Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sisley gezichtsverzorging

3 plaatsers

Ga naar beneden

Sisley gezichtsverzorging  Empty Sisley gezichtsverzorging

Bericht  SuzieQ zo 17 feb 2013 - 1:59

Wie gebruikt het en welke heb je? Ik gebruik nu een aantal jaren La Roche Posay, maar dat doet nu echt helemaal niks meer voor mijn huid. Ik krijg weer steeds meer ontstekingen en mijn huid is alles behalve egaal.
Ik heb Hope in a Jar geprobeerd, maar die vind ik zo stinken en hij voegt ook niet echt iets toe vind ik. Ik heb ook iets van Estee Lauder getest, maar heb het idee dat ik daar na een paar keer ook pukkels van kreeg. Ik heb ook een aantal testers van Sisley gekregen, ik heb het ongeveer een week kunnen testen en had het idee dat mijn huid daar heel goed op reageerde.
Ik had de botanical nogwat, maar die was voor de normale/vette huid, terwijl mijn huid niet vet is. Dus misschien heb ik toch iets nodig wat net iets meer voedend is.

Ik wil geen foundation gebruiken, ik vind dat altijd zo vies afgeven op mijn kleding (ik heb een lichte winterjas met een dikke kraag en die zit na 1 keer dragen alweer vol foundation, bah).
Iemand tips? Het is behoorlijk duur, dus ik wil wel meteen een goede creme te pakken hebben.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisley gezichtsverzorging  Empty Re: Sisley gezichtsverzorging

Bericht  Sorrento zo 17 feb 2013 - 2:05

Ik heb geen ervaring met de gezichtsverzorgingsproducten met Sisley, maar je geeft aan dat je het idee had dat je huid er goed op reageerde. Voelde je huid daarnaast ook voldoende gevoed aan? Anders zou ik me namelijk niet blindstaren op het etiketje en gewoon voor de variant gaan die je al getest hebt - als je een vettere variant neemt heb je namelijk alsnog de kans dat je er puistjes en dergelijke van krijgt. Is het anders geen idee om ook nog even een proefje van de variant voor de wat drogere huid te vragen?
Sorrento
Sorrento
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 208
Punten : 230
Registratiedatum : 05-04-12

Bericht  SuzieQ zo 17 feb 2013 - 2:07

Mijn huid voelde op zich wel goed aan, wel iets droger dan normaal. Maar het is dan ook winter, wellicht is dit in de zomer minder, dan is mijn huid sowieso wat vetter. Ik ga denk ik idd nog even een tester voor de drogere huid vragen. Ik geloof wel dat Sisley een vrij uitgebreide keuze heeft, dus ik wil ook nog wat meer informatie over de verschillende cremes, om te kijken wat nou het beste bij mijn huid past.

SuzieQ
Prater
Prater

Bericht  Sorrento zo 17 feb 2013 - 2:10

Ja, het weer is er natuurlijk ook naar om de huid wat droger aan te laten voelen dan normaal. Vind het altijd erg lastig om in deze periode een crème te kopen. Ik moet bekennen dat ik eigenlijk ook gewoon een zomer- en een wintercrème heb. Heb nog niets kunnen vinden dat ik tijdens beide seizoenen prettig in gebruik vond..
Sorrento
Sorrento
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 208
Punten : 230
Registratiedatum : 05-04-12

Bericht  Antibes zo 17 feb 2013 - 3:00

Heb het een tijdje gebruikt, weet nu alleen niet meer welke creme. Vond het superfijn spul, maar echt te duur voor mij als student.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  SuzieQ ma 18 feb 2013 - 6:15

Antibes schreef:Heb het een tijdje gebruikt, weet nu alleen niet meer welke creme. Vond het superfijn spul, maar echt te duur voor mij als student.
Ik vind het voor mij als werkende vrouw ook echt te duur hoor! Ik heb even zitten zoeken via de webshop van Douglas, en die ik graag wil kost 93 euro nogwat :O en dan is het nog een van de goedkoopste zie ik (er zitten cremes van meer dan 200 euro tussen). Maar ik heb nog een kadokaart van 40 euro, dus dan is het wel te doen. Denk dat ik maar beter niet alle cremes kan gaan testen, dan vind ik natuurlijk die van 225 euro het fijnst...

SuzieQ
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven