoeder zit al bijna tot mijn navel! Ik begin nu ook wel een beetje een buikje te krijgen. Mijn spijkerbroek zit niet heel lekker meer Wink Moet echt gaan shoppen binnenkort!
En Nillis, ik heb inderdaad gevraagd naar de verkoudheid. Het is heel normaal dat dat lang aanhoudt tijdens de zwangerschap. Het is belangrijk dat ik genoeg rust neem en genoeg vitamines binnen krijg, zodat het niet de hele zwangerschap blijft aanhouden. Het kan op zich geen kwaad voor de baby, maar is natuurlijk erg vervelend voor mezelf.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  nillis do 28 maa 2013 - 20:41

@ suus, fijn dat alles goed was en dat de kleine goed groeit. Ik vind de positiebroeken zoveel lekkerder zitten. Ik heb een vrouwelijke leidinggevende.

@ all, heb gisteren met mijn leidinggevende overlegd en ze zal naar het rooster kijken en deze voor mij op de mail zetten, zodat ik er in mijn dienst vanmiddag naar kan kijken. Ben benieuwd. Heb vandaag nog een slaapdienst en als ik niet allemaal afspraken met een client had staan had ik die ook al wel veranderd, maar ik ga hen mu nog doen, dan moet ik 2 paasdag een paar uurtjes werken en dan had ik eigenlijk woensdag op donderdag een slaap, maar dat word waarschijnlijk een late en dan vrijdag een hele dag training geven, dus dat moet te doen zijn en voor de week erop zie ik dus vanmiddag. We gaan nu gewoon elke twee weken bekijken hoe het gaat.
Fijn paasweekend allemaal
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Bericht  kwebbeltje vr 29 maa 2013 - 21:31

Goedemorgen meiden,

Mijn man is met onze zoon naar de voetbal en ik heb lekker hier het rijk voor mezelf. Heerlijk in mijn pyama op de bank liggen en met de ipad neuzen op internet.
Straks heeft zoon nog een kinderfeestje, dus vanmiddag hier ook geen kind haha. Morgen gaan we bij schoonouders brunchen en de kids paaseieren zoeken en dan aan het eind van de dag naar mijn ouders daar ook de kids paaseieren zoeken en daarna gourmetten met zn allen.
Maandag 14 weken ik hoop dat ik me snel beter voel want dat is hier nog steeds niet aan orde.
Gaan jullie nog iets met pasen doen?

Nillis: fijn dat je rooster wordt aangepast, dan kun je het ook langer vol houden.

Suus: fijn dat het bij de verloskundige allemaal goed was en je naar het hartje heb kunnen luisteren. Hopelijk trekt de verkoudheid snel weg.

Pomodori: overgeven kan ik niet het, er komt alleen maar slijm uit. En misselijk ben ik wel alleen als ik iets eet dan niet en dan daarna begint het iedere keer. Das toch netjes 4 kilo? Je bent toch alweer 17 weken. Nog geslaagd voor positiekleding. Ik heb me nog nergens voor ingeschrevn zal er mezelf toch eens in verdiepen.

Saszl: ik ben buiten misselijk en kokhalzen heel erg duizelig en trillen op min benen net of ik iedere keer flauw ga vallen, ben ook thuis al flauw gevallen in de toilet toen kon ik net min man roepen dat ik mezelf niet goed voelde.
Hoe gaat het nu met jou?

Aan alle andere hoe gaat het met julie allemaal?
Willen jullie het geslacht weten en zo ja maken jullie het bekend?

Allemaal gezellige paasdagen!

Gr kwebbeltje

kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Bericht  Suus vr 29 maa 2013 - 23:17

@ Nillis: Fijn dat je leidinggevende zo meedenkt, hopelijk houd je het werken zo beter vol najaar 2013mama's!! - Pagina 4 561177

@ Kwebbeltje: Heerlijk zo'n ochtendje he? Wij hebben niet hele drukke paasplannen. Morgen gaan we bij mijn opa op bezoek en 's avonds gaan we door naar de ouders van mijn man. Zijn vader is morgen jarig najaar 2013mama's!! - Pagina 4 561177 Daar gezellig brunchen maandag en eind van de middag gaan we weer naar huis, want 's avonds hebben we nog een verjaardagsetentje. Ik heb er zin in najaar 2013mama's!! - Pagina 4 561177

@ All: Ik ben gistermiddag even wezen shoppen en heb 3 positiebroeken (een donkerroze, een mintgroene en een spijkerbroek) gekocht en een leuk positieshirtje. Overal was opruiming, dus ik was nog geen 100 euro kwijt, dat viel me mee. Ik was ook eigenlijk niet van plan om gelijk 3 broeken te kopen, maar ik kon niet kiezen Laughing Ze zitten heerlijk!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  kwebbeltje zo 31 maa 2013 - 23:33

Hoi allemaal,

Wij hebben net al een laminaatvloer gekocht voor de babykamer. We hebben er nog niks aan maar was nu 20%korting dus toch maar gekocht , schilde nu toch 75 euro goedkoper.
Verder vandaag lekker mn gemak houden, gisteren veel misselijk geweest een veel gekokhalst.

Suus jij bent goed geslaagd! Heb van mijn zusje een tas met zwangerschapskleding van haar gehad. Straks eens kijken of er iets bij zit wat past.
Zo te lezen hebben jullie drukke maar gezellige paasdagen, was het gezellig en lekker?

All waar zijn jullie en hoe is het met iedereen?

Gr kwebbeltje
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Bericht  catgirl85 zo 31 maa 2013 - 23:50

Hoi! Ik moet echt meer meeschrijven merk ik. Maar avonds ben ik echt op en overdag houdt mijn dochter me bezig. Maar ik mijn best doen, beloofd. Wink iedereen een beetje leuke paasdagen? Volgende keer reageer ik weer op iedereen, nu even op bed liggen.
catgirl85
catgirl85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 245
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Pomodori ma 1 apr 2013 - 21:41

@ Suus, goed bezig met het kleding kopen! Leuk he die gekleurde broeken. Helaas bleek het slimfit te zijn allemaal en die paste ik helaas niet. Dus toen maar een gewone spijkerbroek erbij gekocht. Was wel even een dikke tegenvaller. Maar dat is ook een leuk prijsje zeg! En heerlijk zit het hè. Echt zalig.

@ Nillis, wat fijn dat je leidinggevende er meteen mee aan de slag is gegaan. Een stuk beter vol te houden dan zo.

@ Kwebbeltje, das handig zo'n tas vol kleding. Hopelijk gaat het snel wat beter met je. Zo is er niet veel aan. Ik moet zeggen dat nu ik de 16 weken voorbij ben voel ik me wel al stukken beter. Maagzuur is ook afgenomen en misselijk heel niet meer. Scheelt een hoop. Dus het komt vast goed. Goed bezig ook met het laminaat! Altijd handig zo'n voordeeltje.

@ All
Wij hebben het weekend ook diverse kortingscodes gebruikt voor behang voor de babykamer. Toch lekker, net wat goedkoper. Laminaat hebben we al in huis, dat ligt al zeker drie klaar om gelegd te worden in wat toen mijn studeerkamer nog was... Embarassed
Vrijdag me in de mama mazzeldagen bij de Prenatal gestort en een broek en twee nieuwe bh's gekocht. Gewoon twee cupmaten groter, wow.... Ook daar weer 20% korting gekregen. We maken er een budgetbaby van ;-)

Verder gaat het allemaal een stuk beter hier, kwaaltjes nauwelijks last van op het moment. Mijn irritante schouder is niet meer zo irritant, ik slaap in elk geval beter. Moet alleen er twee keer per nacht uit om te plassen. Maar daarna val ik snel weer in coma, dus dat is ook niet echt een probleem.

Goede week allen (hier een lekkere korte met de maandag zo, maar 4 werkdagen deze week, lekker!)
Pomodori
Pomodori
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Suus ma 1 apr 2013 - 21:55

@ Kwebbeltje: Mooi op tijd, die laminaatvloer najaar 2013mama's!! - Pagina 4 561177 Groot gelijk dat je die nu inslaat met zoveel korting. Fijn dat je zo veel kleding gekregen hebt, hopelijk past het goed! Ik heb helaas niemand in mijn omgeving met zwangerschapskleding over in mijn maat. Een vriendin van mij is 4 maanden geleden bevallen, maar zij is een heel stuk kleiner dan ik Wink

@ Catgirl: Hopelijk ben je weer een beetje uitgerust. Als je zo druk en moe bent kan ik me voorstellen dat je niet op iedereen reageert hoor.

@ Pomodori: Ik ben inderdaad helemaal weg van die gekleurde broeken. En ze zitten mij ook perfect. Ben ook erg blij met de lengte, die van de prenatal zijn allemaal lengte 34, precies wat ik nodig heb najaar 2013mama's!! - Pagina 4 561177 Jammer dat ze bij jou niet goed zaten. Maar het zit inderdaad heerlijk met zo'n band om je buik.
En verder ook goed geshopt dus! En twee cupmaten groter qua bh's! :O Ik pas mijn eigen gelukkig nog, stiekem hoop ik dat mijn borsten niet gaan groeien Wink
Gelukkig is je schouder nu een stuk beter, goed slapen is wel belangrijk!

@ All: Ik heb een heerlijk paasweekend gehad. Vooral gisteren was wel een drukke dag met twee verjaardagen, maar ook wel weer heel gezellig. Ik baal er alleen van dat er bij mijn schoonouders in huis gerookt wordt. Dat vond ik altijd al vervelend, omdat mijn kleren er zo van gaan stinken, maar nu helemaal natuurlijk. Maar durf er ook niks van te zeggen, het is toch hun eigen huis.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pomodori ma 1 apr 2013 - 22:14

Ai Suus, vervelend! Ik ken het. Mijn ouders roken ook allebei gewoon binnen. Was inderdaad altijd al vervelend, je kleding kon na een bezoekje daar zo de was in. Nooit eens iets leuks nieuws aan, want zonde om na een uurtje of wat meteen weer te moeten wassen. Mijn ouders gaan nu uit zichzelf of buiten staan of onder de afzuigkap staan. Wel erg prettig. Nog niet echt rookvrij dan, maar wel beter al.
Begin februari was mijn moeder jarig en dan komt er ook altijd rokend bezoek. Toen heb ik van te voren gevraagd wat het rookbeleid zou zijn dan. Voorzichtig aangegeven dat ik het prettig zou vinden als ze dan ook het bezoek zouden willen vragen buiten te gaan staan of onder de afzuiging. Dat werd gelukkig ook gedaan. Maar dat is bij je eigen ouders toch al wel makkelijker denk ik dan bij schoonouders.

Mijn schoonouders roken ook beiden, maar deden dat al vaak buiten of half over de deur naar buiten hangend. Niet dat dat ideaal is, als de wind verkeerd staat komt het nog naar binnen. Maar daar heb ik nooit iets hoeven vragen. Zou je het niet voorzichtig kunnen aangeven bij hen?
Pomodori
Pomodori
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Suus ma 1 apr 2013 - 22:50

Bij mijn eigen ouders zou ik het zo durven zeggen, maar die roken gelukkig allemaal niet. Ik kan heel goed met mijn schoonouders overweg, maar toch durf ik het niet tegen ze te zeggen. Best stom eigenlijk. Ik zie mijn schoonmoeder wekelijks, en dan niet bij hun thuis, dus eigenlijk zou ik gewoon even mijn moed bij elkaar moeten rapen en het dan een keer tegen haar zeggen.
Ik heb het ook al gezegd tegen mijn man, maar die vind dat ik me er veel te druk over maak. Die paar keer dat ik in de rook zit kunnen volgens hem geen kwaad, dat was vroeger ook heel normaal. Maar ik vind het wel echt vervelend en erger me er elke keer weer aan...
Eind april is mijn schoonmoeder jarig en gaan we daar sowieso weer langs. Hopelijk heb ik voor die tijd de moed verzameld om het aan te geven...
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  nillis di 2 apr 2013 - 1:45

@ suus, dat zijn altijd vervelende dingen.

@ Iedereen dus lekker aan het koopjes jagen. Hier niet gedaan. We hebben alle spullen nog van T, dus hoeven niet veel. Straks wel voor T een nieuwe kamer maken, maar vind ook wel leuk dat ze dan een echte meiden kamer krijgt. Hier verder weinig nieuws. Hebben drukke paasdagen gehad, maar ook wel weer gezellig en verder heb ik nog wel last van het tijdsverschil, maar ja ik was al moe en nu gewoon nog eerder naar bed gaan.
Vanmorgen voor het eerst weer met T gezwommen. Mocht een paar weken niet iv.m de bloedingen en daarna 2x een vergadering op disndagochtend, dus dat schiet niet op, maar vanmorgen was weer gezellig.
Verder hebben we zaterdga nog een andere auto gekocht. We hebben een focus station en een opel corsa en de tweede is echt helemaal op. Nu hebben we een citroen c3 erbij gekocht. Kunnen makkelijk 2 kids in en is 5 deurs, ideaal. Volgende week donderdag kunnen we hem ophalen.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Bericht  kwebbeltje di 2 apr 2013 - 3:24

Hoi hoi,

Ik heb het helemaal gehad met het kokhalzen en de misselijkheid. Ik heb vandaag wel zoveel keer gekokhalzt. Ik hooop zo dat het binnen 2 weken voorbij is. Ik ben er helemaal draaierig en duizelig van. Heb continu een vieze overgeefsmaak in mn mond bleh vind er echt niks aan zo.

Sorry even ego berichtje van mij, maar ben het echt beu nu

kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Bericht  catgirl85 di 2 apr 2013 - 6:51

@pomodori, wat heb je voor een soort behang gekozen? Heb je verder al meer dingen gekocht voor de kinderkamer? Wat fijn dat je minder last hebt van kwaaltjes. Irritant he dat plassen in de nacht. Ik hou het vaak op, maar dan kan ik in de ochtend juist niet goed plassen. Dus ik ga er toch maar uit tegenwoordig.
@ suus, waar heb je die gekleurde broeken gekocht? Of je hebt het al gezegd en ik ben het vergeten... Vervelend van dat roken. Je kan het vriendelijk vragen toch? En anders aangeven dat je minder komt ivm de rook. Begrijpen ze wel toch? Of je man/vriend dat laten vragen.
@nillis, wat voor een kamer ga je kopen voor t? Wij zijn ook aan het kijken voor M. Maar ik vind het zo moeilijk. Wil ook niet een hele dure kamer aanschaffen. Wat leuk een nieuwe auto! Wij willen ook nieuwe, iets groter. Maar eerst even sparen. Ga je dan peuter zwemmen of gewoon vrij zwemmen? Heeft t. Last van het tijdsverschil? Hier gelukkig niemand, maar bij de klok een uur terug heel erg. Nu sliep ze maandag wat langer, heerlijk.
@kwebbeltje, het wordt nog niet echt minder he. Kan je geen medicatie daarvoor krijgen?

@all, we hebben rustge paasdagen achter de rug. Daar wordt je zo sloom van. M. Is echt schattig. Gaat ze steeds mijn buik kusjes geven en dan zegt ze mama baby buik. Dat wordt nog wat als ik echt een buik krijg. Van het weekend ga ik ook maar eens shoppen voor broeken. Mijn eigen broeken zitten niet lekker meer. Ergens op zolder hebik nog een doos staan van mijn eerste zwangerschap. Ikgeloof alleen niet dat er nog wat passends in zit. Die broeken pas ik pas als ikecht een buik heb.
Hebben jullie je verlof al geregeld?
catgirl85
catgirl85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 245
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  nillis di 2 apr 2013 - 19:54

@ catgirl, wij gaan niet echt een kamer kopen. T heeft mijn oude grote bed. Deze heeft mijn vader ooit gemaakt en die hebben we nu wit geschilderd en we gaan gewoon zelf weer een inbouwkast maken op de nieuwe kamer, maar er moet wel een nieuw behangetje komen en leuke nieuwe accessoires, dus daar mag ik me helemaal op uit leven.
@ all, hier weinig bijzonderheden. Heb telkens wat last van harde buiken en daar maak ik me wel druk over. Weet nu niet of het van de darmen komt of ergens anders weg komt. Zal het wel even aankijken.

Fijne dag iedereen
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 41 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 41  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: